Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Przejdź do formularza kontaktowego

REKLAMACJE W BUDOWNICTWIE - ASPEKTY PRAWNE


Szkolenie Reklamacje w Budownictwie - Aspekty Prawne. Na każdym etapie realizacji przedsięwzięcia budowlanego mogą zaistnieć sytuacje, które określamy wspólnym mianem reklamacji.

Dlatego też tak ważne jest, aby posiadać wiedzę prawną pozwalającą ocenić i rozpatrzyć reklamację w zgodzie z obowiązującymi przepisami.

Szkolenie to przygotowaliśmy z myślą o firmach i osobach działających na szeroko rozumianym rynku budowlanym.

Szkolenie jest przeznaczone dla osób nieposiadających wykształcenia prawniczego, które jednak w swojej pracy muszą wykazać się znajomością polskiego prawodawstwa.



WIĘCEJ

Program

1. PRZEPISY REGULUJĄCE PROCES REKLAMACJI W BUDOWNICTWIE

Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane o zagadnienia dotyczące podstawowych definicji w prawie budowlanym

Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny - zagadnienia dotyczące rękojmi za wady oraz gwarancji w umowach: sprzedaży, o dzieło, o roboty budowlane oraz umowy o prace projektowe

Ustawa z dnia 15 grudnia 2000 r. o ochronie konkurencji i konsumentów o zagadnienia Dotyczące konsumentów



2. PODSTAWOWE REGULACJE USTAWY PRAWO BUDOWLANE

Prawa i obowiązki uczestników procesu budowlanego o aspekty podstawowe

Postępowanie poprzedzające rozpoczęcie robót budowlanych o aspekty podstawowe



3. DZIAŁALNOŚĆ KOMÓRKI DS. REKLAMACJI W FIRMIE

Organizacja komórki ds. reklamacji

Odpowiedzialność komórki ds. reklamacji

Rodzaje reklamacji i ich definicje

Gwarancja

Organizacja i opis postępowania reklamacyjnego w firmie

Zasady działania serwisantów



4. ZAWIERANIE I REALIZACJA UMÓW W PROCESIE BUDOWLANYM

Zawieranie umów

* Strony umowy w procesie budowlanym

* Oferta i jej przyjęcie

* Aukcja

Przetarg

* Podstawy przetargu na gruncie przepisów Kodeksu cywilnego

* Organizacja procesu przetargowego w firmie

* Komisja przetargowa: cele, zadania i odpowiedzialność

Rodzaje umów

* Umowa sprzedaży

* Umowa o roboty budowlane

* Umowa o dzieło

* Umowa o prace projektowe



5. STRONY ORAZ ICH POZYCJA W PROCESIE REKLAMACYJNYM

Reklamacje Przedsiębiorca - Przedsiębiorca

* Reklamacje Inwestor - Wykonawca

* Reklamacje Wykonawca - Podwykonawca

* Reklamacje Inwestor - Projektant

Reklamacje przedsiębiorca - konsument

* Prawa i obowiązki stron

Tryb zgłaszania reklamacji na gruncie:

* Umowy sprzedaży

* Umowy o roboty budowlane

* Umowy o dzieło

* Umowy o prace projektowe



6. POZYCJA RZECZNIKA KONSUMENTÓW (RK) W PROCESIE REKLAMACYJNYM

Prawa i obowiązki RK

Tryb postępowania przed RK



7. POSTĘPOWANIE POLUBOWNE W ZAKRESIE REKLAMACJI (ARBITRAŻ)

Postępowanie polubowne

Ugoda i jej warunki

Sądownictwo polubowne działające przy Inspekcji Handlowej



8. POSTĘPOWANIE SĄDOWE W ZAKRESIE REKLAMACJI



9. ZAWIERANIE UMÓW o NIEDOZWOLONE KLAUZULE UMOWNE

Zdobyta wiedza



  • Przedstawienie regulacji prawnych związanych z procesem reklamacji w procesie budowlanym.


  • Praktyczne omówienie postępowania reklamacyjnego od momentu złożenia reklamacji do jej finalnego rozpatrzenia.


  • Omówienie problemów powstających przy rozpatrywaniu reklamacji pomiędzy Inwestorem, Wykonawcą, Odbiorcą Finalnym oraz Projektantem.


  • Poznanie odpowiedzialności Inwestora, Wykonawcy i Projektanta w sytuacji, gdy występuje wada fizyczna bądź usterka.


  • Przedstawienie polubownego oraz sądowego procesu rozstrzygania reklamacji.



Otrzymane certyfikaty

brak

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

TOMASZ LENART



Radca prawny, specjalista w zakresie prawa gospodarczego (zagadnienia dotyczące kontroli podatkowej i skarbowej, prawo pracy, umowy handlowe w obrocie gospodarczym, fuzje i podziały spółek, windykacja należności, proces reklamacji).



Aktualnie na stałe współpracuje jako samodzielny prawnik z Kancelaria Prawną Frączyk&Frączyk z siedzibą w Krakowie.



Przez ponad trzy lata pracował jako Prawnik Działu Prawnego w Krakowskiej Fabryce Armatur SA (KFA SA) gdzie był odpowiedzialny za obsługę prawną firmy, a w szczególności reprezentowanie firmy jako pełnomocnik procesowy, opracowywanie projektów umów, opiniowanie ich pod względem formalno-prawnym oraz udział w negocjacjach dotyczących treści zawieranych umów przez Spółkę.



WIĘCEJ INFORMACJI

UWAGA

Szkolenie odybwa się w Centrum Konferencyjnym B&O Navigator Sp. z o.o. które znajduje się w siedzibie naszej firmy na warszawskiej Białołęce.



Miejsce: Echa Leśne 27C, Warszawa
Rozpoczęcie: 2011-12-13 - Zakończenie: 2011-12-13

CENA standardowa:
1100 PLN + 23% VAT = 1353 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
990 PLN + 23% VAT = 1217.7 PLN

UWAGA

Szkolenie jednodniowe (bez zakwaterowania)

Uczestnictwo w szkoleniu

Materiały szkoleniowe - Podręcznik

Materiały piśmiennicze

Obiad w trakcie szkolenia

Przerwy kawowe

Certyfikat ukończenia szkolenia. 


 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: REKLAMACJE W BUDOWNICTWIE - ASPEKTY PRAWNE
Organizator: B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |