Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: EDU-SKILLS SZKOLENIA

Przejdź do formularza kontaktowego

REKLAMACJE I DOCHODZENIE ROSZCZEŃ W TRANSPORCIE KRAJOWYM I MIĘDZYNARODOWYM


Podczas wykładów, ćwiczeń oraz konwersatoriów zakłada się osiągnąć cele, które umożliwią kierowniczej kadrze zarządzającej transportem, spedycją i osobom funkcyjnym odpowiedzialnym za planowanie i realizację procesów transportowych sprawne sterowanie obrotem towarowym, do których należy:



- zdefiniowanie systemu transportowo spedycyjnego,



- uniknięcie błędów w zarządzaniu transportem i działalnością spedycyjną,



- określenie kompleksowych założeń sprawnego funkcjonowania transportu i spedycji,



- określenie uwarunkowań wpływających na sprawność procesów transportowych,



- podejmowanie decyzji w zakresie zarządzania transportem i spedycją,



- określenie zadań i odpowiedzialności poszczególnych osób funkcyjnych,



- określenie rozkładu popytu na usługi transportowe i spedycyjne,



- prezentacja standardów obsługi klienta w działalności transportowo – spedycyjnej,



- zapoznanie z wymogami prawnymi dotyczącymi transportu i spedycji,



- określenie struktury i wielkości kosztów transportu w przedsiębiorstwie,



- planowanie czasu pracy kierowcom i załogom.



W ramach szkolenia przewiduje się zaprezentowanie szeregu praktycznych zagadnień popartych przepisami prawnymi , które związane są z odpowiedzialnością, szkodami i dochodzeniem roszczeń w transporcie. Część zajęć jest organizowana w postaci ćwiczeń, gdzie uczestnicy będą rozwiązywać różnorodne zagadnienia związane z planowaniem przewozów i zarządzaniem transportem.

Program

UCZESTNICY RYNKU TRANSPORTOWO – SPEDYCYJNO- LOGISTYCZNEGO I POWIĄZANIA MIĘDZY NIMI:



- Rynek usług transportowo – spedycyjnych



- Koszty i ceny usług transportowo – spedycyjnych



- Prawne aspekty prowadzenia działalności transportowo – spedycyjnej







ZASADY ODPOWIEDZIALNOŚCI ZAWARTE W PODSTAWOWYCH AKTACH PRAWNYCH:



- Ustawa - Prawo przewozowe



- Ustawa o transporcie drogowym



- Konwencja o umowie międzynarodowego przewozu drogowego towarów CMR



- Ustawa o czasie pracy kierowców



- Ogólne Polskie Warunki Spedycyjne OPWS 2002



- Kodeks Cywilny



- INCOTERMS 2010



- Umowa Przewozu i Umowa Spedycji







PODZIAŁ ODPOWIEDZIALNOŚCI:



- Podział odpowiedzialności za towar - nadawcy, przewoźnika i odbiorcy ładunku



- Odpowiedzialność przewoźnika z innych tytułów



- Ustalenie odszkodowania zgodnie z prawem przewozowym



- Limity odpowiedzialności i wysokości odszkodowania



- Ograniczenia i wyłączenia odpowiedzialności przewoźnika i spedytora



- Odpowiedzialność w stosunku do zleceniodawcy oraz osób trzecich wynikających z



OC Przewoźnika i Spedytora



- Odpowiedzialność spedytora i umożliwienie zleceniodawcy dochodzenia roszczeń







RYZYKO SZKÓD I ROSZCZENIA



- Kiedy przechodzi ryzyko szkód w przesyłce – na nabywcę



- Postępowanie w razie stwierdzenia uszkodzenia lub braku w przesyłce



- Reklamacje i roszczenia



- Roszczenia i przedawnienie roszczeń







ZASADY ODPOWIEDZIALNOŚCI I SKŁADANIA REKLAMACJI



- Zasady składania reklamacji do przewoźnika



- Prawidłowy sposób składania reklamacji i rozstrzygania sporów



- Reklamacje, prawo zastawu i zatrzymania



- Odszkodowania i ich wysokości







PRAKTYCZNE WSKAZÓWKI DLA OSÓB KORZYSTAJĄCYCH Z OCHRONY UBEZPIECZENIOWEJ I EWENTUALNYCH POSZKODOWANYCH - LIKWIDACJA SZKÓD, DOKUMENTOWANIE

Otrzymane certyfikaty

UCZESTNICY RYNKU TRANSPORTOWO – SPEDYCYJNO- LOGISTYCZNEGO I POWIĄZANIA MIĘDZY NIMI:



- Rynek usług transportowo – spedycyjnych



- Koszty i ceny usług transportowo – spedycyjnych



- Prawne aspekty prowadzenia działalności transportowo – spedycyjnej







ZASADY ODPOWIEDZIALNOŚCI ZAWARTE W PODSTAWOWYCH AKTACH PRAWNYCH:



- Ustawa - Prawo przewozowe



- Ustawa o transporcie drogowym



- Konwencja o umowie międzynarodowego przewozu drogowego towarów CMR



- Ustawa o czasie pracy kierowców



- Ogólne Polskie Warunki Spedycyjne OPWS 2002



- Kodeks Cywilny



- INCOTERMS 2010



- Umowa Przewozu i Umowa Spedycji







PODZIAŁ ODPOWIEDZIALNOŚCI:



- Podział odpowiedzialności za towar - nadawcy, przewoźnika i odbiorcy ładunku



- Odpowiedzialność przewoźnika z innych tytułów



- Ustalenie odszkodowania zgodnie z prawem przewozowym



- Limity odpowiedzialności i wysokości odszkodowania



- Ograniczenia i wyłączenia odpowiedzialności przewoźnika i spedytora



- Odpowiedzialność w stosunku do zleceniodawcy oraz osób trzecich wynikających z



OC Przewoźnika i Spedytora



- Odpowiedzialność spedytora i umożliwienie zleceniodawcy dochodzenia roszczeń







RYZYKO SZKÓD I ROSZCZENIA



- Kiedy przechodzi ryzyko szkód w przesyłce – na nabywcę



- Postępowanie w razie stwierdzenia uszkodzenia lub braku w przesyłce



- Reklamacje i roszczenia



- Roszczenia i przedawnienie roszczeń







ZASADY ODPOWIEDZIALNOŚCI I SKŁADANIA REKLAMACJI



- Zasady składania reklamacji do przewoźnika



- Prawidłowy sposób składania reklamacji i rozstrzygania sporów



- Reklamacje, prawo zastawu i zatrzymania



- Odszkodowania i ich wysokości







PRAKTYCZNE WSKAZÓWKI DLA OSÓB KORZYSTAJĄCYCH Z OCHRONY UBEZPIECZENIOWEJ I EWENTUALNYCH POSZKODOWANYCH - LIKWIDACJA SZKÓD, DOKUMENTOWANIE

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Absolwent Wydziału Transportu i Łączności Uniwersytetu Szczecińskiego oraz Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, gdzie w 2003 r. uzyskał stopień naukowy doktora. Specjalista w zakresie zarządzania transportem w przedsiębiorstwie. Adiunkt w Katedrze Informacji Logistycznej i Informatyki Wyższej Szkoły Logistyki.

Kieruje projektami międzynarodowymi oraz konsultingowymi dla przedsiębiorstw z zakresu transportu w systemach logistycznych, prowadzi prace badawcze, zajmuje się doradztwem.

Uczestnik krajowych i międzynarodowych konferencji naukowych oraz autor kilkudziesięciu publikacji z zakresu logistyki i transportu.

Ekspert Centralnej Komisji Egzaminacyjnej w zakresie standardów kształcenia w zawodzie Technik Spedytor i Technik Logistyk.

UWAGA

przyjazd uczestników szkolenia odbywa się w dzień poprzedzający szkolenie



Miejsce: Zakopane
Rozpoczęcie: 2012-05-28 - Zakończenie: 2012-05-30

Cena: 1790 (PLN) + 23% VAT = 2201.7 PLN

UWAGA

rabat 5% przy zgłoszeniu 2 osób

rabat 7% przy zgłoszeniu 3 osób


 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: REKLAMACJE I DOCHODZENIE ROSZCZEŃ W TRANSPORCIE KRAJOWYM I MIĘDZYNARODOWYM
Organizator: EDU-SKILLS SZKOLENIA


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |