Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Psychologia Sprzedaży


Nawiązanie pozytywnej relacji z klientem, pomoc w wyborze usługi bądź produktu, brak obiekcji, szybkie finalizowanie sprzedaży, wywołanie zadowolenia u klienta – wymarzona sprzedaż! Jeśli zestawimy powyższe czynności z rzeczywistością, tj. bardzo rozbudowaną konkurencyjnością, niezdecydowaniem klienta i jego brakiem pewności przy podejmowaniu decyzji, proces sprzedaży zdecydowanie się komplikuje. Żeby wzmocnić swoje kompetencje sprzedażowe i zminimalizować potencjalne trudności w pracy handlowca, warto poznać stosowne mechanizmy i narzędzia jakich dostarcza psychologia sprzedaży. 

Program

Co czyni mnie profesjonalistą?

Personal branding - znaczenie budowania marki osobistej w sprzedaży.

Mój styl komunikacji z klientem – test.

Rola inteligencji emocjonalnej w kontaktach z klientami.

Czym jest sprzedaż doradcza?

Budowanie relacji w sprzedaży doradczej.

Kontakt z klientem - e-mail, telefon, kontakt bezpośredni.

Typologia klientów - strategie budowania relacji.

Efekt Halo - rola autoprezentacji.

Kontraktowanie etapów rozmowy - Model 3 Kroki.

Analiza potrzeb klienta.

Techniki pracy z obiekcjami.

Proces podejmowania decyzji.

Proces zarządzania doświadczeniem klienta (Customer Experience Menagement).

 

Zdobyta wiedza

Rozwijasz kompetencje sprzedażowe, kluczowe dla efektywnego realizowania celów.

Doskonalisz własny styl komunikacji oraz pracujesz nad budowaniem relacji z klientami.

Uczysz się właściwie dobierać strategie sprzedażowe adekwatnie do typologii klientów.

Poznajesz mechanizmy, które wpływają na podejmowanie decyzji.

Efektywniej realizujesz wyniki sprzedażowe.

 

Otrzymane certyfikaty

Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia


UWAGA

Czas trwania szkolenia: 2 dni po 8 h szkoleniowych;

Lokalizacja: zgodna za wyborem Klienta;

Catering i przerwy kawowe;

Ostateczny program układany jest w oparciu o analizę potrzeb szkoleniowych Klienta.



Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie internetowej: http://www.irkl.org/szkolenia/ .

Jeśli preferujesz kontakt bezpośredni, zadzwoń lub napisz:

Tel. (+48) 536 275 319

E-mail: szkolenia@irkl.pl

 


Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Psychologia Sprzedaży
Organizator: Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |