Jeżeli wszyscy w Państwa branży mają taki sam, lub bardzo podobny produkt, produkt wysokiej jakości, w podobnej cenie, sprzedawany na podobnych warunkach to od czego, lub od kogo zależy poziom sprzedaży - sukces firmy? W czasach, gdy coraz trudniej zaskoczyć klienta, gdy ma on coraz większy wybór, coraz więcej oferentów, a przy tym jest coraz bardziej skryty i nieufny, podstawowe pytanie brzmi "jak zyskać jego sympatię, zdobyć zaufanie, zainteresować swoim produktem i wywołać chęć posiadania?"
Współczesny handel już bezpowrotnie przestał być zlepkiem technik sprzedaży. Tylko ci, którzy swą perfekcyjną wiedzę handlową rozszerzą o znajomość psychologii zachowań klientów, mechanizmów delikatnych procesów podejmowania decyzji i reguł wpływania na ludzi mogą generować sprzedaż swoich produktów i wpływać tym samym na rozwój swojej firmy.
Program
Psychologiczne prawidłowości percepcji klienta - jak radzić sobie z konkurencją.
Dekalog cech profesjonalnego handlowca.
Pętla osobowości i ukrytych potrzeb klientów.
Narzędzia komunikacji interpersonalnej w pracy handlowca.
Psychologiczne prawa zachowań konsumenckich.
Procedury "psychologii efektywnego handlu".
Jak rozpoznawać ukryte potrzeby klienta.
Świadome operowanie zmiennymi - strategia szachowa.
Taktyki argumentacji - zastrzeżenia kierunkowskazem powodzenia.
Psychologiczne reguły perswazji i wpływania na ludzi.
Fazy i techniki finalizacji rozmów handlowych.
Handel czy sabotaż - najpoważniejsze błędy handlowców.
Efektywne źródła wzrostu poziomu sprzedaży.
W ramach oferty uczestnik otrzymuje:
Certyfikat ukończenia
Materiały dydaktyczne

Wyżywienie / serwis kawowy

Nocleg

Dyplom ukończenia

Zaświadczenie ukończenia

Konsultacje poszkoleniowe

Lunch

Serwis kawowy

Ćwiczenia
Trenerzy prowadzący
Krzysztof Fiech - założyciel firmy i trener biznesu; handlowiec z wykształcenia (Wydział Handlu Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Psychologia Biznesu - Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zrządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie, Unido Trade Program, Szkoła Trenerów Biznesu - Pracownia Trop w Warszawie; jest też trenerem rekomendowanym przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne) i z zamiłowania - ponad 20 letnia praktyka w różnych gałęziach handlu, między innymi dyrektor ds. sprzedaży dużej, międzynarodowej firmy handlowej, kierujący pracą i wyszkoleniem handlowym ponad 600 osobowej grupy przedstawicieli handlowych i menedżerów; duże, praktyczne doświadczenie handlowe i szkoleniowe; autor programów szkoleniowych z zakresu technik podnoszenia efektywności sprzedaży i pozamaterialnych czynników motywacyjnych w kierowaniu handlowcami; prowadził ponad 400 szkoleń, w tym kilkadziesiąt wieloetapowych programów szkoleniowych; w jego szkoleniach uczestniczyło już ponad 7.000 handlowców i menedżerów.
Katalog szkoleń