Newsletter - otrzymuj oferty na e-mail. Podaj adres e-mail
Zapisz się » Wypisz się »
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu:
- skutecznego planowania komunikacji instytucji kulturalnej z rynkiem,
- organizowania wydarzeń kulturalnych pod kątem marketingowego PR,
- planowania i realizacji imprez kulturalnych,
-określania skuteczności i efektywności komunikacji pod katem grup docelowych.
Ramowy program szkolenia:
Metody stosowane na szkoleniu : ćwiczenia grupowe, „burza mózgów”, mind map, wykład, analiza przypadku
Czas trwania: 6h
Podczas szkolenia uczestnicy uczą się i pracują na sytuacjach z własnego życia, z jakimi mają do czynienia w codziennej pracy zawodowej. Otrzymywane przez uczestników materiały szkoleniowe przygotowywane są ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji zawodowych opisywanych przez uczestników szkolenia. Zawierają gruntowne analizy sytuacji, podstawy merytoryczne i gotowe rozwiązania do zastosowania w codziennej pracy.
certyfikat ukończenia szkolenia
Katarzyna Czernia
14.02.2011- Zapisz się do 9.02. i uzyskaj atrakcyjny rabat -25%
21.02.2011- Osoby, które w terminie 7-17.02 zakupią szkolenie, otrzymają rabat -40 zł.
07.03.2011- Dla 5 pierwszych osób atrakcyjny rabat cenowy. ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!!!
Katalog szkoleń
Publikuj szkolenia BEZPŁATNIE
O nas
Regulamin serwisu
Polityka prywatności