Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Progress Project Sp. z o. o. Szkolenia i Doradztwo

Przejdź do formularza kontaktowego

Profesjonalny Office Manager - Warsztaty praktyczne dla asystentek i sekretarek


Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.

POWOŁAJ SIĘ NA PORTAL I ODBIERZ RABAT PRZEZ TELEFON

Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 10




Cele szkolenia
• poznanie zasad etykiety biznesu w porównaniu z tradycyjną etykietą towarzyską – świadomość różnic,
• poszerzenie umiejętności interpersonalnych pomocnych w kontaktach służbowych,
• uświadomienie zasad obsługi klienta wewnętrznego,
• organizacja spotkań z udziałem klientów, ważnych gości,
• organizacja pracy biura,
• zdobycie umiejętności dostosowania odpowiednich zachowań do sytuacji (profesjonalna autoprezentacja, dobór stroju dla zdobycia autorytetu),
• stworzenie „Standardardów Profesjonalnej Asystentki”.

Program

Dzień I

1. Profesjonalna autoprezentacja oraz zasady etykiety biznesu w porównaniu z tradycyjną etykietą towarzyską – świadomość różnic.

2. Zainicjowanie krótkiej rozmowy z gościem - tematy „zakazane”.

3. Przedstawianie osób – różnice w zasadach etykiety biznesu i etykiety towarzyskiej.

4. Anonsowanie gościa/gości u przełożonych.

5. Zasady precedencji, zasada alternatu.

6. Zapamiętywanie imion i nazwisk.

7. Tytułowanie – tyt. kurtuazyjne, służbowe i naukowe w rozmowie i korespondencji.

8. Jak przygotować i podać kawę, herbatę i inne napoje w biurze.

9. Etykieta w komunikacji telefonicznej.

10. Zasady telefonowania: telefon stacjonarny, komórkowy, przełączanie, jednocześnie dzwoni telefon i wchodzi klient..., poczta głosowa, dźwięki przez telefon.

11. Praca nad intonacją w rozmowie telefonicznej i bezpośredniej.

12. Kto i jak kończy rozmowę, scenariusze rozmów telefonicznych.

13. Proces komunikacji – kanały przekazu informacji.

14. Komunikacja werbalna – przekazywanie informacji, przyczyny błędów i przekłamań, unikanie błędów komunikacji werbalnej: pytania, słuchanie, parafrazy, klaryfikacje.

15. Komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym – zrozumienie, zaangażowanie i dostosowanie; przyczyny braku zrozumienia.

16. Trudny klient - sposoby reakcji.

17. Przyczyny i rodzaje zachowań emocjonalnych.

18. Opanowanie własnych emocji i reakcja na emocje klienta.

19. Analiza transakcyjna (reakcje na prowokacje, szukanie porozumienia z pozycji dorosłego).

20. Komunikacja niewerbalna - właściwa postawa, gesty, które obrażają innych, gesty, które należy wyeliminować.

Dzień II

1. Korespondencja służbowa, tworzenie oficjalnych pism.

2. Najczęściej popełniane błędy językowe.

3. Język niestosowny w komunikacji służbowej (kolokwializmy, zdrobnienia, stopery językowe).

4. Układ stałych elementów korespondencji.

5. Zwroty grzecznościowe na rozpoczęcie i zakończenie listu.

6. Komunikacja elektroniczna.

7. Tworzenie protokołów, przygotowywanie dokumentacji Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia Akc., tworzenie sprawozdań.

8. Podstawowe elementy ubioru służbowego dla kobiety i mężczyzny.

9. Kryteria doboru garderoby.

10. Dodatki niezbędne w stroju w biurze.

11. Niewłaściwe elementy stroju.

12. Ubiór w dostosowaniu do urody – jak poruszać się w obrębie zasad i dobrze wyglądać.

13. Inne elementy wizerunku: włosy, makijaż, paznokcie, zapach.

14. Ubiór odpowiedni do okazji - nazwy na zaproszeniach dot. stroju.

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Wszystkie nasze szkolenia prowadzone są przez najlepszych ekspertów, posiadających bogate doświadczenie praktyczne, jak również szeroką wiedzę teoretyczną.


Miejsce: Gdańsk - Hotel Novotel Marina***
Rozpoczęcie: 2020-06-22 - Zakończenie: 2020-06-23


Miejsce: Warszawa - Hotel Golden Tulip Warsaw Centre****
Rozpoczęcie: 2020-09-21 - Zakończenie: 2020-09-22


Miejsce: Kraków - Hotel Best Western Premier****
Rozpoczęcie: 2020-11-19 - Zakończenie: 2020-11-20

CENA standardowa:
1590 PLN + 23% VAT = 1955.7 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
1390 PLN + 23% VAT = 1709.7 PLN

UWAGA

Tylko teraz, przy zgłoszeniu dwóch lub większej liczby osób na dowolnie wybrane szkolenia, zaproponujemy Państwu atrakcyjny rabat od 6 % do 22 %. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 10.

Przyjmujemy zgłoszenia również od osób fizycznych - specjalnie dla tych osób koszt uczestnictwa we wszystkich naszych szkoleniach zostanie pomniejszony o aktualnie obowiązujący podatek VAT. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 10.

Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.


Ostatnia aktualizacja oferty 2019-12-13 12:47:33

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Profesjonalny Office Manager - Warsztaty praktyczne dla asystentek i sekretarek
Organizator: Progress Project Sp. z o. o. Szkolenia i Doradztwo


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |