Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: ADEPT S.C.

Przejdź do formularza kontaktowego

Profesjonalna obsługa, skuteczna sprzedaż – czyli jak osiągnąć sukces w kontakcie z klientem


Celem szkolenia jest przekazanie praktycznej umiejętności w zakresie profesjonalnej obsługi klienta oraz strategii budowania zaufania i pozytywnych relacji z klientem.

Szkolenie jest skierowane przede wszystkim do menadżerów sprzedaży, przedstawicieli handlowych, sprzedawców, pracowników obsługi klienta, telemarketerów itp.. 

Program

Forma przyjmowania zgłoszeń

Wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie www.adept.info.pl.

Program szkolenia

I. Filozofia sprzedaży – Jak skutecznie handlować

II. Budowanie pozytywnych relacji z klientem – Kontakt i porozumienie

1. Pierwsze wrażenie

2. Podstawy porozumiewania się

3. Skuteczne słuchanie

III. Budowanie własnego pozytywnego nastawienia jako klucz do skutecznej sprzedaży

IV. Komunikacja werbalna i niewerbalna w procesie sprzedaży

V. Typy klienta – jak się do niego dostosować

VI. Pierwszy Kontakt z klientem

VII. Pozytywna transakcja handlowa- Jak zrozumieć potrzeby klienta

VIII. Negocjacje handlowe

1. Podstawowe reguły negocjacji

2. Negocjacje we Współpracy

3. Targuj się dając klientowi satysfakcje

4. Czego unikać w negocjacjach

IX. PERSWAZJA – język wpływu i manipulacji

X. Techniki wywierania wpływu – skutecznie osiągamy zamierzony cel

1. Psychologia wywierania wpływu

2. Znaczenie tego co mówisz

3. Znaczenie tego jak mówisz

XI. Radzenie sobie z presją i manipulacja

XII. Nasze słabe strony – Jak wykorzystują to klienci oraz jak się przed tym bronić

1. Trudne zagrywki klientów

2. Błędy oraz stereotypy działania handlowców

3. Zarządzanie sobą  

Zdobyta wiedza

• uświadomienie pracownikom, jakie znaczenie ma stosowanie spójnych standardów obsługi klienta w budowaniu wizerunku firmy

• nabycie umiejętności z zakresu skutecznej komunikacji interpersonalnej, niezbędnej w pracy z klientami

• nabycie praktycznej wiedzy na temat zasad obowiązujących w kontaktach bezpośrednich i podczas rozmowy telefonicznej

• nabycie wiedzy dotyczącej wzrostu profesjonalizmu pracowników w zakresie obsługi klienta

• nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu strategii budowania zaufania i pozytywnych relacji z klientem

• poznanie technik sprzedaży

• poznanie zasad i technik negocjacji

• nabycie praktycznych umiejętności z zakresu pracy z trudnym i wymagającym klientem

• nabycie praktycznych umiejętności radzenia sobie z negatywnymi emocjami i stresem w pracy

 

Otrzymane certyfikaty

Certyfikat ukończenia szkolenia.

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Szkolenie poprowadzi trener i konsultant specjalizujący się w strategicznych aspektach działań marketingowych, sprzedaży bezpośredniej i windykacji należności. Od 2005 roku Prezes Zarządu jednej z większych ogólnopolskich instytucji finansowych, twórca i założyciel sieci sprzedaży zewnętrznej dla jednego z wiodących Banków w Polsce. Brał udział w realizacji wielu projektów miedzy innymi twórca systemu franczyzowego encore travel. W ostatnim czasie kształcił swoje umiejętności związane z przygotowaniem i prowadzeniem szkoleń na zamówienie (m.in. projekt współfinansowany w ramach UE ” Przyszłość z pasją”).


Miejsce: 80-227 Gdańsk, Do Studzienki 34B (AntWork)
Rozpoczęcie: 2012-02-23 - Zakończenie: 2012-02-23

Cena: 400 (PLN) + 23% VAT = 492 PLN

UWAGA

Zniżki przy zapisach grupowych.

Cena zawiera: udział w zajęciach, materiały szkoleniowe w wersji drukowanej, certyfikat, poczęstunek kawowy.
Ostatnia aktualizacja oferty 2011-12-07 12:37:35

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Profesjonalna obsługa, skuteczna sprzedaż – czyli jak osiągnąć sukces w kontakcie z klientem
Organizator: ADEPT S.C.


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |