Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: ATTESTOR SC

Przejdź do formularza kontaktowego

Profesjonalna obsługa pacjentów


Adresaci:

Szkolenie skierowane jest do pracowników placówek służby zdrowia, którzy mają bezpośredni kontakt z pacjentami.



Metody pracy:

Szkolenie prowadzone jest metodami aktywnymi m.in. wykorzystuje się elementy burzy mózgów, ćwiczenia, symulacje. Uczestnicy wykonują również testy w celu sprawdzenia swoich umiejętności słuchania i mówienia oraz czy i kiedy są asertywni. Przykłady do ćwiczeń i symulacji związane są ze specyfiką pracy w rejestracji i kontakcie z pacjentami. Rola prowadzącego polega na wspieraniu uczestników w poszukiwaniu najbardziej korzystnych dla siebie rozwiązań w różnych sytuacjach zawodowych.



Dodatkowe informacje dostępne na stronie: http://www.attestor.pl/szkolenia/plan_biezacy.php?m=2

Program

1.Określenie cech i umiejętności sprzyjających profesjonalnej obsłudze pacjentów:

    - utworzenie katalogu i jego analiza,

    - autoprezentacje każdego z uczestników.

2.Zachowania asertywne jako narzędzie profesjonalnego kontaktu z pacjentami:

    - dlaczego mówimy o asertywności,

    - mapa asertywności,

    - mam prawo...,

    - komunikaty asertywne (wyrażenie opinii, zwrócenie uwagi...).

3.Skuteczne komunikowanie się:

    - jak się komunikujemy? - główne style komunikacji,

    - komunikaty werbalne i niewerbalne,

    - zasady skutecznego porozumiewania się,

    - jak słuchamy i jak mówimy - testy.

4."Typy" pacjentów i specyfika kontaktu z każdym z nich (w tym: specyfika kontaktu i umiejętne komunikowanie się z trudnym pacjentem).

5.Radzenie sobie w sytuacjach trudnych i konfliktowych w pracy:

    - analiza najtrudniejszych sytuacji (katalog uczestników),

    - propozycje satysfakcjonujących rozwiązań.

Zdobyta wiedza

Korzyści:

•profesjonalne organizowanie kontaktu: ja-pacjent poprzez wykorzystanie wiedzy i umiejętności na temat asertywnego komunikowania się,

•umiejętne radzenie sobie w sytuacjach trudnych i konfliktowych,

•poprawa jakości obsługi pacjentów,

•poprawa wizerunku placówki.


Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Ewa Kuzilek-Sekścińska - pedagog, trener z 20-letnim doświadczeniem w realizacji projektów szkoleniowych, doradca personalny, terapeuta, coach, mediator, współwłaściciel firmy doradczo-szkoleniowej ATTESTOR.



 Więcej o trenerze:

http://www.attestor.pl/szkolenia/trenerzy.php?m=2


Miejsce: ul. Czajkowskiego, Wrocław
Rozpoczęcie: 2011-09-01 - Zakończenie: 2011-10-04

Cena: 250 (PLN) + 23% VAT = 307.5 PLN

UWAGA

Koszt przeprowadzenia szkolenia obejmuje:

•udział w szkoleniu,

•materiały szkoleniowe,

•certyfikaty potwierdzający udział w szkoleniu,

•poczęstunek podczas przerw kawowych




 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Profesjonalna obsługa pacjentów
Organizator: ATTESTOR SC


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |