Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Fundacja Odkrywców Innowacji

Przejdź do formularza kontaktowego

Profesjonalna Obsługa Klienta


Klient jest dziś szczególnie ważnym elementem każdej firmy, ponieważ jest jej fundamentem.

Cele jakie stawiają przed nami firmy to pozyskanie i utrzymanie klienta. Aby tego dokonać musimy wykazać się dużą otwartością na jego potrzeby, a także wykorzystać nasze umiejętności społeczne, które pozwolą nawiązywać i budować trwałe relacje.



Szkolenie pt. Profesjonalna Obsługa Klienta dostarcza solidnych podstaw do prowadzenia efektywnych rozmów z Klientem. Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działów zajmujących się obsługą Klienta. Jeśli chcesz dowiedzieć się jakie są oczekiwania, motywy oraz sposoby budowania kontaktu

z Klientem – przyjdź na nasze szkolenie.



Program

1. Profesjonalizm w obsłudze klienta - czyli do czego przyzwyczajony jest Klient?

2. Pierwsze spojrzenie - o czym warto pamiętać?

3. Typologia klienta - na co zwrócić uwagę podczas rozmowy z Klientem

4. Motywy i potrzeby - jak je rozpoznać ?

5. Empatyczny styl prowadzenia rozmowy

6. Sprawdzenie poziomu satysfakcji klienta



Cel nadrzędny szkolenia

Dostarczenie uczestnikom wiedzy z zakresu obsługi klienta oraz narzędzi niezbędnych w rozmowach z partnerami handlowymi



Cena

99 zł brutto (cena promocyjna! szkolenie współfinansowane przez Fundację Odkrywców Innowacji)



Termin i miejsce

26 sierpnia 2015, w godz. 9:00 – 16:00

ul. Urbanistów 3, Warszawa (budynek WSP im. J. Korczaka), sala nr 18



WIĘCEJ - http://www.odkrywcyinnowacji.pl/?p=261



Zapisy na szkolenie

Wypełnij formularz zgłoszeniowy: http://goo.gl/forms/lVbvoxPXh9



Opiekun szkolenia

Anna Garlicka, a.garlicka@odkrywcyinnowacji.pl, tel. +48 607 729 635

Program

1. Profesjonalizm w obsłudze klienta - czyli do czego przyzwyczajony jest Klient
2. Pierwsze spojrzenie, czyli o czym warto pamiętać
3. Typologia klienta - na co zwrócić uwagę podczas rozmowy z Klientem
4. Motywy i potrzeby - jak je rozpoznać ?
5. Empatyczny styl prowadzenia rozmowy
6. Sprawdzenie poziomu satysfakcji klienta

Zdobyta wiedza

Korzyści dla uczestników

Osoby uczestniczące w warsztacie dowiedzą się oraz doświadczą:
  • O czym warto pamiętać w procesie obsługi Klienta
  • Jak zbudować zaufanie podczas rozmowy sprzedażowej
  • Jakie motywy kierują Klientem w chwili podejmowania decyzji o zakupie
  • Jak zapewnić wzrost jakości obsługi KlientówCo wpłynie na zmniejszenie liczby reklamacji
  • Jak zminimalizować ilość trudnych sytuacji podczas rozmowy z Klientem

Otrzymane certyfikaty

Brak

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Trener –Małgorzata Połowska
  • Mgr psychologii, jest Trenerem Biznesuoraz Konsultantem ds. Rozwoju i Motywacji Pracowników.
  • Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Zarządzania i Rozwoju Pracownikamiw Zespołach realizowane przez Collegium Civitas.
  • Kompetencje trenerskie rozwijała na Kursie Trenera Biznesuorganizowanym przez ośrodek INTRA oraz Akademię SET biorąc udział w projekcie -Kompetentny Trener Biznesu
  • Jako praktyk może podzielić się 8-letnim doświadczeniem zdobytym w dużej instytucji finansowej, na uczelni oraz realizując szkolenia dla firm z branży m.inRTV i IT.
  • W swoim portfolioma zorganizowane liczne szkolenia dla kadry menedżerskiej i specjalistycznej z zakresu: zarządzania, sprzedaży, komunikacji, asertywności, wystąpień publicznych, motywacji i wielu innych.


Miejsce: Urbanistów 3, Warszawa
Rozpoczęcie: 2015-08-26 - Zakończenie: 2015-08-26

Cena: 80 (PLN) + 23% VAT = 98.4 PLN

UWAGA

99 PLN brutto
Ostatnia aktualizacja oferty 2015-08-14 16:18:14

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Profesjonalna Obsługa Klienta
Organizator: Fundacja Odkrywców Innowacji


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |