Celem szkolenia jest nabycie umiejętności i kompetencji zawodowych Asystentki Zarządu, pod względem oczekiwań osób zarządzających firmą. Asystentka Zarządu powinna być świetnym organizatorem, strategiem i doskonale radzić sobie w nieoczekiwanych sytuacjach. W większości firm Asystentka Zarządu jest pierwszą osobą, z którą styka się klient, więc od jej profesjonalizmu w znacznym stopniu, zależy wizerunek firmy. Praca na stanowisku asystentki wiąże się przede wszystkim ze wspieraniem pracy całego zespołu, bądź poszczególnych działów przedsiębiorstwa, dlatego też ważna jest umiejętność skutecznej komunikacji, co również jest przedmiotem szkolenia.
Szczegóły szkolenia:
http://www.hillway.pl/szkolenie-profesjonalna-asystentka-prezesa-zarzadu/
Program
Program szkolenia
1. CECHY PROFESJONALNEJ ASYSTENTKI I SAVOIR- VIVRE W MIEJSCU PRACY – 2 h
-
Kwalifikacje zawodowe i osobiste
-
Takt, uprzejmość, dyskrecja, lojalność, profesjonalizm
-
Zastosowanie protokołu dyplomatycznego w biznesie (zasady procedencji)
-
Prezentacja, przedstawianie, tytułowanie podczas spotkań
-
Wręczanie i przyjmowanie wizytówek
-
Przejazdy służbowe – hierarchia miejsc w samochodzie
-
Profesjonalne zaproszenie. Skróty na zaproszeniach.
-
Dress code – ubiór biznesowy jako element budowy wizerunku
2. Efektywna komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym – 2 h
-
Jak reagować na style innych osób w celu wyboru adekwatnych form komunikacyjnych.
-
Udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej
-
Komunikacja podczas spotkań służbowych
-
Komunikacja z przełożonym – jak zadbać o komunikację dopasowując się do jego stylu pracy i osobowości.
-
Trening z wykorzystaniem przykładowych sytuacji z życia zawodowego Uczestników.
-
Asertywność w komunikacji
-
Zarządzanie emocjami i panowanie nad stresem w sytuacjach trudnych.
3. Wybrane techniki efektywnego zarządzania czasem i podnoszenia efektywności osobistej – 2 h
-
Macierz Eisenhowera – umiejętność rozpoznawania zadań pilnych, nie pilnych, ważnych i nieważnych oraz wykorzystanie tej wiedzy do planowania czasu
-
Zasada Pareto, analiza ABC – zarządzanie priorytetami
-
Własne możliwości i ograniczenia – krzywa REFA, dobowy rytm wydajności, organizacja dnia
-
Eliminacja zagrożeń efektywnej organizacji czasu – prokrastynacja, prawo Parkinsona
-
Planowanie zadań własnych i przełożonego
4. KOMUNIKACJA TELEFONICZNA I E-MAILOWA – 2H
-
Zasady prowadzenia efektywnej rozmowy telefonicznej.
-
Telefoniczne załatwianie spraw/odbieranie i przekazywanie informacji.
-
Radzenie sobie w trudnych sytuacjach podczas rozmów telefonicznych.
-
Trening z wykorzystaniem przykładowych sytuacji z życia zawodowego Uczestników.
-
Netykieta – standardy prowadzenia komunikacji mailowej.
-
Tworzenie maili zapewniających jasność komunikacji i zwiększających prawdopodobieństwo właściwego zrozumienia treści.
-
Bank dobrych praktyk do wykorzystania w pracy.
Zdobyta wiedza
Korzyści z udziału w szkoleniu
Korzyścią z udziału w szkoleniu Profesjonalna Asystentka Zarządu jest rozwój u asystentek, sekretarek zarządu postawy biznesowej, wiedzy i umiejętności z zakresu budowania e-reputacji, rozwój umiejętności interpersonalnych – uniwersalnych i ważnych w biznesie kompetencji. Natomiast zaplanowane warsztaty i ćwiczenia przygotują praktycznie do pełnienia funkcji profesjonalnego wsparcia Zarządu wewnątrz jak i na zewnątrz organizacji.
Oferta skierowana do:
Wyższa kadra kierownicza
Średnia kadra kierownicza
Niższa kadra kierownicza
Specjalista
Pracownik
W ramach oferty uczestnik otrzymuje:
Certyfikat ukończenia
Materiały dydaktyczne
Wyżywienie / serwis kawowy
Nocleg
Dyplom ukończenia
Zaświadczenie ukończenia
Konsultacje poszkoleniowe
Lunch
Serwis kawowy
Ćwiczenia
Trenerzy prowadzący
Agnieszka Nowicka-Przyborska - Dyplomowany trener biznesu. Doświadczony manager w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu. Doświadczenie zdobyte w firmach ogólnopolskich w sektorze biznesowym oraz klienta indywidualnego, na stanowiskach: Doradca Prezesa ds. Zarządzania i Wizerunku, Dyrektor Oddziału, Dyrektor Handlowy Regionu, Z-ca Dyrektora Oddziału Regionalnego, Kierownik Działu Zarządzania Sprzedażą i Marketingu. W trakcie szesnastoletniego doświadczenia zawodowego odpowiedzialna za: zarządzanie siecią sprzedaży, zarządzanie siecią placówek, negocjowanie kontraktów kluczowych dla firmy w zakresie sprzedaży oraz promocji i reklamy, inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań biznesowych, członek zespołów projektowych (mapowanie procesów, sprzedaż cross sell, restrukturyzacja firmy), nadzorowanie badań i analiz rynku, realizacja zadań rzecznika prasowego, budowanie wizerunku firmy. Autor publikacji w wydawnictwach Uniwersytetu Szczecińskiego z zakresu zarządzania i wdrażania innowacyjnych rozwiązań w firmie.
Trener biznesu z zakresu zarządzania, zarządzania zespołem sprzedaży, zarządzania przez cele, technik sprzedaży, negocjacji handlowych, budowanie zespołu, komunikacji w zespole, motywacji, obsługi klienta, zarządzanie czasem, etykiety w biznesie, kreowania wizerunku w biznesie. Wiedza i umiejętności związane z budowaniem wizerunku biznesowego, etykiety w biznesie i dress code nabyte w trakcie praktyki zawodowej związanej z wieloletnim kontaktem z klientem korporacyjnym. Przygotowanie merytoryczne poparte uczestnictwem w wykładach z zasad protokołu dyplomatycznego z konsulem Polski w Szwecji. Absolwentka Szkoły Stylu Moniki Jaruzelskiej, w ramach której uczestniczyła w zajęciach z zakresu stylizacji, dress code i historii mody. Obecnie dzieli się swoją wiedzą z zakresu historii mody będąc wykładowcą tego przedmiotu na Uniwersytecie Trzeciego Wieku w Gdyni. Połączenie praktycznego doświadczenia z życiową pasją pozwala jej być wiarygodnym coachem stylu, który pragnie dotrzeć do tych, dla których wizerunek to istotne uzupełnienie merytorycznej wiedzy i pozycji zawodowej.
Agnieszka Nowicka jest obecnie studentem na studiach doktoranckich Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Ponadto jest absolwentką Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie im. Mikołaja Kopernika w Toruniu, studiów podyplomowych Zarządzania i Marketingu w Łączności na Uniwersytecie Szczecińskim, studiów podyplomowych Zarządzanie w Turystyce i Hotelarstwie na Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku, absolwentką Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET w Warszawie, a także słuchaczem wielu kursów i szkoleń.
Katalog szkoleń
Publikuj szkolenia BEZPŁATNIE
O nas
Regulamin serwisu
Polityka prywatności