Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: PRoto.pl

Przejdź do formularza kontaktowego

Praktyczne zastosowanie narzędzi komunikacji kryzysowes - autorskie warsztaty z Jerzym Ciszewskim



Sytuacje kryzysowe występują powszechnie w otaczającym nas świecie. Do zrozumienia tego, czym jest kryzys, zdaje się przybliżać nas sposób pojmowania kryzysu przez kultury Dalekiego Wschodu.



Chińczycy, pisząc słowo „kryzys” używają dwóch znaków, z których jeden opisuje „nadchodzące niebezpieczeństwo”, drugi zaś oznacza „okazję, możliwość”, rodzaj lepszej perspektywy otwierającej się w obliczu przyszłości. Pojęcie kryzysu, w swym dalekowschodnim rozumieniu, łączy w sobie coś, co jest równocześnie niebezpieczeństwem i szansą.



Uczestnicy warsztatu poznają techniki komunikacji kryzysowej, sposoby ich zastosowania w praktyce, poszukają praktycznych rozwiązań potencjalnych i rzeczywistych kryzysów. Dowiedzą się w jaki sposób pracować nad poprawą reputacji firmy i zamienić „niebezpieczeństwo” sytuacji kryzysowej w okazję i nową szansę dla swojej organizacji. Zajęcia prowadzone są w formie ćwiczeń w 4 osobowych zespołach pod okiem ekspertów.



W trakcie warsztatów uczestnicy dowiedzą się:




  • Jakie są praktyczne narzędzia komunikacji kryzysowej




  • Jak zastosować narzędzia komunikacji w praktyce




  • Jak poszukiwać rozwiązań potencjalnych i rzeczywistych sytuacji kryzysowych




  • Jak zaistniały kryzys wpływa na wizerunek




  • Jakie szanse wynikają z zaistnienia sytuacji kryzysowej w ujęciu biznesowym




  • Jak walczyć z kryzysem wewnątrz organizacji - Kryzys w komunikacji wewnętrznej



Do kogo adresowane są warsztaty:





  • Kadry zarządzającej firm i instytucji publicznych





  • Osób odpowiedzialnych za kształtowanie pozycji rynkowej firmy





  • Osób odpowiedzialnych za prowadzenie komunikacji zewnętrznej

    i wewnętrznej w firmach i instytucjach państwowych





  • Pracowników działów komunikacji, PR i biur prasowych firm





  • Sympatyków komunikacji





Czas trwania:



8 godzin szkoleniowych



Poziom kursu:



Średnio zaawansowany



Wymagany zakres wiedzy:



Ogólna wiedza na temat komunikacji



Metody prowadzenia zajęć:



Praktyczne warsztaty są najbardziej efektywną formą przyswajania wiedzy. Pracując na konkretnych przykładach, kursanci o wiele szybciej przyswajają i zapamiętują wiedzę.



Na warsztatach poznają Państwo wiele praktycznych wskazówek i case'ów, prezentowanych przez agencje Ciszewski PR oraz Ciszewski Financial Communications, które są zdobywczyniami wielu nagród i wyróżnień branżowych.


Program


Ćwiczenia prowadzone są w 4 osobowych grupach. Każdy panel zawiera interaktywne ćwiczenia dla uczestników, które pozwalają w łatwy i aktywny sposób przyswoić materiał oraz użyć go w praktyce.



1. Wstęp – wykład z Case studies. Czym jest sytuacja kryzysowa?




  • Jak zaistniała sytuacja kryzysowa wpływa na wizerunek / reputację produktu / firmy / osób?




  • Jakie szanse wynikają z zaistnienia sytuacji kryzysowej w ujęciu biznesowym?




  • Jakie są najczęściej popełniane błędy.



2. Część warsztatowa – rozwiązywanie Case studies w ok. 4 osobowych grupach.



a. Kryzys korporacyjny – poszukiwanie rozwiązań potencjalnych i rzeczywistych sytuacji kryzysowych godzących w wizerunek firm.





  • Wprowadzenie – omówienie kilku najbardziej znanych kryzysów i ich dynamiki (np. BP, Nestle).





  • Opracowanie rozwiązania warsztatowych sytuacji kryzysowych (oparte na rzeczywistych kryzysach, w których uczestniczyli trenerzy) – praca w 3 – 4 osobowych grupach.





  • Przedstawienie rozwiązań kryzysów i ich omówienie – zestawienie z rzeczywistym przebiegiem wydarzeń. Brand PR - poszukiwanie rozwiązań potencjalnych i rzeczywistych sytuacji kryzysowych godzących w wizerunek firm.





b. Brand PR - poszukiwanie rozwiązań potencjalnych i rzeczywistych sytuacji kryzysowych godzących w wizerunek firm.




  • Wprowadzenie – omówienie kilku najbardziej znanych kryzysów i ich dynamiki (np. Eska Rock, Mobilking, Starbucks, Telepizza) – rola social media w rozprzestrzenianiu się kryzysów.


  • Opracowanie rozwiązania warsztatowych sytuacji kryzysowych (oparte na rzeczywistych kryzysach, w których uczestniczyli trenerzy) – praca w 3 – 4 osobowych grupach.


  • Przedstawienie rozwiązań kryzysów i ich omówienie – zestawienie z rzeczywistym przebiegiem wydarzeń.



c. Kryzys w komunikacji wewnętrznej – jak walczyć z kryzysem wewnątrz organizacji.




  • Wprowadzenie – omówienie kilku najbardziej znanych kryzysów i ich dynamiki (np. zamknięcie fabryki, bunt pracowników na forach internetowych) – rola kanałów komunikacji wewnętrznej.


  • Opracowanie rozwiązania warsztatowych sytuacji kryzysowych (oparte na rzeczywistych kryzysach, w których uczestniczyli trenerzy) – praca w 3 – 4 osobowych grupach.


  • Przedstawienie rozwiązań kryzysów i ich omówienie – zestawienie z rzeczywistym przebiegiem wydarzeń.



Zdobyta wiedza


W trakcie warsztatów uczestnicy dowiedzą się:




  • Jakie są praktyczne narzędzia komunikacji kryzysowej




  • Jak zastosować narzędzia komunikacji w praktyce




  • Jak poszukiwać rozwiązań potencjalnych i rzeczywistych sytuacji kryzysowych




  • Jak zaistniały kryzys wpływa na wizerunek




  • Jakie szanse wynikają z zaistnienia sytuacji kryzysowej w ujęciu biznesowym




  • Jak walczyć z kryzysem wewnątrz organizacji - Kryzys w komunikacji wewnętrznej



Otrzymane certyfikaty

Certyfikat ukończenia szkolenia

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący


Jerzy Ciszewski



Prezes agencji Ciszewski Public Relations założonej w 1994 r. Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, specjalizacja: trener/nauczyciel oraz Szkoły Mistrzostwa Sportowego (żeglarstwo). W latach 1980-82 członek kadry narodowej w olimpijskiej klasie żeglarskiej „470", wielokrotny reprezentant naszego kraju, wicemistrz Polski w 1980. W latach 90-tych pracował jako dziennikarz w Rzeczypospolitej oraz w Gazecie Wyborczej, gdzie został zastępcą szefa działu sportowego. W 2000 zorganizował kampanie społeczną „Pomoc dla powodzian" przy współpracy z Gazetą Wyborczą. W latach 2004-2005 pracował jako Główny Doradca Prezesa Rady Ministrów w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. W 2005 roku był podsekretarzem, a następnie sekretarzem stanu w Ministerstwie Sportu. Jako przedstawiciel Rządu RP brał udział w przygotowaniu wspólnego projektu Polski i Ukrainy dotyczącego Euro 2012. Obecnie jest wykładowcą na podyplomowym studium PR przy Polskiej Akademii Nauk (strategia PR) oraz na Politechnice Gdańskiej (marketing polityczny). Specjalizuje się w: strategiach public relations, programach public relations, sytuacjach kryzysowych, marketingu sportowym. Szkoleniowiec z wieloletnim doświadczeniem specjalizujący się między innymi w treningu medialnym, szkoleniach przygotowujących do wystąpień publicznych oraz szkoleniach z zarządzania informacją w sytuacji kryzysowej. Interesuje się fotografią, historią II Wojny Światowej, motoryzacją i sportem, który także czynnie uprawia.



Sebastian Hejnowski



Dyrektor Zarządzający Ciszewski Public Relations i wiceprezes Związku Firm Public Relations. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Ekspert w dziedzinie komunikacji kryzysowej, działań PR korporacyjnego i brandowego. Prowadził liczne kampanie społeczne w tym „Wyślij CV, ktoś czeka” na rzecz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych. Koordynował projekty m.in. dla Kompanii Piwowarskiej, Amrest, Carrefour i Ryanair. Doradzał przy fuzjach firm Kofola i Hoop oraz Carrefour i Ahold. Obecnie doradza m.in. Europejskiemu Centrum Solidarności w Gdańsku oraz Instytutowi Spraw Publicznych. Wielokrotnie prowadził szkolenia medialne dla Klientów CPR. Interesuje się kulturą, geografią i ekonomią. Pasjonują go podróże, odwiedził ponad 70 krajów świata.



Paweł Tomczuk



Obszarem jego specjalizacji są: PR w branży finansowej, zarządzanie kryzysowe, komunikacja marketingowa (szczególnie w branży finansowej), social media, zarządzanie reputacją firmy. Dyrektor Generalny Ciszewski Financial Communications. Specjalizuje się w działaniach public relations i marketingu dla firm i instytucji z branży finansowej. Tworzył lub realizował strategie dla firm takich jak: Amplico, Bank Millennium, Dom Maklerski BZ WBK, Credit Suisse, Capgemini, Ernst & Young, Gold Finance, Legg Mason TFI, New World Alternative Investments, Neinver, Saski Partners. Opracowywał i realizował liczne działania z zakresu komunikacji marketingowej, komunikacji z mediami wspierającej sprzedaż oraz komunikacji wizerunkowej. Prowadził liczne szkolenia oraz wielokrotnie był prelegentem na konferencjach branżowych.



Barbara Sołtysińska



Zajmuje się branżą FMCG, pracowała m.in.: dla marki Dulux, marki LECH, firmy Nivea Polska, Festiwalu Gwiazd w Międzyzdrojach, Multikina, XXI Biegu Niepodległości, Europejskiego Centrum Solidarności, Fundacji Shalom oraz dla firmy Hoop Polska. Zajmuje się działaniami w zakresie  Brand PR, Corporate PR oraz komunikacji kryzysowej. Była odpowiedzialna po stronie agencji za koordynację działań PR, które zostały uhonorowane licznymi nagrodami m.in. srebrem w konkursie Golden Drum, Kreaturą w kategorii Kampania,  Złotym Spinaczem w kategorii PR Produktu, nagrodą Impactor w kategorii Projekt PR Roku, Bronze Magellan Award w kategorii Consumer Goods, tytułem Projekt PR Roku oraz wyróżnienie TOP 50 communication campaigns.




Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2010-10-19 - Zakończenie: 2010-10-19

CENA standardowa:
1800 PLN + 23% VAT = 2214 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
1500 PLN + 23% VAT = 1845 PLN



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Praktyczne zastosowanie narzędzi komunikacji kryzysowes - autorskie warsztaty z Jerzym Ciszewskim
Organizator: PRoto.pl


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |