Rozwijamy umiejętność zadawania właściwych pytań we właściwym momencie. Pytania są ważne. Od odpowiedzi zależy skuteczność, satysfakcja, jakość współpracy.
Nie działamy na zasadzie : “pracownik mi się zepsuł, proszę go naprawić”. Dajemy systemowe doświadczenia i rozwiązania, wypracowane elegancko, wspólnie i spójnie. Uczestnicy obserwują relacje w zespole na innym, wyższym niż na co dzień poziomie. Uczą się wspólnie i partnersko rozwiązywać problemy. Przekazują użytecznie użyteczne informacje. Patrzą na zadania, które wykonują w szerszym kontekście: działu, firmy, klientów.
Program
Siłą szkolenia jest to, że nie tylko daje narzędzia, nie tylko uczy jak je stosować ale przekłada teorię na praktykę biznesową. Umożliwia praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy od razu, zaraz po szkoleniu oraz zaplanowanie wykorzystania jej w przyszłości.
Stosowane narzędzia:
• model nauka przez doświadczenie,
• model Kolba,
• praca z konkretnymi sytuacjami, scenki, gry, interaktywnie dynamicznie,
• coaching grupowy,
• Obszary rozwoju zespołu Adaira, Drexler-Sibbet, ,
• 7 stopniowy model rozwiązywania problemów.
Zdobyta wiedza
Dowiesz się jka pracować razem, pracować skuteczniej i mieć z tego więcej satysfakcji. Aby praca była bardziej przyjemnością niż koniecznością. Od poziomu naszej satysfakcji zależy efektywność działania zespołu.
Otrzymane certyfikaty
Certyfikat ukończenia szkolenia w ACT.
Trenerzy prowadzący
Poznaj prowadzących zajęcia:
http://www.act.edu.pl/szkolenia-biznesowe.php?idNode=26
Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.
Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.
Katalog szkoleń
Publikuj szkolenia BEZPŁATNIE
O nas
Regulamin serwisu
Polityka prywatności