Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Przejdź do formularza kontaktowego

PUBLIC RELATIONS W SYTUACJI KRYZYSOW


Kampanie negatywne, pojęcie znane przede wszystkim z języka polityki, dotykają coraz częściej firm i ich produktów.

Jak reagować, gdy produkt, polityka firmowa, działania managerów stają się obiektem dobrze przygotowanej i rozłożonej w czasie krytyki?

Jak radzić sobie z niewygodnymi pytaniami, które nie wynikają z uchybień firmy, ale są elementami kampanii negatywnych, lub „czarnego PR.” – oręża konkurencji?

Na te pytania znajdziesz odpowiedź w trakcie szkolenia.

Program szkolenia

1) NAGŁA SYTUACJA KRYZYSOWA – PIERWSZA REAKCJA.
a) Briefing wewnętrzny.
b) Podział kompetencji.
c) Wykorzystywanie umiejętności i kontaktów pracowników.

2) TWORZENIE NADZWYCZAJNEGO KANAŁU KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ W FIRMIE JAKO ELEMENTU REAGOWANIA NA KRYZYS.
a) Grupa zadaniowa reagująca na sytuację kryzysową.
b) Przepływ informacji w firmie.
c) Komunikaty wewnętrzne.

3) KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W SYTUACJI KRYZYSOWEJ.
a) Konstruowanie komunikatów.
b) Przygotowanie informacji dla poszczególnych działów firmy.
c) Informacja jawna i utajona.

4) PRZEKAZYWANIE INFORMACJI NA ZEWNĄTRZ.
a) Strategie udzielania odpowiedzi.
b) Sposób udzielania informacji, przecieki kontrolowane.

5) SPOSOBY REAGOWANIA NA KAMPANIE NEGATYWNE.
a) Podstawowe strategie działania.
b) Unikanie odpowiedzi.
c) Wykorzystanie elementów PR w strategii reagowania na kampanie negatywne.

6) „EFEKT BUMERANGU”, – CZYLI ODWRÓCENIE KAMPANII NEGATYWNEJ NA WŁASNĄ KORZYŚĆ.

7) ORGANIZACJA KONTAKTÓW Z MEDIAMI, ODPOWIEDŹ NA KAMPANIĘ NEGATYWNĄ, „CZARNY PR”.
a) Konferencje prasowe.
b) Briefingi.
c) Komunikaty agencyjne.
d) Oświadczenia medialne.
e) Wypowiedzi najważniejszych w firmie osób.

8) TWORZENIE ZESPOŁU WSPIERAJĄCEGO OSOBY WYZNACZONE DO KONTAKTOWANIA SIĘ Z MEDIAMI I ODPIERANIA KAMPANII NEGATYWNEJ.

9) SYMULACJA SYTUACJI KRYZYSOWEJ W FIRMIE I STRATEGII REAGOWANIA.


NAJLEPSZE SZKOLENIA W B&O NAVIGATOR!

Program

Kampanie negatywne, pojęcie znane przede wszystkim z języka polityki, dotykają coraz częściej firm i ich produktów.

Jak reagować, gdy produkt, polityka firmowa, działania managerów stają się obiektem dobrze przygotowanej i rozłożonej w czasie krytyki?

Jak radzić sobie z niewygodnymi pytaniami, które nie wynikają z uchybień firmy, ale są elementami kampanii negatywnych, lub „czarnego PR.” – oręża konkurencji?

Na te pytania znajdziesz odpowiedź w trakcie szkolenia.

Program szkolenia

1) NAGŁA SYTUACJA KRYZYSOWA – PIERWSZA REAKCJA.
a) Briefing wewnętrzny.
b) Podział kompetencji.
c) Wykorzystywanie umiejętności i kontaktów pracowników.

2) TWORZENIE NADZWYCZAJNEGO KANAŁU KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ W FIRMIE JAKO ELEMENTU REAGOWANIA NA KRYZYS.
a) Grupa zadaniowa reagująca na sytuację kryzysową.
b) Przepływ informacji w firmie.
c) Komunikaty wewnętrzne.

3) KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W SYTUACJI KRYZYSOWEJ.
a) Konstruowanie komunikatów.
b) Przygotowanie informacji dla poszczególnych działów firmy.
c) Informacja jawna i utajona.

4) PRZEKAZYWANIE INFORMACJI NA ZEWNĄTRZ.
a) Strategie udzielania odpowiedzi.
b) Sposób udzielania informacji, przecieki kontrolowane.

5) SPOSOBY REAGOWANIA NA KAMPANIE NEGATYWNE.
a) Podstawowe strategie działania.
b) Unikanie odpowiedzi.
c) Wykorzystanie elementów PR w strategii reagowania na kampanie negatywne.

6) „EFEKT BUMERANGU”, – CZYLI ODWRÓCENIE KAMPANII NEGATYWNEJ NA WŁASNĄ KORZYŚĆ.

7) ORGANIZACJA KONTAKTÓW Z MEDIAMI, ODPOWIEDŹ NA KAMPANIĘ NEGATYWNĄ, „CZARNY PR”.
a) Konferencje prasowe.
b) Briefingi.
c) Komunikaty agencyjne.
d) Oświadczenia medialne.
e) Wypowiedzi najważniejszych w firmie osób.

8) TWORZENIE ZESPOŁU WSPIERAJĄCEGO OSOBY WYZNACZONE DO KONTAKTOWANIA SIĘ Z MEDIAMI I ODPIERANIA KAMPANII NEGATYWNEJ.

9) SYMULACJA SYTUACJI KRYZYSOWEJ W FIRMIE I STRATEGII REAGOWANIA.


NAJLEPSZE SZKOLENIA W B&O NAVIGATOR!

Zdobyta wiedza

Cele szkolenia

Biorąc udział w szkoleniu przygotujesz się do reagowania technikami PR na kampanie negatywne.

W trakcie zajęć:

1. Poznasz strategie udzielania informacji i odpowiadania na pytania w sytuacjach kryzysowych.
2. Będziesz kształcił umiejętność działania w stresie spowodowanym nagłą sytuacją kryzysową dotykającą twoją firmę.

Otrzymane certyfikaty

Certyfikat B&O Navigator

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia



Miejsce: OŚRODEK SZKOLENIOWY EXPLORIS W WARSZAWIE
Rozpoczęcie: 2007-10-05 - Zakończenie: 2007-10-05

Cena: 985 (PLN)



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: PUBLIC RELATIONS W SYTUACJI KRYZYSOW
Organizator: B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |