Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Przejdź do formularza kontaktowego

PROFESJONALNE NEGOCJACJE



Cel szkolenia: Zrozumienie całego procesu negocjacji. Nabycie umiejętności stosowania skutecznych technik negocjacyjnych, poznanie sposobów radzenia sobie z trudnym partnerem. Poznanie technik zwiększających efektywność menadżerów i handlowców oraz poznanie, identyfikowanie i utylizowanie manipulacji stosowanych przez drugą stronę.

Program

  • Negocjator – w poszukiwaniu ideału.

    Mózg myśli, instynkt kieruje - Biologiczne podstawy negocjacji.

    Neandertalczyk” w każdym z nas – pomaga czy przeszkadza w negocjacjach?

    Profil idealnego negocjatora.

    Psychologiczne podstawy negocjacji.

  • Pierwszorzędowy wybór strategiczny.

    Kiedy podejmujemy negocjacje?

    Czy mamy inne wyjście?

  • Drugorzędowy wybór strategiczny

    Negocjacje integracyjne (wygrana/wygrana) – czy to w ogóle możliwe?

    Negocjacje dystrybucyjne (wygrana/przegrana)

    A co z tym wszystkim mają wspólnego relacje?

  • Zasady zagarniacza. (dążącego do wygranej kosztem drugiej strony)

Poznaj broń „przeciwnika” - sposoby rozpoznawania i utylizowania zachowań i taktyk dystrybucyjnych.

  • Teoria gier a realne negocjacje.

    Dylemat więźnia.

    Informacja – jej rola w negocjacjach.

  • Komunikacja w relacji Klient/sprzedawca.

Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji.

Sztuka przekonywania do własnego zdania.

Typologia słuchaczy/Klientów.

Technologie” prezentacyjne.

Zwroty „parzące” i „nęcące”.

Technika kwitowania pytań.

  • Etapy negocjacji

    Przygotowanie

Dlaczego większość pomija ten etap, i jakie są tego konsekwencje?

BATNA – kluczowym czynnikiem decydującym o sukcesie w negocjacjach.

Bufory negocjacyjne, punkt oporu.

Otwieranie

Jak Cię widzą tak Cię piszą. - Rola i znaczenie „opakowania”.

Techniki wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia.

Mowa ciała, dykcja, radzenie sobie z tremą i stresem.

Techniki otwarcia.

Przedstawianie się, prezentowanie firmy, elementy etykiety biznesowej.

        Opakowywanie

        Techniki rozwinięcia.

        Badanie potrzeb, metoda „rzucania kamieni”.

        Prezentacja oferty.

        Język korzyści.

        Targowanie

        Sprawdzone taktyki targowania.

        Kiedy ustępować i jak nie popełnić błędu.

        Sposoby radzenia sobie z impasem.

        Zakończenie

        Taktyki zakończenia.

        Spisywanie ustaleń – kto, kiedy i dlaczego?

        Jak sprawić aby druga strona była jeszcze bardziej zadowolona?

  • Negocjacje wygrana/wygrana (win / win) jako metoda rozwiązywania problemów i budowania pozycji na konkurencyjnym rynku.

    Strategia szachowa – zasady negocjacji integracyjnych.

  • Trzeciorzędowy wybór strategiczny.

    Co zrobić, gdy my chcemy negocjować integracyjnie a druga strona nie zamierza?

         Taktyki sprowadzania „zagarniacza” na drogę integracyjną.

  • 31 najczęściej stosowanych taktyk i chwytów negocjacyjnych.

    Jak je rozpoznać i jak się przed nimi bronić?

    Jak z nich bezpiecznie korzystać.

  • Indywidualny Plan Działania

    Czy jestem gotów na nową jakość swojej pracy, ale i swojego życia?

    Szczegółowe , pisemne wyznaczenie przez uczestników swoich celów osobistych i zawodowych.


Otrzymane certyfikaty

Certyfikat VIDI

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

TOMASZ KUBICIUS

Zawsze profesjonalny a jednocześnie uśmiechnięty optymista, życzliwie patrzący na świat i otaczających go ludzi.
Jak mawiają klienci "... posiada nie często spotykaną umiejętność słuchania i dostrzegania rzeczywistych potrzeb klienta oraz dopasowywania się do nich wręcz idealnie."

Studiował Zarządzanie i Marketing na Akademii Górniczo-Hutniczej oraz program MBA - Oxford Brookes University. Karierę zawodową rozpoczynał w dziale serwisu ABB Zamech gdzie pracował również w zespole odpowiedzialnym za ciągłe usprawnianie procesów zachodzących w firmie oraz szkolenia wewnętrzne pracowników. Karierę kontynuował w fińskim koncernie YIT Polska (przemysłowe projekty inwestycyjne) pracując na stanowisku Dyrektora Finansowego a następnie Dyrektora Zarządzającego.

Od siedmiu lat współprowadzi firmę doradczo-szkoleniową Vidi - Centrum Rozwoju Kadr. Specjalizuje się w treningach z zakresu: profesjonalnej obsługi klienta, technik sprzedaży opartych na prezentowaniu wartości, zarządzania personelem i nowoczesnym przywództwem, wywieraniem pozytywnego wpływu na innych i efektywnej komunikacji.


Miejsce: Katowice Park Hotel Diamnet***
Rozpoczęcie: 2008-09-24 - Zakończenie: 2008-09-25


Miejsce: Kraków ul.Piłsudskiego 6
Rozpoczęcie: 2008-10-06 - Zakończenie: 2008-10-07


Miejsce: Warszawa Hotel WITKOWSKI ***
Rozpoczęcie: 2008-10-16 - Zakończenie: 2008-10-17

Cena: 1490 (PLN) + 0% VAT = 1490 PLN



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: PROFESJONALNE NEGOCJACJE
Organizator: VIDI Centrum Rozwoju Kadr


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |