Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Pro-Business Management Consulting Krzysztof Maraszek

Przejdź do formularza kontaktowego

PRAWNE ELEMENTY POSTEPOWANIA W ZAKRESIE REKLAMACJI W RELACJI PRZEDSIĘBIORCA PRZEDSIĘBIORCA/B2B/


Cele szkolenia:



1. Przedstawienie regulacji prawnych związanych z procesem reklamacji.

2. Praktyczne omówienie postępowania z klientem od momentu złożenia reklamacji do jej finalnego rozpatrzenia w zakresie problemów dotyczących sprzedaży, transportu drogowego, w tym transportu międzynarodowego.

3. Omówienie problemów powstających przy rozpatrywaniu reklamacji.

4. Poznanie odpowiedzialności stron umowy sprzedaży, umowy przewozu, umowy spe-dycji.

5. Przedstawienie polubownego oraz sądowego procesu rozstrzygania reklamacji

Program

Program szkolenia:



• Omówienie przepisów prawnych regulujących proces reklamacji

- Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny, w szczególności zagad-nienia dotyczące:

- umowy sprzedaży - rękojmia za wady fizyczne i prawne rzeczy oraz gwarancja jakości,

- umowy przewozu – przewóz rzeczy, odpowiedzialność przewoźnika za powierzony towar,

- umowy spedycji – odpowiedzialność stron umowy.

- Ustawa z dnia 15 listopada 1984 roku prawo przewozowe – zagadnienia doty-czące odpowiedzialności stron umowy oraz zasady składania reklamacji.

- Konwencja o umowie międzynarodowego przewozu drogowego towarów (CMR) - zagadnienia dotyczące odpowiedzialności stron umowy oraz zasady składania reklamacji.

• Działalność komórki ds. reklamacji w firmie

- Organizacja komórki ds. reklamacji

- Odpowiedzialność komórki ds. reklamacji

- Rodzaje reklamacji i ich definicje

- Karta gwarancyjna

- Organizacja i opis postępowania reklamacyjnego w firmie

- Zasady działania komórki ds. reklamacji

• Odpowiedzialność stron umowy

- Zasady odpowiedzialności

- Odpowiedzialność cywilna

- Odpowiedzialność karna

- Należyta staranność w zakresie wykonania umowy

- Wykonanie i niewykonanie umowy

• Strony oraz ich pozycja w procesie reklamacyjnym

# Umowa sprzedaży

- Reklamacje przedsiębiorca-przedsiębiorca

- Prawa i obowiązki stron

- Tryb zgłaszania reklamacji

# Umowa przewozu

- Reklamacje przedsiębiorca-przedsiębiorca

- Prawa i obowiązki stron

- Tryb zgłaszania reklamacji

# Umowa spedycji

- Reklamacje przedsiębiorca-przedsiębiorca

- Prawa i obowiązki stron

- Tryb zgłaszania reklamacji

• Postępowanie polubowne w zakresie reklamacji (arbitraż)

- Ugoda sądowa i pozasądowa

- Sądownictwo polubowne

- Mediacja

- Alternatywne metody rozstrzygania sporów

• Postępowanie sądowe w zakresie reklamacji

• Dyskusja tematyczna




Zdobyta wiedza

Przedstawienie regulacji prawnych związanych z procesem reklamacji.

2. Praktyczne omówienie postępowania z klientem od momentu złożenia reklamacji do jej finalnego rozpatrzenia w zakresie problemów dotyczących sprzedaży, transportu drogowego, w tym transportu międzynarodowego.

3. Omówienie problemów powstających przy rozpatrywaniu reklamacji.

4. Poznanie odpowiedzialności stron umowy sprzedaży, umowy przewozu, umowy spe-dycji.

5. Przedstawienie polubownego oraz sądowego procesu rozstrzygania reklamacji.




Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Tomasz Lenart – jest radcą prawnym, który ukończył Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz Wydział Zarządzania Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Na listę radców prawnych został wpisany przez Okręgową Izbę Radców Prawnych w Krakowie w dniu 14 lipca 2008 roku pod nr 1817.



Tomasz Lenart jest mediatorem w sprawach cywilnych przy Krajowym Sądzie Arbitrażowym w Warszawie. Pan Tomasz Lenart został wpisany listę mediatorów w marcu 2011 roku pod numerem 10.



Tomasz Lenart jest specjalistą w zakresie prawa gospodarczego i cywilnego (zagadnienia dotyczące kontroli podatkowej i skarbowej, prawo pracy, umowy handlowe w obrocie gospodarczym, fuzje i podziały spółek, windykacja należności, proces reklamacji, prawo budowlane – inwestycje, w tym inwestycje liniowe).



Pan Tomasz Lenart prowadzi indywidualną Kancelarię Radcy Prawnego z siedzibą w Krakowie (www.lenart-radca.pl) i obsługuje podmioty gospodarcze i osoby fizyczne z terenu Małopolski i Śląska. Wcześniej, przez ponad trzy lata, Tomasz Lenart pracował jako Kierownik Działu Prawnego w Krakowskiej Fabryce Armatur SA (ARMATURA SA). Związany był również z sektorem finansowym, gdzie pracował w Działach Prawnych Prosper Banku SA oraz Kredyt Banku SA i zajmował się obsługą prawną windykacji należności.



Pan Tomasz Lenart ściśle współpracuje z Kancelarią Prawną Frączyk&Frączyk sp. j. z siedzibą w Krakowie specjalizującą się w obsłudze przedsiębiorców.



Tomasz Lenart biegle włada językiem angielsk

UWAGA

SZKOLENIE DLA:



menedżerowie, właściciele firm, komórki reklamacji, działay reklamacji i obslugi klienta, dyr. ds sprzedaży , dyr. ds rozwoju, dyr. ds kluczowych klientów, działy sprzedaży, zamówień, oosby i działy zainteresowane praktycznyym spojrzeniem na reklamacje , ich załatwianie , skuteczność i aspekty prawne w obszarze rozw. problemów reklamacyjnych na lini B2B w ogóle, w tym pragnące uskutecznić swój warsztat pracy i wiedzę w tym zakresie.



SZKOLENIE OTWARTE: 2 DNI



METODOLOGIA:

ćwiczenia, dyskusja, wymiana doświadczeń, mini wykłąd, miniprezentacja



SZKOLENIE OTWARTE: 2 DNI !!!



INNE INF. O SZKOLENIU:



CENA SZKOLENIA W KRAKOWIE -nie zawiera w cenie kosztu noclegu i kolacji !!!CENA SZKOLENIA W ZAKOPANEM -zawiera koszt śniadania, przerw kawowych, obiadu, kolacji, noclegu, certyfkatów, koszt sali szkoleniowej, mater. dydaktyczne, koszt trenera!!!SZKOLENIE: OTWARTESZKOLENIE - 2 DNITak









Miejsce: KRAKÓW
Rozpoczęcie: 2011-12-27 - Zakończenie: 2011-12-28


Miejsce: WROCŁAW
Rozpoczęcie: 2012-01-21 - Zakończenie: 2012-01-22


Miejsce: WARSZAWA
Rozpoczęcie: 2012-02-07 - Zakończenie: 2012-02-08

Cena: 1090 (PLN) + 23% VAT = 1340.7 PLN

UWAGA

Przy zamówieniu na 2 osoby 15 %



Przy zamówieniu na 3 osoby 20 %



4-5 OSÓB PROMOCJA CENOWA OBOWIĄZUJE POD WARUNKIEM DOKONANIA REZERWACJI NA SZKOLENIE I JEGO OPŁĄCENIA DO DNIA 28.12.2011-O szczególy promocji pytaj na: szkoleni 30 %



SZKOLENIE OTWARTE: 2 DNI !!!



SZCZEGÓŁOWE INF.: szkolenia@pbmc.pl lub krzysztof@pbmc.pl , tel. 512-157-87.


 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: PRAWNE ELEMENTY POSTEPOWANIA W ZAKRESIE REKLAMACJI W RELACJI PRZEDSIĘBIORCA PRZEDSIĘBIORCA/B2B/
Organizator: Pro-Business Management Consulting Krzysztof Maraszek


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |