Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Pro-Business Management Consulting Krzysztof Maraszek

Przejdź do formularza kontaktowego

PRAWNE ELEMENTY POSTĘPOWANIA W ZAKRESIE REKLAMACJI W RELACJI PRZEDSIĘBIORCA KONSUMENT


Cele szkolenia:



1. Przedstawienie regulacji prawnych związanych z procesem reklamacji.

2. Praktyczne omówienie postępowania z klientem od momentu złożenia reklamacji do jej finalnego rozpatrzenia.

3. Omówienie problemów powstających przy rozpatrywaniu reklamacji.

4. Poznanie odpowiedzialności sprzedawcy w sytuacji, gdy towar jest wadliwy lub nie-zgodny z umową.

5. Przedstawienie polubownego oraz sądowego procesu rozstrzygania reklamacji



Program

Omówienie przepisów prawnych regulujących proces reklamacji

- Ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny

- Ustawa o zmianie ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o od-powiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

- Ustawa z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów – zagad-nienia dotyczące konsumentów

- Ustawa z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsu-menckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego

- Ustawa kodeks cywilny- zagadnienia dotyczące rękojmi za wady oraz gwarancji

• Działalność komórki ds. reklamacji w firmie

- Organizacja komórki ds. reklamacji

- Odpowiedzialność komórki ds. reklamacji

- Rodzaje reklamacji i ich definicje

- Karta gwarancyjna

- Organizacja i opis postępowania reklamacyjnego w firmie

- Zasady działania serwisantów

• Strony oraz ich pozycja w procesie reklamacyjnym

- Reklamacje przedsiębiorca-przedsiębiorca - podstawowe zagadnienia

- Reklamacje przedsiębiorca-konsument

- Prawa i obowiązki stron

- Obowiązki sprzedawcy

- Niezgodność towaru z umową

- Tryb zgłaszania reklamacji

- Rozpatrywanie reklamacji konsumenta przez przedsiębiorcę – dwa kroki konsumenta

- Akty staranności konsumenta

• Pozycja Rzecznika Konsumentów (RK) w procesie reklamacyjnym

- Prawa i obowiązki RK

- Tryb postępowania przed RK

• Postępowanie polubowne w zakresie reklamacji (arbitraż)

- Ugoda z konsumentem

- Sądownictwo polubowne działające przy Inspekcji Handlowej

• Postępowanie sądowe w zakresie reklamacji

• Zawieranie umów – niedozwolone klauzule umowne.

• Dyskusja tematyczna




Zdobyta wiedza

Przedstawienie regulacji prawnych związanych z procesem reklamacji.

2. Praktyczne omówienie postępowania z klientem od momentu złożenia reklamacji do jej finalnego rozpatrzenia.

3. Omówienie problemów powstających przy rozpatrywaniu reklamacji.

4. Poznanie odpowiedzialności sprzedawcy w sytuacji, gdy towar jest wadliwy lub nie-zgodny z umową.

5. Przedstawienie polubownego oraz sądowego procesu rozstrzygania reklamacji




Otrzymane certyfikaty

TAK- IMIENNE DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA



INNE INFORMACJE O SZKOLENIU:



SZKOLENIE OTWARTE : 2 DNI



ODBIORCY SZKOLENIA:

menedzerowie, sprzedawcy, kierownicy sklepów, wlaściciele firm, menedżerowie ds sprzedaży, działy reklamacji, kierownicy regionalni, działy handlowe, osoby ainteresowane problematyką reklamacji i , umów i kwestiami prawnymi w tym obszarze, chcących udoskonalić, uskutecznić swój warsztat pracy i wiedzy w tym zakresie





METODOLOGIA:

miniprezentacja,ćwiczenia, dyskusja, wymiana doświadczeń, mini wykład,ćwiczenia w grupie, analiza wybranych przypadów z życia.



SZKOLENIE OTWARTE: 2 DNI !!!

SZKOLENIE OTWARTE !!!







Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

PAN MECENAS TOMASZ LENART

UWAGA

TERMINY SZKOLENIA:



15-16 GRUDNIA 2011: KRAKÓW , WROCŁAW LUB ZAKOPANE/w zależności od liczby uczestników w tym terminie/



INNE TERMINY NA ROK: 2012



10-11.03.2012-KRAKÓW

9-10.02.2012- WROCŁAW

16-17.01.2012- WARSZAWA

23-24.01.2012- ZAKOPANE



INNE INFORMACJE O SZKOLENIU:



SZKOLENIE W ZAKOPANEM-zawiera pełne wyżywienie i nocleg ,parking, przerwy, koszt sali, materiałów, certyfikat !!!



SZKOLENIE w KRAKOWIE, WROCŁAWIU -nie zawiera w cenie kosztu noclegu i kolacji !!!.Pozostałe świadczenia jak wyżej są zawarte w cenie !!!







Referencje:



TO najnowsze szkolenie w ofercie firmy Pro-Bmc OD XII 2011 I NA 2012 !!!

SZKOLENIE MOŻE BYĆ ZORG. W FORMIE DEDYKOWANEJ- terminy, war., miejsce szkolenia-do uzgodnienia -pytania prosimy kierować na adres: szkolenia@pbmc.pl lub tel. 512-157-870 !!!













Miejsce: KRAKOW
Rozpoczęcie: 2011-12-15 - Zakończenie: 2011-12-16


Miejsce: WARSZAWA
Rozpoczęcie: 2012-01-16 - Zakończenie: 2012-01-17


Miejsce: ZAKOPANE
Rozpoczęcie: 2012-01-23 - Zakończenie: 2012-01-24

Cena: 1090 (PLN) + 23% VAT = 1340.7 PLN

UWAGA

SZKOLENIE OTWARTE : 2 DNI



PROMOCJA NA SZKOLENIE:

2 OS.-10%

3 OSOBY: 15%

4-5 OSÓB: 25 RABATU

pod warunkiem dokonania rezerwacji szkolenia i jego opłacenia na min. 7 dni przed jego organizacją.




 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: PRAWNE ELEMENTY POSTĘPOWANIA W ZAKRESIE REKLAMACJI W RELACJI PRZEDSIĘBIORCA KONSUMENT
Organizator: Pro-Business Management Consulting Krzysztof Maraszek


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |