Sztuka wykorzystywania Internetu i serwisów społecznościowych w planowaniu i realizacji kampanii z zakresu PR i CSR dla branży farmaceutycznej i medycznej.
Program
-
Komunikacja marketingowa i strategia w firmie farmaceutycznej
-
Prawo reklamy dla produktów farmaceutycznych i etyka komunikacji
-
Zarządzanie danymi osobowymi – główne zasady
-
Budowanie wizerunku wiarygodnej marki farmaceutycznej - komunikacja z pacjentami, farmaceutami, lekarzami, partnerami handlowymi przy wykorzystaniu nowych kanałów komunikacji i narzędzi lktronicznych
-
Zasady dotyczące tworzenia materiałów informacyjnych skierowanych do konkretnych grup odbiorców
-
CSR – zasady tworzenia programów komunikacyjnych wspierających budowę pozytywnego wizerunku marki poprzez zaangażowanie w realizację programów społecznych
-
CRM – efektywne zarządzanie relacjami pomiędzy organizacją, a współpracownikami i partnerami handlowymi
-
Ocena efektywności działań
Zdobyta wiedza
Uczestnicy zdobywają podstawową wiedzę dotyczącą zasad projektowania i realizacji kampanii PR i CSR w branży farmaceutycznej i medycznej.
Poznają zasady dotyczące marketingu farmaceutycznego
Otrzymane certyfikaty
Dyplom ukończenia i materiały szkoleniowe oraz świadectwo dotyczące zakresu przekazanej wiedzy
W ramach oferty uczestnik otrzymuje:
Certyfikat ukończenia
Materiały dydaktyczne
Wyżywienie / serwis kawowy
Nocleg
Dyplom ukończenia
Zaświadczenie ukończenia
Konsultacje poszkoleniowe
Lunch
Serwis kawowy
Ćwiczenia
Trenerzy prowadzący
Specjaliści Xevin-Consulting
UWAGA
Termin szkolenia dostosowujemy do potrzeb uczestników. Szkolimy na terenie Polski
Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.
Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.
UWAGA
Szczegółowa oferta dostępna jest na życzenie zainteresowanych osób.
Katalog szkoleń
Publikuj szkolenia BEZPŁATNIE
O nas
Regulamin serwisu
Polityka prywatności