Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Przejdź do formularza kontaktowego

Nowa ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu 2018. Zakres obowiązków i uprawnień administracji publicznej oraz sektora prywatnego -


Nowa ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu 2018. Zakres obowiązków i uprawnień administracji publicznej oraz sektora prywatnego - 1-dniowe szkolenie praktyczne.

Grupa docelowa:
Do udziału w szkoleniu zapraszamy pracowników i przedstawicieli takich jednostek jak:
-jednostki administracji publicznej
-banki, oddziały banków zagranicznych, oddziały instytucji kredytowych, instytucje finansowe,
-spółdzielcze kasy oszczędnościowo-kredytowe, krajowa SKOK,
-instytucje płatnicze, instytucje pieniądza elektronicznego, biura usług płatniczych, agenci rozliczeniowi, firmy inwestycyjne, banki powiernicze,
-spółki prowadzące rynki regulowane, fundusze inwestycyjne, zakłady ubezpieczeń, przedsiębiorcy prowadzący działalność kantorową (w tym usługi wymiany walut przez internet),
-pośredników nieruchomości,
-notariuszy, adwokatów, radców prawnych, doradców podatkowych,
-przedsiębiorców świadczących usługi w zakresie tworzenia jednostek organizacyjnych, pełnienia funkcji lub umożliwienia pełnienia funkcji członka zarządu spółki, prowadzenia biura wirtualnego,
-przedsiębiorców w zakresie, w jakim przyjmują lub dokonują lub przyjmują płatności w gotówce w wysokości co najmniej 10.000 euro,
oraz wszystkie osoby zainteresowane omawianą podczas szkolenia tematyką.

Cel szkolenia:
W dniu 13 lipca 2018r. weszła w życie nowa ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu. Jednocześnie traci moc stara, wielokrotnie nowelizowana, ustawa z 16 listopada 2000 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu.
Nowa ustawa doprecyzowuje kontrowersyjne przepisy dotychczas obowiązujące, rozszerza zakres obowiązków i uprawnień zarówno administracji publicznej (jednostki współpracujące) oraz sektora prywatnego (instytucji obowiązanych).
Nowe przepisy wdrażają adekwatne dyrektywy Parlamentu Europejskiego oraz rozporządzenia Rady UE. Ustawa rozszerza katalog oraz procedurę kar administracyjnych nakładanych przez Generalnego Inspektora jak również zawiera przepisy karne przewidujące karę pozbawienia wolności do lat 5-ciu za niestosowanie w praktyce ustawowych obowiązków związanych z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu. Kara jest również przewidziana za niespełnienie obowiązku przeszkolenia osób, wykonujących obowiązki związane z praktycznym stosowaniem ustawy.
Proponowane szkolenie zapobiegnie takim następstwom.  

Program

Program szkolenia:
1. Zmieniony katalog instytucji obowiązanych w tym rozszerzenie o obrót gotówkowy przedsiębiorców zarówno przy kosztach i przychodzie od 10 000 euro wzwyż.
2. Nowe definicje w katalogu (np. transakcja okazjonalna, waluta wirtualna).
3. Nowa obowiązkowa procedura wewnętrznego zgłaszania naruszeń w praktyce instytucji obowiązanej.
4. Nowa obowiązkowa procedura zarządzania ryzykiem przy stosowaniu środków bezpieczeństwa finansowego.
5. Weryfikacja tożsamości klienta i beneficjenta rzeczywistego i innych nowych podmiotów (np. osoba upoważniona).
6. Weryfikacja tożsamości a RODO.
7. Gromadzenie i przekazywanie informacji do GIIF w tym o przyjętej wpłacie lub wypłacie środków pieniężnych powyżej 15 000 Euro.
8. Transakcja podejrzana teraz tylko gdy przestępstwo z art.art.299 lub 165a kk.
9. Dokumentacja w instytucji obowiązanej.
10. Nacisk na czynności przed podpisaniem umowy.
11. Szkolenia, kontrola i kary.
12. Rekapitulacja tematu w tym przypomnienie istoty prania pieniędzy w kontekście nieujawnionych źródeł przychodu.
13. Praktyczne przykłady.
14. Dyskusja i odpowiedzi na pytania zgłaszane zarówno z sali jak i wcześniej drogą elektroniczną.
15. Podsumowanie szkolenia.

Informacje organizacyjne:
Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Harmonogram zajęć
szkolenie trwa 1 dzień (8h)
zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00
ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób
w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad
Dzień I
Godz.10:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.12:00 -przerwa kawowa
Godz.14.00 -przerwa obiadowa
Godz.16.00 -przerwa kawowa
Godz.18:00 -zakończenie szkolenia

Inwestycja:
590.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).

Zgłoszenie:
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).



Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.



Kontakt:
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań
Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. 508 393 926
tel. 577 177 547
tel. 733 544 190
tel. 570 590 060
tel. (61) 3070303
tel. (61) 8102194
tel. (61) 4152036
tel. (61) 4152810
tel. (61) 4152820

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl


Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje

POLITYKA RABATOWA

Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.

Uwagi:
Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pllub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego. 

Zdobyta wiedza

Korzyści dla uczestników:
Generalny Inspektor Informacji Finansowej (GIIF) zlikwidował obecnie możliwość szkolenia e-learningowego.
Powyższe nie zwalnia jednak z uzyskania certyfikatu potwierdzającego udział w szkoleniu.
Warunek ten spełni udział w szkoleniu przeprowadzonym przez osobę – zgodnie z wytycznymi GIIF – dającą rękojmię należytego wykonania powyższego obowiązku.
Zaletą szkolenia jest możliwość spotkania i wymiany doświadczeń z przedstawicielami różnorodnych instytucji realizującymi projekty w bliskim dla uczestników środowisku.  

Otrzymane certyfikaty

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER


W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Tomasz Gzela
Specjalizacja trenerska:

Prawnik, praktyk skarbowości, absolwent studiów podyplomowych w zakresie finansów i rachunkowości podatkowej. Były kierownik oddziału w izbie skarbowej specjalizujący się w problematyce spraw karnych skarbowych, prania pieniędzy, nieujawnionych źródeł dochodu, prawa dewizowego i kontroli podatkowej. Do jego zadań należał: nadzór nad podległymi urzędami skarbowymi w zakresie prawidłowości rozstrzygnięć w pierwszej instancji w zakresie podatków bezpośrednich i spraw karnych; zwalczanie przestępczości podatkowej, zjawiska prania brudnych pieniędzy; nielegalnego obrotu dewizowego. Otrzymał nagrodę Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Pracowników Urzędów i Izb Skarbowych w Warszawie. Doświadczenie to ponad 20-letnia praca na rynku szkoleniowym. Szkolenia zrealizowane dla m.in pracowników NBP, ARiMR, MF oraz sektora prywatnego. Autor licznych publikacji na łamach prasy fachowej w zakresie nadużyć finansowych, kontroli podatkowych. Wysoko oceniany trener i wykładowca. 


Miejsce: Wrocław
Rozpoczęcie: 2018-11-15 - Zakończenie: 2018-11-15


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2018-12-10 - Zakończenie: 2018-12-10


Miejsce: Kraków
Rozpoczęcie: 2018-11-22 - Zakończenie: 2018-11-22

Cena: 590 (PLN)

Ostatnia aktualizacja oferty 2018-07-30 12:58:47

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Nowa ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu 2018. Zakres obowiązków i uprawnień administracji publicznej oraz sektora prywatnego -
Organizator: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |