Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem:

Przejdź do formularza kontaktowego

Nie daj się spławić, czyli skuteczna sprzedaż przez telefon.


TERMINY: 11.09.2013 (środa)
CENA: 690 zł netto (lunch, przerwy kawowe oraz materiały w cenie)
TRENER: Artur Łukasik

Warsztaty efektywnego prowadzenia rozmów telefonicznych wykorzystują najnowszą wiedzę na temat psychologii sprzedaży i przeznaczone są dla wszystkich osób, które w swojej pracy wykorzystują telefon do kontaktu z Klientami. Uczestnicy warsztatów zdobędą praktyczną wiedzę na temat przygotowania, prowadzenia i analizowania prowadzonych rozmów telefonicznych. Nauczą się pisać różnego typu skrypty rozmów telefonicznych. Poznają techniki argumentacji i zamykania rozmowy. Dowiedzą się jak radzić sobie w trudnych sytuacjach.

Program

Podstawowe informacje dotyczące telemarketingu.
→ Definicja i rodzaje telemarketingu.
→ Rozmowa telefoniczna i jej rola w procesie sprzedaży.
→ Cele rozmowy i ich wpływ na przebieg i wynik rozmowy.
→ Rodzaje informacji występujących w rozmowie telefonicznej.

Etapy procesu rozmowy telefonicznej.
→ Etap przygotowania – co trzeba zrobić zanim podniesiemy słuchawkę.
→ Etap prowadzenia – jak wpływać na Klienta, aby osiągnąć założony cel.
→ Etap analizy – co zrobić, by zwiększyć swoją skuteczność.

Fazy prowadzenia rozmowy telefonicznej.
→ Faza wprowadzenia – jak zbudować relegacje i zainteresować Klienta?
→ Faza rozwinięcia – jak skłonić Klienta do powiedzenia tak?
→ Faza zakończenia – jak dobrze i do czego wykorzystać zakończenie rozmowy?

Techniki ułatwiające osiągniecie celu rozmowy telefonicznej.
→ Aktywne słuchanie – pierwszy klucz do sukcesu.
→ Pytania – drugi klucz do sukcesu.
→ Głos – podstawowe narzędzie w procesie przekonywania Klienta.

Skrypty rozmów telefonicznych.
→ Typy skryptów wykorzystywanych w telemarketingu.
→ Wybór właściwego skryptu zgodnego z rolą i celem rozmowy telefonicznej.
→ Elementy z których można zbudować skrypt.
→ Budowanie skryptu dopasowanego do aktualnych potrzeb.

Trudne sytuacje i techniki zamykania rozmowy.
→ Trudne sytuacje podczas prowadzenia rozmowy telefonicznej.
→ Skuteczne techniki zamykania rozmowy.
→ Dobór właściwej techniki zamknięcia rozmowy (skrypt, sytuacja).
→ Przyjmowanie i radzenie sobie z wątpliwościami Klienta.

Cele szkolenia:
→ zapoznanie z etapami procesu rozmowy telefonicznej,
→ zapoznanie z zasadami przygotowywania, prowadzenia i analizowania rozmów telefonicznych,
→ zapoznanie z rodzajami występujących informacji w rozmowie telefonicznej,
→ zapoznanie z fazami prowadzenia rozmowy telefonicznej,
→ nauczenie zadawania pytań i aktywnego słuchania oraz pisania skryptów,
→ nauczenie wyznaczania celów rozmowy telefonicznej,
→ nauczenie zadawania pytań i aktywnego słuchania,
→ nauczenie skutecznych technik zamykania rozmowy ,
→ nauczenie radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i wątpliwościami rozmówcy.


Metody szkoleniowe:
→ mini wykłady,
→ ćwiczenia indywidualne,
→ ćwiczenia w grupach,
→ dyskusje moderowane,
→ kwestionariusze i testy,
→ studia przypadku,
→ odgrywanie scenek.

Profil uczestnika:
→ Doradcy Klienta.
→ Konsultanci finansowo-ubezpieczeniowi.
→ Pracownicy biura obsługi klienta.
→ Przedstawiciele handlowi.

Zdobyta wiedza

Po szkoleniu uczestnik będzie potrafił:
→ budować dobre relacje z rozmówcą,
→ wzbudzać zainteresowanie rozmówcy,
→ pisać różnego typy skrypty,
→ przygotować, prowadzić i analizować rozmowy telefoniczne,
→ wyznaczać cele rozmów telefonicznych,
→ przekazać i pozyskać potrzebne informacje,
→ stosować techniki zamykania rozmowy,
→ sprawnie radzić sobie z wątpliwości rozmówcy,
→ skutecznie reagować w trudnych sytuacjach.

Otrzymane certyfikaty

Dyplom ukończenia szkolenia.

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Artur Łukasik - Trener praktyk z ponad15-letnim doświadczeniem szkoleniowym zdobytym między innymi w międzynarodowych korporacjach finansowych. Specjalizuje się w szkoleniach z komunikacji, rozwoju osobistego i programowania neurolingwistycznego. Jako trener,a później główny specjalista do sprawszkoleńprzeprowadziłponad1000szkoleń/warsztatów z wielu różnych tematów(z wyżej wymienionego zakresu). Przeszkolił kilka tysięcy osób. Pracował lub współpracował między innymi z takimi firmami jak:

Altkom Akademia, Pionieer Powszechne Towarzystwo Emerytalne, PTE i TunŻ Norwich Union, (późniejsze Sampo), FinLifeSA, Linia1, BizTech, Konsulting, ING Nationale Nederlanden, Nordea Powszechne Towarzystwo Emerytalne, Nordea Polska Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie.

Pracując w branży finansowej, przygotowywał i prowadził szkolenia sprzedażowe i rozwojowe dla: agentów sieci sprzedaży własnej oraz pośredników we wszystkich kanałach dystrybucji ( banki: Alior Bank, Bank Nordea i multiagencje).


Miejsce: Trakt Lubelski 40A Warszawa
Rozpoczęcie: 2013-09-11 - Zakończenie: 2013-09-11

Cena: 690 (PLN) + 23% VAT = 848.7 PLN

Ostatnia aktualizacja oferty 2013-08-13 14:25:31

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Nie daj się spławić, czyli skuteczna sprzedaż przez telefon.
Organizator:


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |