TERMINY: 11.09.2013 (środa)
CENA: 690 zł netto (lunch, przerwy kawowe oraz materiały w cenie)
TRENER: Artur Łukasik
Warsztaty efektywnego prowadzenia rozmów telefonicznych wykorzystują najnowszą wiedzę na temat psychologii sprzedaży i przeznaczone są dla wszystkich osób, które w swojej pracy wykorzystują telefon do kontaktu z Klientami. Uczestnicy warsztatów zdobędą praktyczną wiedzę na temat przygotowania, prowadzenia i analizowania prowadzonych rozmów telefonicznych. Nauczą się pisać różnego typu skrypty rozmów telefonicznych. Poznają techniki argumentacji i zamykania rozmowy. Dowiedzą się jak radzić sobie w trudnych sytuacjach.
Program
→
Podstawowe informacje dotyczące telemarketingu.
→ Definicja i rodzaje telemarketingu.
→ Rozmowa telefoniczna i jej rola w procesie sprzedaży.
→ Cele rozmowy i ich wpływ na przebieg i wynik rozmowy.
→ Rodzaje informacji występujących w rozmowie telefonicznej.
→
Etapy procesu rozmowy telefonicznej.
→ Etap przygotowania – co trzeba zrobić zanim podniesiemy słuchawkę.
→ Etap prowadzenia – jak wpływać na Klienta, aby osiągnąć założony cel.
→ Etap analizy – co zrobić, by zwiększyć swoją skuteczność.
→
Fazy prowadzenia rozmowy telefonicznej.
→ Faza wprowadzenia – jak zbudować relegacje i zainteresować Klienta?
→ Faza rozwinięcia – jak skłonić Klienta do powiedzenia tak?
→ Faza zakończenia – jak dobrze i do czego wykorzystać zakończenie rozmowy?
→
Techniki ułatwiające osiągniecie celu rozmowy telefonicznej.
→ Aktywne słuchanie – pierwszy klucz do sukcesu.
→ Pytania – drugi klucz do sukcesu.
→ Głos – podstawowe narzędzie w procesie przekonywania Klienta.
→
Skrypty rozmów telefonicznych.
→ Typy skryptów wykorzystywanych w telemarketingu.
→ Wybór właściwego skryptu zgodnego z rolą i celem rozmowy telefonicznej.
→ Elementy z których można zbudować skrypt.
→ Budowanie skryptu dopasowanego do aktualnych potrzeb.
→
Trudne sytuacje i techniki zamykania rozmowy.
→ Trudne sytuacje podczas prowadzenia rozmowy telefonicznej.
→ Skuteczne techniki zamykania rozmowy.
→ Dobór właściwej techniki zamknięcia rozmowy (skrypt, sytuacja).
→ Przyjmowanie i radzenie sobie z wątpliwościami Klienta.
Cele szkolenia:
→ zapoznanie z etapami procesu rozmowy telefonicznej,
→ zapoznanie z zasadami przygotowywania, prowadzenia i analizowania rozmów telefonicznych,
→ zapoznanie z rodzajami występujących informacji w rozmowie telefonicznej,
→ zapoznanie z fazami prowadzenia rozmowy telefonicznej,
→ nauczenie zadawania pytań i aktywnego słuchania oraz pisania skryptów,
→ nauczenie wyznaczania celów rozmowy telefonicznej,
→ nauczenie zadawania pytań i aktywnego słuchania,
→ nauczenie skutecznych technik zamykania rozmowy ,
→ nauczenie radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i wątpliwościami rozmówcy.
Metody szkoleniowe:
→ mini wykłady,
→ ćwiczenia indywidualne,
→ ćwiczenia w grupach,
→ dyskusje moderowane,
→ kwestionariusze i testy,
→ studia przypadku,
→ odgrywanie scenek.
Profil uczestnika:
→ Doradcy Klienta.
→ Konsultanci finansowo-ubezpieczeniowi.
→ Pracownicy biura obsługi klienta.
→ Przedstawiciele handlowi.
Zdobyta wiedza
Po szkoleniu uczestnik będzie potrafił:
→ budować dobre relacje z rozmówcą,
→ wzbudzać zainteresowanie rozmówcy,
→ pisać różnego typy skrypty,
→ przygotować, prowadzić i analizować rozmowy telefoniczne,
→ wyznaczać cele rozmów telefonicznych,
→ przekazać i pozyskać potrzebne informacje,
→ stosować techniki zamykania rozmowy,
→ sprawnie radzić sobie z wątpliwości rozmówcy,
→ skutecznie reagować w trudnych sytuacjach.
Otrzymane certyfikaty
Dyplom ukończenia szkolenia.
Oferta skierowana do:

Wyższa kadra kierownicza

Średnia kadra kierownicza
Niższa kadra kierownicza
Specjalista
Pracownik
W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

Certyfikat ukończenia
Materiały dydaktyczne
Wyżywienie / serwis kawowy

Nocleg
Dyplom ukończenia

Zaświadczenie ukończenia

Konsultacje poszkoleniowe
Lunch

Serwis kawowy

Ćwiczenia
Trenerzy prowadzący
Artur Łukasik - Trener praktyk z ponad15-letnim doświadczeniem szkoleniowym zdobytym między innymi w międzynarodowych korporacjach finansowych. Specjalizuje się w szkoleniach z komunikacji, rozwoju osobistego i programowania neurolingwistycznego. Jako trener,a później główny specjalista do sprawszkoleńprzeprowadziłponad1000szkoleń/warsztatów z wielu różnych tematów(z wyżej wymienionego zakresu). Przeszkolił kilka tysięcy osób. Pracował lub współpracował między innymi z takimi firmami jak:
Altkom Akademia, Pionieer Powszechne Towarzystwo Emerytalne, PTE i TunŻ Norwich Union, (późniejsze Sampo), FinLifeSA, Linia1, BizTech, Konsulting, ING Nationale Nederlanden, Nordea Powszechne Towarzystwo Emerytalne, Nordea Polska Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie.
Pracując w branży finansowej, przygotowywał i prowadził szkolenia sprzedażowe i rozwojowe dla: agentów sieci sprzedaży własnej oraz pośredników we wszystkich kanałach dystrybucji ( banki: Alior Bank, Bank Nordea i multiagencje).
Katalog szkoleń