Newsletter - otrzymuj oferty na e-mail. Podaj adres e-mail
Zapisz się » Wypisz się »
Zwiększaj swoje zyski poprzez dobrze wynegocjowane kontrakty.
Na szkolenie zapraszamy osoby z województwa Małopolskiego:
• zatrudnione na podstawie na umowę o pracę
• u przedsiębiorcy prowadzącego swoją działalność na terenie woj. małopolskiego
• związane z działaniami sprzedażowymi, bądź
• osoby samozatrudnione.Rejestracja na stronie http://www.ebiznes.ocd.pl/szkolenia/otwarte/hrtec
• Wprowadzenie do negocjacji
Zachowanie klienta
Co zrobić by się porozumieć
Style zachowań
• Negocjator
Cechy dobrego negocjatora
Typy negocjatorów
Strategie negocjacyjne
• Proces negocjacji
Przygotowanie
Dyskusja
Propozycje
Transakcja
• Pięć kroków negocjacji przełamujących
Techniki negocjacji
• Negocjacje – symulacja
Uczestnicy szkoleń
• poznają nowoczesne oraz praktyczne metody i narzędzia wykorzystywane
w procesie negocjacji
• udoskonalają swoje umiejętności w wywieraniu wpływu na swoich partnerów biznesowych
• zdobywają odpowiednią wiedzę do budowania pozytywnych relacji z klientem
• optymalizują swoje działania wobec klientów czyniąc ten proces bardziej skutecznym
• mają okazję wymiany doświadczeń i wiedzy nie tylko z trenerem ale również
z pozostałymi uczestnikami szkolenia
Certyfikat ukończenia szkolenia
Katarzyna Braś
Specjalizacjarozwój umiejętności sprzedażowych, negocjacyjnychDoświadczenieSpecjalizuje się w rozwoju umiejętności sprzedażowych, negocjacyjnych, komunikacyjnych i kompetencji menedżerskich. Szkolenia, które prowadzi są esencją praktycznej wiedzy oraz umiejętności, przekazywane w interesujący dla uczestników sposób. Posiada doświadczenie handlowe i menedżerskie na różnych szczeblach. Od 2008 roku współpracuję także z Wyższą Szkołą Bankową, prowadząc zajęcia warsztatowe z zakresu umiejętności trenerskich. Posiada doświadczenie w budowaniu zespołu, rekrutacji pracowników, negocjacji, obsługi klienta, budowy relacji i marketingu. Szkoliła handlowców, pracowników biur obsługi klienta, urzędników oraz menedżerów, dzieląc się wiedzą i doświadczeniem, a także ucząc jak wydobywać potrzeby klienta, motywować i rozwijać.
Hotel Atrium
31-149 Kraków, ul. Krzywa 7
Cena szkolenia:
Cena netto za uczestnictwo w jednym szkoleniu wynosi dla:
Pracowników mikro firm – 91,28 zł;
Pracowników małych firm – 91,28 zł;
Pracowników średnich firm – 136,93zł;
Pracowników dużych firm – 182,57 zł
Katalog szkoleń
Publikuj szkolenia BEZPŁATNIE
O nas
Regulamin serwisu
Polityka prywatności