Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: AVENHANSEN Sp. z o.o.

Przejdź do formularza kontaktowego

Negocjacje i trudne sytuacje negocjacyjne


Serdecznie zapraszamy  na Naszą stronę internetową:

Negocjacje i trudne sytuacje negocjacyjne>>>



Szkolenie łączy planowanie, przygotowanie oraz umiejętności prowadzenia negocjacji. Zaprojektowany jest w celu maksymalizacji zysków z negocjacji na wysokim szczeblu, szczególnie w sytuacji, gdy ważne jest utrzymanie pozytywnych relacji z drugą stroną.



Wszyscy nieustannie negocjujemy. Począwszy od dzieci negocjujących w sprawie wyboru kreacji do przedszkola, przyjaciół w sprawie wyboru klubu, poprzez biznesmenów negocjujących warunki kontraktu, specjalistów negocjujących realizację projektu i zadań, aż do policji i państw. Negocjacje nie są procesem i umiejętnościami zarezerwowanymi jedynie dla wybitnych dyplomatów, każdy ma z nimi do czynienia na co dzień. Zawsze gdy trzeba się „dogadać” z partnerem są dwie główne drogi, presja i technika „wygrany – przegrany”, albo kompromis i strategia wzajemnych korzyści. Warsztat szkoleniowy z negocjacji jest zorientowany na poznanie technik, jakimi mogą się posługiwać nasi partnerzy negocjacyjni oraz na zastosowanie odpowiednich narzędzi by osiągnąć pożądany efekt.



Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą AVENHANSEN>>>

Program

Program szkolenia:



1. Istota negocjacji:

charakterystyka sytuacji negocjacyjnej.

współzależność i przystosowanie.

modele negocjacji.

tworzenie wartości dodatniej.

2. Proces negocjacyjny – charakterystyka i wytyczne dla poszczególnych etapów.

Faza kontaktu.

Faza przygotowań i planowania.

Faza zapoznawcza.

Faza wstępna.

Faza argumentacji.

Faza kompromisu.

Faza zawarcia porozumienia.

Faza realizacji.

3. Strategia i taktyka negocjacji:

Konfrontacyjnych.

Integrujących.

4. Metody planowania strategii negocjacyjnych:

Określenie i uporządkowanie celu negocjacji.

Informacje – wiedza to władza.

Zaplanowanie negocjacji w czasie – planowanie taktyczne.

Określenie składu zespołu podczas negocjacji.

Konstruktywne przygotowanie psychiczne do negocjacji.

5. Przygotowanie się do negocjacji twarzą w twarz – psychologiczne uwarunkowania negocjacji:

Wybór miejsca i otoczenia.

Rozmieszczenie osób podczas negocjacji.

Strefa osobista jako ochrona własnego terytorium.

Determinanty dominacji – metody postępowania.

Relaksująca postawa i stres – metody zaradcze.

Konstruktywna mowa ciała.

6. Techniki dochodzenia do porozumienia:

Wgląd i porównanie wszystkich ofert.

Model przedstawiania swoich warunków i żądań.

Uchylone drzwi – wycofanie się we właściwy sposób.

Metody odwracania uwagi.

Konstruktywne zakończenie negocjacji.

7. Zasady i wytyczne dla negocjacji - osiem zasad dla posunięć taktycznych:

Zawsze pytaj o korzystniejsze warunki.

Nie zgrywaj „twardziela”.

Jeśli usłyszysz odmowę, spróbuj przynajmniej jeszcze raz.

Bądź sobą i nie popisuj się.

Nadgorliwością nic nie zyskasz.

Jeśli zostaniesz poproszony o ustępstwo – zawsze proś o coś w zamian.

Nie poddawaj się presji przeciwnika.

Zawsze bądź gotów przerwać negocjacje.

8. Jak rozpoznać i uporać się z taktyką drugiej strony? – taktyki w negocjacjach i ich rozpoznawanie:

Wybór taktyki odpowiedniej dla własnego stylu negocjowania.

Korzystniejsza propozycja przeciwnika jako pierwsza.

Odwoływanie się do wyższej instancji.

„Good Guy/Bad Guy”.

Moc słowa pisanego.

Pułapki „standardowej umowy”

9. Poszukiwanie i wykorzystywanie środków perswazji:

percepcja i uprzedzenia poznawcze w negocjacjach.

treść przekazu.

doskonalenie komunikacji w negocjacjach.

10. Siedem sposobów na umacnianie relacji partnerskich w biznesie:

Budowanie atmosfery zaufania – klucz do długofalowych relacji.

Taktyki „zasiadania” do stołu negocjacyjnego.

Dobór partnerów w procesie negocjacji.

Rola osób odpowiedzialnych za wdrożenie przedmiotu negocjacji.

Współpraca a nie współzawodnictwo.

Jasność sytuacji sprzyja otwarciu i zaufaniu.

Idea wspólnoty – pokonywanie barier pomiędzy ludźmi.

11. Etyka a negocjacje:

Czym kierują się negocjatorzy przy wyborze taktyki?

Sposoby radzenia sobie z oszustwem.

Mówienie prawdy w negocjacjach.

12. Ćwiczenie negocjacji biznesowych ze scenariuszem – podsumowanie wiedzy i umiejętności zdobytych podczas szkolenia.


Zdobyta wiedza

Korzyści dla uczestników:



Korzyści dla Firmy



Osiąganie postawionych celów w negocjacjach przy zachowaniu pozytywnych relacji z drugą stroną.

Większa precyzja i strategiczne podejście do planowania negocjacji oraz większa efektywność w egzekwowaniu postawionych celów.

Większa pewność siebie oraz umiejętność radzenia sobie z własnym napięciem i taktyką partnera w negocjacjach.

Większa elastyczność w adaptowaniu się do celów i stylu prowadzenia rozmów przez drugą stronę.

Zbudowanie wizerunku pewnego siebie, doświadczonego i jednocześnie empatycznego negocjatora.





Uczestnicy nauczą się



Komunikacji w zespole podczas wieloosobowych negocjacji.

Pewności siebie w realizacji celów w negocjacji.

Stosowania i rozpoznawania metod i technik w negocjacji.

Tworzyć proste dokumenty wspierające negocjacje.





Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia



Szkolenie prowadzone jest w sposób aktywizujący uczestników. Mini – wykłady ze strony trenera prowadzącego są wprowadzeniem, bądź podsumowaniem prac uczestników. Punktem wyjścia i priorytetem jest przepracowanie wiedzy teoretycznej, aby w sposób łatwy i bezproblemowy wiedza wykorzystywana była w realiach zawodowych.



Mini – wykłady

Ćwiczenia

Dyskusje moderowane przez trenera

Energizer’y, icebreaker’y

Studium przypadku

Praca indywidualna, w parach i grupach

Obserwacja, feedback

Formy kreatywne: metafory, cytaty, praca z przestrzenią.




Otrzymane certyfikaty

Uczestnicy otrzymują dyplom ukończenia szkolenia AVENHANSEN.

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Szkolenie prowadzi:



Marzena Szczepanik



Certyfikowany coach ICC, doradca psychospołeczny z wieloletnim doświadczeniem Jako certyfikowany coach ICC prowadzi procesy coachingowe dla klientów biznesowych i indywidualnych w zgodzie ze standardami ICC.

UWAGA

W ramach szkolenia otwartego w Poznaniu gwarantujemy Państwu:



Miłą i fachową obsługę

Profesjonalizm trenera

Ciekawe materiały szkoleniowe

Dyplomy ukończenia szkolenia

Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do trzech miesięcy po zakończonym szkoleniu)

Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego rodzaju potrzeby.



Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:



Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl



Oraz:



Dwie przerwy kawowe - w każdym dniu

Smaczne obiady

Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia). Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w centrum Poznania, ale możemy zaproponować również inne hotele na nocleg.

Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji







Miejsce: Hotel*** w centrum Warszawy
Rozpoczęcie: 2013-07-29 - Zakończenie: 2013-07-30


Miejsce: Hotel*** w centrum Poznania
Rozpoczęcie: 2013-12-16 - Zakończenie: 2013-12-17

Cena: 1580 (PLN) + 23% VAT = 1943.4 PLN

UWAGA

Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%.



Przygotowaliśmy dla Państwa atrakcyjny system rabatowy:




Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy).

Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 zł od osoby.



Oferujemy również System bezstresowych rat.



Zachęcamy do bezpłatnego skorzystania z naszej wyjątkowej oferty Programu doradczego:

Szkolenia z ludzką twarzą.




 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Negocjacje i trudne sytuacje negocjacyjne
Organizator: AVENHANSEN Sp. z o.o.


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |