O szkoleniu:
Negocjacje to często długi i żmudny proces. Pojawiające się rozbieżności pomiędzy partnerami negocjacji generują wiele emocji, które negatywnie wpływają na osiągnięcie pozytywnego rozwiązania dla obu stron. Negocjatorzy chcąc zaspokoić swoje interesy i zrealizować swoje założenia zaczynają zachowywać się jak „na wojnie”, zapominając o podstawowej zasadzie w negocjacjach czyli o dążeniu do wyniku „wygrany-wygrany”.
Dzięki praktycznym metodom stosowanym podczas szkolenia oraz grom negocjacyjnym stosowanym podczas szkolenia dowiedzą się Państwo jak rozwiązywać pojawiające się w czasie negocjacji sytuacje konfliktowe, jak bronić się przed manipulacją. Nauczą się Państwo jak kierować rozmową zachowując nad nią kontrolę oraz rozwiną umiejętności komunikacyjne niezbędne w skutecznych negocjacjach.
Zdobyta wiedza
Uświadomienie czynników wpływających na zwiększenie własnej siły i przewagi podczas negocjacji
Rozpoznanie różnych typów klienta i rozwijanie umiejętności docierania do każdej osoby
Pogłębianie wiedzy z zakresu stosowanych taktyk negocjacyjnych
Rozwijanie postawy asertywnej
Rozwijanie kompetencji z zakresu przełamywania impasu podczas negocjacji
W ramach oferty uczestnik otrzymuje:
Certyfikat ukończenia
Materiały dydaktyczne
Wyżywienie / serwis kawowy
Nocleg
Dyplom ukończenia
Zaświadczenie ukończenia
Konsultacje poszkoleniowe
Lunch
Serwis kawowy
Ćwiczenia
Trenerzy prowadzący
Katarzyna Nawrocka
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Trenerów Biznesu i Doradców Personalnych Elżbiety Sołtys.
Swoją przygodę z trenerstwem zaczęła już na studiach. Była jednym z członków specjalnej grupy stworzonej na Wydziale Psychologii prowadzącej szkolenia z zakresu negocjacji handlowych, środowiskowych oraz mediacji dla studentów UW.
Doświadczenie biznesowe zdobywała przez wiele lat pracując jako menedżer w branży gastronomicznej zarządzając wieloosobowymi zespołami podczas organizacji rożnego rodzaju przedsięwzięć. Miała okazję, aby teoretyczną wiedzę z zakresu psychologii społecznej wykorzystać w pracy z klientem jak również ze swoim zespołem pracowniczym w celu usprawnienia działania i podnoszenia efektywności pracy.
Od kilku lat łączy z powodzeniem wiedzę zdobytą w czasie całej edukacji i wieloletnie doświadczenie zawodowe prowadząc szkolenia z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, negocjacji handlowych oraz szkolenia menedżerskie.
Cena: 980 (PLN) (zwolnione z VAT)
UWAGA
Każda druga zgłoszona osoba z firmy płaci za to szkolenie tylko 1zł!
Katalog szkoleń
Publikuj szkolenia BEZPŁATNIE
O nas
Regulamin serwisu
Polityka prywatności