Newsletter - otrzymuj oferty na e-mail. Podaj adres e-mail
Zapisz się » Wypisz się »
1. Wiedza na temat:
- przyczyn i dynamiki sytuacji konfliktowych w negocjacjach zakupowych
- podstawowych strategii i taktyk negocjacji zakupowych
- zasad i etapów negocjacji win to win w negocjacjach handlowych
- manipulacji w negocjacjach
2. Doskonalenie umiejętności :
- analizowania zagadnień negocjacyjnych
- prowadzenia negocjacji zakupowych
- diagnozowania manipulacji
- stosowania kontrmanipulacji w poszczególnych fazach negocjacji zakupowych
- asertywnej komunikacji
- komunikowania niewerbalnego („języka ciała”)
- utrzymania dystansu emocjonalnego.
3. Kształtowanie nastawienia „wygrana – wygrana” (win to win) do:
- procesu negocjacji
- stron
- własnej roli.
4. Diagnoza własnego stylu negocjowania.
Ø Wizerunek negocjatora i organizacji negocjującej
Ø Negocjacje a konsultacje i dyktat
Ø Procedura jednego tekstu - poprzedzające konsultacje wewnętrzne pomagające
negocjatorowi określić cel w pertraktacjach ze stroną negocjacji
Ø Zasady i czynniki skutecznych negocjacji zakupowych
Ø Znaczenie BATNA w negocjacjach
Ø Negocjacyjna strategia pozycyjna, przetargowa „wygrana-przegrana”
Ø Generalne zasady targowania się
Ø Manipulacje i kontrmanipulacje w negocjacjach zakupowych.
Ø Negocjacje rzeczowe (Harvardzki Projekt Negocjacyjny)
Ø Spór konstruktywny w negocjacjach
Ø Procedury negocjacji zakupowych
o wytyczne negocjacyjne (arkusz przygotowawczy)
o pertraktacje - ustalenie reguł i harmonogramu, etapy negocjacji, przełamywanie impasu, postęp (arkusz analizy), protokoły zbieżności i rozbieżności
Certyfikat ukończenia szkolenia zgodny z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych (Dz.U. Nr 31/2006r., poz. 216)
Właścicielka i dyrektor firmy szkoleniowo - doradczej ASYLON Ośrodek Psychoedukacyjny. Wieloletni praktyk negocjacji zakupowych i sprzedażowych. Prowadzi warsztaty negocjacyjne i z psychologii zarządzania m.in. w Szkole Głównej Handlowej, Akademii Sztuk Pięknych, Business Centre Club, Centrum Metodycznym Psychologii, Fundacji Promocji Kadr. Mediator z list Polskiej Korporacji Mediatorów i Sądu Apelacyjnego w Warszawie. Uczestniczy jako doradca negocjacyjny i facilitator w negocjacjach prowadzonych przez firmy i instytucje. Doświadczony trener biznesu, superwizor Zespołu Trenerów ASYLON OP.
Absolwentka Wydziału Psychologii i Pedagogiki Uniwersytetu Warszawskiego.
Ukończyła Podyplomowe Studium PAN "Strategie psychologiczne w zarządzaniu i biznesie" oraz z zakresu zarządzanie kadrami na SGH.
Autorka wielu publikacji z zakresu psychologii stosowanej w zarządzaniu i biznesie. Brała udział jako prelegent w wielu konferencjach i seminariach z zakresu zarządzania i negocjacji.
Udzieliła kilkadziesiąt wywiadów jako ekspert psychologiczny w kwestiach związanych z zarządzaniem ludźmi i umiejętnościami psychologicznymi w biznesie.
Członek kilku profesjonalnych organizacji i stowarzyszeń branżowych polskich i międzynarodowych, m.in. Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Bussines Centre Club, Harvard Club Polska.
Specjalizuje się w programowaniu i prowadzeniu szkoleń z zakresu wizerunku publicznego, zarządzania i negocjacji. Szkolenia prowadzi metodami interaktywnymi (warsztatowymi) dynamicznie i po partnersku. Prowadzi projekty audytu personalnego i coachingu oraz Assessment / Development Centre w rekrutacji i selekcji menedżerów i specjalistów.
Katalog szkoleń
Publikuj szkolenia BEZPŁATNIE
O nas
Regulamin serwisu
Polityka prywatności