Szkolenie Merchandising w praktyce, czyli jak sprzedawać więcej jest szkoleniem warsztatowym prowadzonym przez doświadczonego praktyka branży FMCG. Kluczowym zagadnieniem dla każdego sprzedawcy, właściciela sklepu czy Przedstawiciela Handlowego odpowiedzialnego za współpracę z siecią jest pytanie jak zwiększyć sprzedaż, wartość sprzedaży przy efektywnym użyciu ekspozycji i odpowiednim ułożeniu produktów.
Szkolenie dedykowane dla: właścicieli małych i średnich sklepów rynku tradycyjnego i nowoczesnego, personelu sklepu niezależnie od zajmowanego stanowiska i funkcji na sali sprzedaży, przedstawicieli handlowych, menadżerów działów sprzedaży, pracowników działów marketingu pracujących przy tworzeniu standardów merchandisingowych, zawodowych projektantów i merchandiserów.
W trakcie szkolenia Merchandising w praktyce, czyli jak sprzedawać więcej? uczestnicy dowiedzą się:
Jak zwiększyć szanse na zauważenie naszej oferty przez klienta?
Jakie są zasady tworzenia efektywnej ekspozycji poszczególnych grup produktowych?
Jak optymalizować i zwiększać efektywność sprzedażową w punktach handlowych?
Jakie są techniki aranżacji przestrzeni handlowej?
Jakie narzędzia i instrumenty pozwalają na efektywniejszą ekspozycję produktów?
Jak i kiedy korzystać z materiałów POS?
Jakich metod używać do budowania świadomości marki w danym sklepie?
Szczegóły szkolenia:
http://www.hillway.pl/merchandising-szkolenia/
Skontaktuj się z nami już dziś
http://www.hillway.pl
HILLWAY Training & Consulting Sp. J.
ul. Grażyny 13/15
02-548 Warszawa
e.mail: info@hillway.pl
Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.
Zapraszamy do kontaktu i pozdrawiamy!
Zespół HILLWAY!
Program
1. Merchandising – czemu to tak ważne!
Definicja Merchandisingu
Elementy skutecznego merchandisingu
16 złotych zasad skutecznego merchandisingu
Zasady zachować klientów w sklepie
Ruch klienta w sklepie
Różne typy klientów
Percepcja postrzegania – strefa aktywna zakupu
Decyzja zakupu
-
2. Narzędzia skutecznego merchandisingu
-
Ekspozycje produktów – rodzaje i możliwości
-
Popełniane błędy
-
Materiały POS – dlaczego tak ważne
-
Podstawowe analizy
-
Strefa aktywna zakupu
-
Schemat budowania ekspozycji
-
Opracowywanie standardów Merchandisingu
-
Merchandising , który uwodzi
3. Klient vs. czynniki wpływające na sprzedaż w sklepie – co decyduje o zakupie?
Jakość
Dystrybucja
Visibility
Cena
Promocja
Perswazja
-
4. Etapy w osiąganiu partnerstwa z klientem w ramach projektów merchandisingowych
-
Etap wyboru
-
Etap prezentacji pomysłu i doboru odpowiednich narzędzi
-
Etap analizy
-
Etap prezentacji
-
Etap wdrożenia , implementacji
5. Planogram dla moich produktów
Założenia
Strategie ustawiania
„Nic nie trwa wiecznie” – jak skutecznie zarządzać swoją ekspozycją?
Rotacja
Komunikacja
Polityka cenowa
Popełniane błędy
-
6. Category Management
-
Założenia Category Management
-
Czym jest : walczyć czy współpracować?
-
Błędy popełniane przy realizacji Category Management
-
Co powinniśmy przygotować do realizacji projektu CM
Oferta skierowana do:

Wyższa kadra kierownicza

Średnia kadra kierownicza
Niższa kadra kierownicza
Specjalista
Pracownik
W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

Certyfikat ukończenia
Materiały dydaktyczne

Wyżywienie / serwis kawowy

Nocleg
Dyplom ukończenia

Zaświadczenie ukończenia
Konsultacje poszkoleniowe

Lunch

Serwis kawowy
Ćwiczenia
Katalog szkoleń