Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: AVENHANSEN Sp.z o.o.

Przejdź do formularza kontaktowego

Merchandising - efektywna ekspozycja towaru




Merchandising - czyli sztuka ułożenia towarów w sklepie w taki sposób aby z każdego metra bieżącego powierzchni sklepu uzyskać maksymalnie możliwą sprzedaż.



W dzisiejszych czasach sprzedaż odbywa się sama. Udział sprzedawców w sklepach jest ograniczony bo od czasów gdy w sklepach zniknęły lady sklepowe i kolejki rolę cichego sprzedawcy przejął Merchandising - czyli sztuka ułożenia towarów w sklepie w taki sposób aby z każdego metra bieżącego powierzchni sklepu uzyskać maksymalnie możliwą sprzedaż. Dziś sprzedaż polega na walce zmysłów pomiędzy organizatorem przestrzeni w sklepie i mniej lub bardziej świadomymi klientami, którzy robiąc zakupy poddają się urokom Merchandisingu.



Różnica pomiędzy obrotem takiego samego sklepu stosującego zasady Merchandisingu a obrotem sklepu układającego towar intuicyjnie (tak aby ładnie wyglądało) wynosi aż 30%. Dziś praktycznie żadnego sklepu nie stać na to, aby nie stosować zasad Merchandisingu. Ignorancja tych zasad odbiera cały zysk sklepu. Doskonalenie się w praktycznym Merchandisingu - zawsze zwiększa sprzedaż.

Program

Szkolenia polecamy dla

Szkolenie dedykowane dla: właścicieli małych i średnich sklepów detalicznych, personelu sklepu niezależnie od zajmowanego stanowiska i funkcji na sali sprzedaży, przedstawicieli handlowych dostarczających produkty do sklepów, zawodowych projektantów i merchandiser’ów oraz wszystkich konsumentów, którzy chcą świadomie robić zakupy i nie ulęgać wpływom reklamy i merchandising’u.



Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia

Aktywne dyskusje o branżach i sklepach uczestników szkolenia, techniki kreatywnego rozwiązywania kwestii, wykłady przeplatane ćwiczeniami praktycznymi, testów zmysłów wpływających na decyzje o zakupach, ćwiczenia w parach i grupach, prezentacje przykładów ze sklepów.





Program szkolenia

1. Merchandising - podejście praktyczne

 Zdefiniowanie pojęcia

 Słownik Merchandisingu

 Producent kontra detalista

 Czynniki skłaniające do zakupów

 Zasady zachowań konsumentów

 Ewolucja handlu i kierunki rozwoju



2. Skuteczność Merchandising’u

 Elementy Merchandising’u i narzędzia pracy Merchandisera

 Strategiczne miejsca w sklepie

 Poziomy ekspozycji w sklepach

 Reguła prawej ręki



3. Potęga impulsu podświadomości

 Merchandising zmysłów

 Impuls wzrokowy i jego potęga

 Możliwość dotyku

 Zmysły zapachu i smaku

 Impuls słuchowy

 Kolory i światło

 Przestrzeń i ruch

 Bramy zmysłowe i ich wpływ na decyzje o gustach



4. Techniki Ekspozycji

 Rodzaje sklepów detalicznych

 Idealna półka z produktami

 Organizacja promocji

 Wykorzystanie POS-ów

 Ćwiczenia na własnych produktach (w przypadku szkoleń zamkniętych)



5. Praktyczne ćwiczenie zasad merchandisingu z pozycji konsumenta

 Świadome zachowania konsumenckie

 Tanio czy dobrze (zawsze masz wybór)

 Koszyk pełen okazji - kto najskuteczniej drenuje portfel klientów

(ćwiczenie praktyczne w dużej galerii handlowej)

 Jak świadomie kupować? (burza mózgów)

 Asertywność w zakupach i negocjowanie w sklepach

 Jak ograniczyć wpływ reklamy i marchandising’u w swoim życiu


Zdobyta wiedza

Korzyści dla uczestników

Uczestnicy szkolenia nauczą się:

• Podstawowych zasad i reguł Merchandising’u

• Jak prawidłowo wykonać ekspozycje sklepu i półki z towarem

• Jak urządzać promocje w taki sposób, aby skutecznie zwiększać sprzedaż

• Jak rozmawiać z dostawcami i przedstawicielami handlowymi negocjującymi dostawy



Dodatkowy bonus dla uczestników:

Uczestnicy zdobędą praktyczne umiejętności, w jaki sposób robić własne prywatne zakupy tak, aby nie ulegać wpływom, kupować mądrze a nie koniecznie najtaniej, dzięki czemu zachowają we własnych prywatnych domowych budżetach 20-30% gotówki.


Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Dyrektor rozwoju i analiz. Budował i szkolił zespoły call-center. Doświadczony handlowiec. Szkoleniami zajmuje się prawie 20 lat. Posiada Międzynarodowy Certyfikat NLP.











Dlaczego szkolę?



Jeden z moich mentorów powiedział, że gdyby nie ludzie, których spotykamy i książki, które czytamy, to za 5 lat nic się nie zmieni i nadal będziemy tacy sami jak dziś. Szkolę, ponieważ fascynuje mnie widzieć zmiany w ludziach, które pozwalają być im bardziej efektywnymi i skutecznymi w tym, co robią. Mieć wpływ na ludzi to duża odpowiedzialność, a móc mieć pozytywny wpływ na rozwój drugiego człowieka to dar, którym lubię się dzielić z innymi.





Doświadczenie



Zanim poproszono mnie, abym uczył innych, zdobyłem solidne podstawy w branżach: telemarketingu, handelu, zarządzania projektem. Awansując od sprzedawcy do dyrektora rozwoju i analiz, zdobyłem doświadczenie i perspektywę niezbędną do przeprowadzenia szkoleń zarówno dla personelu jak i kadry zarządzającej.



Ponadto posiadam Międzynarodowy Certyfikat NLP (Practitioner of Art of Neuro – Linguistic Programming). Jestem certyfikowanym sędzią i trenerem “Go Fast” (Gra handlowa ucząca języka perswazji). autorem systemu monitorowania jakości pracy dla Call Center (feedback oparty na języku perswazji i pozytywnym wzmacnianiu). Mam również praktykę w dziedzinie life coachingu oraz prowadzeniu szkoleń z handlu i negocjacji z wykorzystaniem języka perswazji.







Obszary specjalizacji



W sposób szczególny specjalizuję się w szkoleniach z zakresu:



* technik sprzedaży w tym techniki zaawansowane

* język perswazji w biznesie

* zarządzanie działem sprzedaży

* merchandising i sztuka promocji towarów

* szkolenia dla personelu call center i działów telefonicznej sprzedaży i obsługi klienta







Moje najciekawsze szkolenie



Praktyczny trening umiejętności handlowych i język perswazji dla przedstawicieli handlowych z wykorzystaniem planszowej gry edukacyjnej, której jestem współautorem. Jedyne szkolenie jakie znam, gdzie uczestnicy wchodząc w fabułę, ćwiczą efektywnie nawet 90% czasu przeznaczonego na szkolenie. Idealne narzędzie do symulacji rzeczywistych sytuacji handlowych.





Całkiem Prywatnie



Nadal mam kontakt z wieloma młodymi ludźmi, którzy zwracają się do mnie „Druhu”, a to za sprawą, że ponad 10 lat prowadziłem drużynę harcerską, która nadal działa i pamięta o mnie. Moim marzeniem jest stale otaczać się wartościowymi ludźmi i wspólnie realizować wartościowe cele.





Miejsce: Hotel*** w centrum Krakowa
Rozpoczęcie: 2012-07-30 - Zakończenie: 2012-07-31

CENA standardowa:
1280 PLN + 23% VAT = 1574.4 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
1000 PLN + 23% VAT = 1230 PLN



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Merchandising - efektywna ekspozycja towaru
Organizator: AVENHANSEN Sp.z o.o.


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |