Cele:
Poznanie nowoczesnych technik zarządzania zespołem.
Doskonalenie umiejętności komunikacji w zespole.
Rozpoznanie własnego stylu kierowania i stylu kierowania najefektywniejszego dla zespołu.
Zbudowanie w uczestnikach wiary w możliwość zwiększenia efektów działań w oparciu o dotychczasowe umiejętności oraz stosowanie metod automotywacyjnych.
Poznanie sposobów skutecznego i profesjonalnego motywowania pracowników do efektywniejszej pracy.
Poznanie istoty coachingu.
Doskonalenie technik efektywnej komunikacji w biznesie
Program
Program:
Czym jest coaching?
Coaching i jego znaczenie w pracy zespołowej i indywidualnej
Coaching jako metoda maksymalizacji osiągnięć osoby
Coaching businessowy
Coaching jako kluczowa umiejętność pracy menedżera w relacji i budowaniu zespołu oraz osiąganiu ponadprzeciętnych wyników
EFEKTYWNA KOMUNIKACJA KLUCZEM DO BUDOWANIA ZESPOŁU.
Zasady dobrej komunikacji wewnętrznej.
Umiejętność dostosowania swojego stylu komunikacji do innych.
Rozwijanie umiejętności wyrażania pochwał i krytyki.
Bariery występujące w komunikacji.
Sztuka stawiania skutecznych pytań.
Delegowanie zadań.
UMIEJĘTNOŚCI MOTYWOWANIA INNYCH.
Sposoby wzbudzania motywacji własnej i współpracowników.
Indywidualne czynniki motywujące ludzi do osiągania najlepszych efektów.
Praktyczne aspekty coachingu.
MENEDŻER W ROLI COACHA.
Mocne i słabe strony bycia coachem.
Rola i zadania coacha w zespole.
Sytuacje trudne.
Ocena własnych zasobów przydatnych w pracy coacha.
Coachingowy styl kierowania
model GROW i struktura rozmowy coachingowej
aktywne słuchanie jako podstawowe narzędzie w pracy coacha
rola i rodzaje pytań w coachingu
doskonalenie umiejętności udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej
Potencjał człowieka: a praca i działanie coacha
a/emocje i uczucia oraz intuicja
b/ zmysły
c/ umysł świadomy i podświadomy
d/ wartości przekonania
e/ wiedza, umiejętności, doświadczenie
f/ osobowość i postawa
Narzędzia coachingowe: i ich praktyczne zastosowanie w pracy Coacha-Managera:
15 skutecznych narzędzi pracy z Klientem/pracownikiem w procesie coachingu:
a/kotwiczenie stanów i zasobów
b/ model WALTA DESNEYA
c/ puszka Pandory
d/ zmiana perspektywy: ujęcia czasu, osoby, miejsca, informacji i systemu
e/ burza mózgów
f/ analiza Swot
g/ zaczynaj z wizją końca
h/ matryca zarządzania czasem
i/ metoda lustra
j/ wizualizacja
k/ koło priorytetów
l/mentalny mentor
m/4 poziomy rozwijania umiejętności
n/prezentacja doświadczeń
o/mapa celów i marzeń
Okno OHARI i jego zastosowanie w coachingu:
a/arena, fasada, ślepy punkt, strefa nieznana-analiza sytuacji
5 Zasad postępowania w metodzie coachingowej””:
a/ustalanie celu
b/tworzenie atmosfery partnerstwa
c/znaczenie roli trenera
d/słuchanie i zadawanie pytań
e/sprzężenie zwrotne
- 8 faz postępowania metody coachingowej””” - wg. R.LUCASA:
- OMÓWIENIE FAZ I ICH ZNACZENIA W PRACY COACHA
EFEKTYWNE ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW W GRUPIE.
Metody rozwiązywania konfliktów w zespole.
Umiejętność prowadzenia dyskusji.
Budowanie atmosfery sprzyjającej akceptacji naszych propozycji.
DYSKUSJA PODSUMOWUJĄCA ORAZ PRAKTYCZNE PRZEĆWICZENIE POZNANYCH TECHNIK.
Przeprowadzenie próbnego coachingu przez każdego uczestnika.
Obserwacja i analiza najważniejszych elementów rozmowy coachingowej.
Poznanie zasad udzielenia konstruktywnych informacji zwrotnych.
Feedback – analiza mocnych stron każdego uczestnika oraz wskazanie elementów wymagających poprawy.
Zdobyta wiedza
Korzyści:
Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:
• Lepiej zrozumieć istotę coachingu.
• Efektywnie komunikować się ze swoim podwładnymi i współpracownikami.
• Zidentyfikować własne mocne strony i wykorzystać je dla dobra firmy.
• Podnieść wydajność i poziom zadowolenia ze swojej pracy.
• Skutecznie motywować pracowników do osiągania lepszych wyników zawodowych.
• Rozpoznawać własny styl kierowania i styl kierowania najefektywniejszy dla zespołu.
• Budować pozytywne relacje i używać języka korzyści w kontaktach z klientami przez telefon.
Otrzymane certyfikaty
TAK -IMIENNE DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA SZKOLENIA.
Oferta skierowana do:
Wyższa kadra kierownicza
Średnia kadra kierownicza
Niższa kadra kierownicza
Specjalista
Pracownik
W ramach oferty uczestnik otrzymuje:
Certyfikat ukończenia
Materiały dydaktyczne
Wyżywienie / serwis kawowy
Nocleg
Dyplom ukończenia
Zaświadczenie ukończenia
Konsultacje poszkoleniowe
Lunch
Serwis kawowy
Ćwiczenia
Trenerzy prowadzący
Psycholog, certyfikowany coach, od kilku lat konsultant i trener Europejskiego Instytutu Psychologii Biznesu. Absolwentka studiów podyplomowych „Trener Biznesu”. Posiada liczne certyfikaty potwierdzające jej ciągły rozwój w kierunku trenerstwa, coachingu oraz umiejętności interpersonalnych.
Obecnie wykładowca w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie, prowadząca zajęcia dla słuchaczy studiów podyplomowych „Trener Biznesu”.
Współtworzyła liczne projekty szkoleniowe. Zajmowała się także organizacją, rekrutacją i promocją, realizując projekty „Akademia skutecznego handlowca” oraz „Zawodowo - Bezstresowo”.
Koordynowała projekt „Akademia Skutecznego Handlowca, II edycja”. Kierując powyższym przedsięwzięciem odpowiadała za stronę finansową, organizacyjną oraz merytoryczną. Obecnie jest trenerem biznesu w Europejskim Instytucie Psychologii Biznesu. Jej zajęcia cechuje niezwykłe zaangażowanie w ich prowadzenie. Są motywacyjne, dynamiczne, a zarazem merytoryczne.
Specjalizuje się w tematach dotyczących: psychologii sprzedaży, zarządzania zasobami ludzkimi, umiejętności menedżerskich, komunikacji interpersonalnej, budowania samodoskonalącej się organizacji, asertywności, automotywacji i inteligencji emocjonalnej w biznesie, radzenia sobie ze stresem, kreatywności, zarządzania czasem, umiejętności trenerskich oraz profesjonalnej prezentacji.
Jej dewizą życiową jest wytrwałość i pozytywne myślenie, co odzwierciedla jej ulubiony cytat „Wielu życiowych rozbitków to ludzie, którzy nie zdawali sobie sprawy, jak bliscy są sukcesu, kiedy się poddali.” -Thomas Edison. Taka postawa pozwala jej nieustannie dążyć do celu, realizować swoje marzenia, a wszelkie niepowodzenia traktować jak kolejne wartościowe doświadczenia, z których można się wiele nauczyć i które dzieją się tylko po to, aby nam pomagać.
Katalog szkoleń
Publikuj szkolenia BEZPŁATNIE
O nas
Regulamin serwisu
Polityka prywatności