Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: FIRMA 2000 Sp. z o.o.

Przejdź do formularza kontaktowego

Media Relations – jak skutecznie pozyskać i utrzymać zainteresowanie mediów?


Właściwie prowadzone działania Media Relations są źródłem wielu korzyści dla organizacji. Zainteresowanie mediów naszą instytucją obniża koszty reklamy, zapewnia obecność na łamach mediów, umożliwia prowadzenie ciągłego dialogu z otoczeniem. Podczas zajęć uczestnicy dowiedzą się jak zainteresować media, w jaki sposób pisać notatki prasowe, jak przeprowadzić skuteczną konferencję prasową, jak badań skuteczność podejmowanych działań. Omówione zostaną najczęściej popełniane błędy w relacjach z mediami. Uczestnicy przejdą praktyczny kurs organizacji konferencji prasowych, wraz z nagraniem symulacji i analizą podjętych działań.

Szczegółowe informacje nt. szkolenia znajdują się na stronie:

http://firma2000.pl/pl/akademia_pr/warsztaty_uzupelniajace/program_media_relations/

Program


Moduł 1. Media - pierwszy krok
  • Dziennikarskie źródła informacji
  • Specyfika newsa (prasa, radio, TV, Internet)
  • Miejsca
  • Charakterystyka wypowiedzi
  • Autoryzacja
  • Czym żywią się media ( prasa, radio, TV, Internet)?
  • Social media? Zasady tworzenia materiałów dziennikarskich (prasa, radio, TV, Internet) Idealny rzecznik prasowy
  • Tworzenie komunikatów PR do mediów (prasa, radio, TV, Internet)
  • Zasady budowy przekazu werbalnego
  • Wykorzystanie głosu w komunikacji
 
Moduł 2. Zasady doboru mediów
  • Dobór mediów
  • Analiza i badania grupy docelowej
  • Analizy i badania mediów pod kątem dotarcia do odbiorcy
  • Sprecyzowanie specyfiki branżowej firmy klienta
  • Wskaźniki związane z lubieniem mediów LOVE) oraz skupieniem uwagi (tzw. wskaźnik ATTENTION)
  • Media tradycyjne czy nowe ( specyfika social media )
  • Pomiary efektywności, rodzaje i metody badań stosowanych do oceny działań PR
  • Badania strategiczne i oceniające
  • Badania ilościowe i jakościowe, sondaże, wywiady
  • Sposoby przeprowadzenia i nadzorowania audytu komunikacyjnego
  • Inne badania
  • Ewaluacja działań PR
  • Trendy w planowaniu mediów
  • Analiza potrzeb firmy w zakresie komunikacji i określenie celów
  • Zasada Pareto
  • Tworzenie briefu mediowego
  • Opracowanie strategii mediowej
  • Wykorzystanie monitoringu mediów
  • Nowe nośniki dotarcia do odbiorcy – np. widżet
 
Moduł 3. Konferencja prasowa 
  • Po co się ją organizuje
  • Przygotowanie, zaproszenia, materiały prasowe, miejsce
  • Rzeczy ważne dla dziennikarzy
  • Najczęstsze błędy
  • Ustalanie terminu, umiejscowienie w harmonogramie kampanii
  • Mini konferencja prasowa
  • Symulacja konferencji prasowej z udziałem uczestników szkolenia)
  • Podsumowanie, ocena wypowiedzi
Realizacja szkolenia           

Szkolenie składa się z zajęć teoretyczno – praktycznych. Podczas warsztatu prowadzone są ćwiczenia z pracy z kamerą. Przeprowadzona symulacja konferencji prasowej jest nagrywana a następnie poddana gruntownej analizie.


Otrzymane certyfikaty

certyfikat potwierdzający zdobyte kwalifikacje i umiejętności



Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący


Mirosław Żuławnik

Dziennikarz, redaktor, wydawca, wykładowca i trener

Dziennikarz, reporter, redaktor w redakcji Publicystyki TVP 1, Publicystyki Kulturalnej i Rozrywki, Publicystyki i Edukacji - TVP Kultura.  Reporter, producent programu informacyjnego TVP 2 - „Panorama". Wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim, w Wyższej Szkole Bankowości, Finansów i Zarządzania w Warszawie, Wyższej Szkole Humanistyczno – Ekonomicznej w Łodzi. Autor ponad 150 artykułów prasowych oraz telewizyjnych materiałów informacyjnych i publicystycznych. Realizator filmów edukacyjnych (IBM, TetraPak, Era, Schering). Konsultant do spraw mediów. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, Akademii Telewizyjnej TVP oraz Szkoły Trenerów Biznesu Moderatora.


UWAGA


Formularz zgłoszeniowy:

https://www.firma2000.pl/formularz/formularz.php





Miejsce: Warszawa, Aleja Krakowska 218
Rozpoczęcie: 2010-11-22 - Zakończenie: 2010-11-23


Miejsce: Warszawa, Aleja Krakowska 218
Rozpoczęcie: 2011-01-15 - Zakończenie: 2011-01-16

Cena: 730 (PLN)

Ostatnia aktualizacja oferty 2010-11-29 12:20:57

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Media Relations – jak skutecznie pozyskać i utrzymać zainteresowanie mediów?
Organizator: FIRMA 2000 Sp. z o.o.


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |