Jeżeli prowadzisz firmę, sprzedajesz i masz do czynienia z klientami w ten, czy inny sposób to z pewnością wiesz, że klient, (jak mówi stare przysłowie"nasz Pan") stanowi największe zmartwienie przedsiębiorców i handlowców. A dokładniej rzecz ujmując nie sam klient, tylko jego brak lub zbyt mała ilość.
Jak temu zaradzić?
Podstawowym problemem w małych i średnich przedsiębiorstwach jest brak programu (lub niekompletny program) kompleksowych szkoleń sprzedażowych i motywacyjnych. Powodów takiego stanu rzeczy jest wiele, a przeważają tutaj zdecydowanie koszty, zarówno te wynikające np. z ceny szkoleń i coachingów, jak straty i brak przychodów powodowany przestojami w pracy.
Dlatego właśnie postanowiliśmy wyjść do tych wszystkich, którzy oczekują szybszego rozwoju, także do Ciebie z możliwością uczestnictwa w szkoleniu, które da Ci możliwość zapoznania się z podstawami technik sprzedaży, prowadzenia rozmów handlowych, a także z zagadnieniami pozyskiwania klientów nawet w sytuacji, gdy prowadzisz działalność jednoosobową lub uznasz, że np. program szkoleń oferowanych w Twojej firmie nie wyczerpuje Twojego potencjału i nie daje tych kompetencji, które są Ci potrzebne.
Zanim zdecydujesz się zadać sobie pytanie "Czy to szkolenie jest mi potrzebne?" powiedz, dlaczego nie osiągasz takich wyników jak chcesz, których oczekujesz?
Pomyśl w tym miejscu o tym dziwnym uczuciu, które sprawia, że każde kolejne niepowodzenie powoduje, że zaczynasz się zastanawiać czy aby wszystko robisz jak należy... Czy aby na pewno to jest dla Ciebie? itd Widzisz, istnieje wiele dziedzin, w tym dotyczy to również sprzedaży, gdzie część rzeczy można pominąć, a część niestety, a może na całe szczęście, należy poznać i przyswoić.
Masz zatem dwie drogi - mozolne próby, popełnianie błędów i wyważanie otwartych drzwi, lub skorzystanie z wiedzy, doświadczeń i strategii tych, którzy tę drogę już przeszli. Właśnie dzięki temu drugiemu rozwiązaniu wielu liderów odnosi sukcesy. Nie zawsze szukali oni nowych rozwiązań, szukali po prostu tego co działa! Możesz stać się jednym z Nich! Ale dzisiaj, zamiast zastanawiać się, zacznij działać, i popraw swoje wyniki oraz zarobki, decydując się na skorzystanie z tego, co może dać Ci to szkolenie!
Program
-
Sprzedaż - czy jest a czym nie jest?
-
Kim jest klient i czego szuka?
-
Gdzie znaleźć nowych klientów?
-
Jak wykorzystać potencjał jaki daje rynek?
-
Jak przygotować skuteczną ofertę?
-
Na co zwracają uwagę klienci poszukujący Twojego produktu?
-
O czym mówić, a czego unikać podczas rozmowy z klientem?
-
Dlaczego tak ważne jest określanie celów sprzedażowych?
-
Co wpływa na Twoje wyniki w największym stopniu?
-
Rola motywacji i statystyki w osiąganiu wysokich wyników sprzedażowych?
-
Podstawy lingwistyki i formułowaniu skutecznego przekazu.
-
Zasady i techniki formułowania pytań.
Zdobyta wiedza
-
poprawienie skuteczności komunikacji w procesie sprzedaży,
-
bardziej skuteczne formułowanie i osiąganie celów sprzedażowych,
-
zrozumienie procesu sprzedaży i zasad jego kontroli,
-
zwiększenie efektywności poprzez koncentrację na najważniejszych działaniach, dobór klientów itp.
-
poznanie najbardziej skutecznych strategii sprzedażowych w procesie badania potrzeb i formułowania ofert sprzedażowych,
-
poznanie strategii związanych z efektywnym planowaniem (w tym planowaniem czasu - moduł dodatkowy),
-
umiejętność świadomego formułowanie przekazów (podstawy lingwistyki).
Otrzymane certyfikaty
imienny certyfikat uczestnictwa
Oferta skierowana do:
Wyższa kadra kierownicza
Średnia kadra kierownicza
Niższa kadra kierownicza
Specjalista
Pracownik
W ramach oferty uczestnik otrzymuje:
Certyfikat ukończenia
Materiały dydaktyczne
Wyżywienie / serwis kawowy
Nocleg
Dyplom ukończenia
Zaświadczenie ukończenia
Konsultacje poszkoleniowe
Lunch
Serwis kawowy
Ćwiczenia
Trenerzy prowadzący
Łukasz Gigoń - trener kompetencji biznesowych
Szkolenia SRP prowadzi Łukasz Gigoń, pasjonat i praktyk rozwoju, sprzedaży i biznesu. Głównymi założeniami, którymi Łukasz kieruje się w swojej praktyce trenerskiej jest orientacja na cel, doświadczenie praktyczne w kwestiach poruszanych podczas szkoleń i warsztatów.
Manager, doradca, trener i konsultant, mający ciągły kontakt z rynkiem, aktywnie rozwijający zarówno warsztat trenerski, jak i bazę doświadczeń i strategii aktualnych w dynamicznie zmieniających się warunkach rynkowych. Uczestnicząc w szkoleniach prowadzonych przez Łukasza masz pewność, że masz do czynienia z praktykiem, posiadającym zarówno ogromną wiedzę teoretyczną, jak i bogaty zasób doświadczeń w sprzedaży i zarządzaniu.
Aktywnie zajmuje się sprzedażą od 2004 roku, sprzedając m.in. produkty takie jak: komputery, telefony, usługi informatyczne, inwestycje, ubezpieczenia, szkolenia i inne. Uczestnik licznych szkoleń z zakresu sprzedaży, zarządzania i marketingu, studiował Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (WSB Wrocław).
Łukasz oprócz dużej wiedzy na prezentowane tematy posiada także certyfikaty poświadczające jego kompetencje, także te z zakresu programowania neurolingwistycznego i jego zastosowań w biznesie.
Z tematem prowadzenia szkoleń związany od 2007 roku, od 2008 roku organizuje i prowadzi szkolenia w ramach działalności SRP z zakresu komunikacji, zarządzania, sprzedaży i motywacji.
Uczestnicząc w szkoleniach masz gwarancję tego, że otrzymasz znacznie więcej niż się spodziewasz po jakimkolwiek szkoleniu. Dlaczego?
Ponieważ jako uczestnik szkolenia będziesz miał/a możliwość poznać osobiście nacechowane orientacją na cel, skuteczne podejście Łukasza do każdego z prezentowanych tematów.
Jeżeli zastanawiasz się, dlaczego tak wiele osób bierze udział w projekcie Akademii SRP realizując cyklicznie kolejne szkolenia, opracowane z myślą o Twoim rozwoju biznesowym, sprzedażowym i komunikacyjnym, zapoznaj się z opiniami i referencjami uczestników szkoleń tutaj.
Przeprowadzone szkolenia w ramach SRP (od 1.06.2009) do dzisiaj:
Projekty zamknięte: 12 dni szkoleniowych (x 8h) – przeszkolonych osób: 79
Szkolenia w ramach EFS: 9 szkoleń (3-dniowych) 27 dni szkoleniowych (x 8h) – przeszkolonych osób: 88
Szkolenia otwarte jednodniowe: 5 szkoleń (x 8h) – przeszkolonych osób: 67
Szkolenia w ramach Akademii SRP (szkolenia 2-dniowe): 17 szkoleń (34 dni) – przeszkolonych osób 170
Łączna liczba przeprowadzonych godzin szkoleniowych: 624
Łączna liczba przeszkolonych osób: 404
Dodatkowo projekty zewnętrzne:
- czynny udział w wydarzeniach akademickich (np. Dni NLP na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu)
- szkolenia otwarte dla studentów Politechniki Wrocławskiej w latach 2008-2009
Katalog szkoleń
Publikuj szkolenia BEZPŁATNIE
O nas
Regulamin serwisu
Polityka prywatności