Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: ATTESTOR SC

Przejdź do formularza kontaktowego

Marketing w małym przedsiębiorstwie


W czasie warsztatów uczestnicy poznają zasady tworzenia od podstaw polityki marketingowej firmy, zapoznają się te z najpopularniejszymi narzędziami promocji i komunikacji z klientem oraz poznają rolę kreatywności w opracowywaniu kampanii promocyjnych.

Program

Metody budowania rozpoznawalnej, dobrze kojarzonej marki przedsiębiorstwa (cechy marki, system identyfikacji wizualnej, slogan wizerunkowy, wygląd siedziby firmy)
Zasady przygotowania ulotek, ofert i innych materiałów drukowanych (forma przekazu, dobór najwłaściwszych treści, założenia graficzne, typy wydruków i ich optymalny dobór, współpraca z agencją reklamową/drukarnią)
Metody rozpoznania klienta i stworzenia dobrej bazy danych kontaktów (opis grupy docelowej, zasady tworzenia i wykorzystywania bazy danych klientów, źródła pozyskiwania baz danych)
Rola marketingu bezpośredniego i jego wpływ na relacje z klientem (charakterystyka marketingu bezpośredniego, najpopularniejsze narzędzia - direct mailing, e-mailing)
Sposoby na rozwój bezpośrednich relacji z klientem za pośrednictwem Internetu (zawartość strony internetowej, newsletter elektroniczny, reklama w internecie)
Rola obsługi Klienta w budowaniu wizerunku firmy (standardy obsługi Klienta, sposoby na interakcję)
Przygotowanie udanej imprezy targowej (wybór targów, przygotowanie stoiska i materiałów promocyjnych, działania wspierające w trakcie i po zakończeniu targów)
Budowanie dobrej opinii w środowisku lokalnym (uczestnictwo w życiu społeczności lokalnej, działania z zakresu PR)

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Aldona Kucner. Absolwentka Wydziału Marketingu i Zarządzania w Wyższej Szkole Zarządzania w Warszawie, jak również studiów podyplomowych z zakresu: Dziennikarstwa (na Uniwersytecie Wrocławskim) i Komunikacji Społecznej i Public Relations (w Wyższej Szkole Bankowej). Szeroka, ponad dziesięcioletnia, praktyka w marketingu, m.in. w agencji reklamowej, agencji mailingowej oraz w działach marketingu wielu przedsiębiorstw typu Business to Business. Od lipca 2007 współpracuje jako doradca ds. marketingu z firmami z Dolnośląskiego Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości.

Więcej informacji na www.wctt.pl/szkolenia


Miejsce: Wrocław, Wrocławskie Centrum Transferu Technologii i Attestor
Rozpoczęcie: 2008-11-03 - Zakończenie: 0000-00-00

Cena: 550 (PLN)



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Marketing w małym przedsiębiorstwie
Organizator: ATTESTOR SC


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |