Marketing internetowy i social media Szkolenie Zamknięte
Korzyści udziału w Szkoleniach Zamkniętych
Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia
Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników
Imienny certyfikat ukończenia szkolenia
Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
Doświadczona kadra trenerska
Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych
TECHNIKI SZKOLENIOWE
Prezentacje multimedialne
Case Study, analiza przypadku
Indywidualne doradztwo
Gry symulacyjne
Ćwiczenia
Testy psychologiczne
Dyskusje i demonstracje
Scenki, psychodrama
Warunki organizacyjne:
Termin - do ustalenia
Miejsce - do ustalenia, na terenie całego kraju
Przybliżony koszt dla grupy 10 osób: 3500 PLN netto (1 dzień szkoleniowy, 8 godzin zegarowych).
10% zniżki przy podpisaniu umowy na miesiąc przed realizacją szkolenia.
W cenie: opracowanie indywidualnego programu dopasowanego do potrzeb Klienta, przygotowanie materiałów uwzględniających specyfikę branży, przeprowadzenie szkolenia, bogaty pakiet materiałów szkoleniowych, imienne certyfikaty ukończenia szkolenia.
Przykładowy program szkolenia:
Cel szkolenia:
Zgłębienie wiedzy dotyczącej skutecznej obecności firmy w Internecie oraz działań z nią związanych.
Planowanie, profilowanie i pomiar efektywności kampanii e-marketingowych
Wykorzystanie social media w działaniach marketingowych (media społecznościowe)
Poznanie zasad prowadzenia skutecznych kampanii emailingowych.
Nauka podstawowych zasad optymalizacji treści witryn pod kątem wyszukiwarki
Zapoznanie się z prawnymi kwestiami Internetu
Moduły Szkoleniowe:
PRAWO I INTERNET
Wprowadzenie do kwestii prawnie związanych z Internetem
Prawo własności intelektualnej
Prawo autorskie, znaki towarowe i patenty
Regulamin stron internetowych
Polityka cookies oraz polityka prywatności
Rejestracja GOIDO
PRODUKT, ANALIZA RYNKU I MONITORING INTERNETU
Sprzedawany produkt i jego dystrybucja
Określenie swojego klienta: B2B, B2C, C2C
Trendy sprzedaży i zainteresowanie tematyką
Google AdPlaner, porównywarki cen, kluczowe zastosowania narzędzi monitoringu Internetu
MARKETING INTERNETOWY ORAZ PROMOCJA PRODUKTU ON-LINE
Cele marketingu internetowego
Strategie marketingowe
Korzyści z internetowej działalności marketingowej
Banery reklamowe, tagi i wyszukiwarki
Ocena skuteczności reklamy
SOCIAL MEDIA
Historia Social Media
Social Media w biznesie
Komunikacja w mediach społecznościowych: blogi, społeczności kontentowe oraz serwisy społecznościowe
Cele i kryteria wyboru platform społecznościowych
Weryfikowanie efektywności działań
ZARZĄDZANIE FACEBOOK MARKETINGIEM
Korzyści z udziału w sieciach społecznościowych
Określenie formy obecności oraz strategia działania na Facebooku
Popularne aplikacje facebookowe, budowanie społeczności i gromadzenie fanów
Analiza Facebooka i monitoring postępów
Uwarunkowania organizacji oraz integracja taktyki z całością kampanii
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
System zarządzania relacjami z Klientami
Koncepcje, narzędzia oraz metodyka obsługi Klienta
Plan działania dla usług elektronicznych
Konsument online oraz elementy zmiany kultury pracy
Praktyki budowania zaangażowania influence’rów
Obsługa Klienta w Social Media
Powyższe moduły szkolenia są przykładowe.
Program szkolenia zostanie dopasowany do Państwa potrzeb oraz będzie uwzględniać specyfikę branży.
Dla Klientów realizujących szkolenia cykliczne dodatkowy rabat, uzależniony od wielkości całego projektu. W celu opracowania indywidualnej oferty wraz z programem szkolenia prosimy o przesłanie zapytania do Działu Szkoleń: szkolenia@perspecta.pl podając preferowaną tematykę szkolenia oraz ilość osób. Konsultanci dopasują ofertę do Państwa potrzeb
Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.
Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.
Katalog szkoleń
Publikuj szkolenia BEZPŁATNIE
O nas
Regulamin serwisu
Polityka prywatności