Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Marketing internetowy i social media Szkolenie Zamknięte


Marketing internetowy i social media Szkolenie Zamknięte





Korzyści udziału w Szkoleniach Zamkniętych

 Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia

 Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników

 Imienny certyfikat ukończenia szkolenia

 Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych

 Doświadczona kadra trenerska

 Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki

 Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych



TECHNIKI SZKOLENIOWE

 Prezentacje multimedialne

 Case Study, analiza przypadku

 Indywidualne doradztwo

 Gry symulacyjne

 Ćwiczenia

 Testy psychologiczne

 Dyskusje i demonstracje

 Scenki, psychodrama





Warunki organizacyjne:



Termin - do ustalenia

Miejsce - do ustalenia, na terenie całego kraju

Przybliżony koszt dla grupy 10 osób: 3500 PLN netto (1 dzień szkoleniowy, 8 godzin zegarowych).



10% zniżki przy podpisaniu umowy na miesiąc przed realizacją szkolenia.



W cenie: opracowanie indywidualnego programu dopasowanego do potrzeb Klienta, przygotowanie materiałów uwzględniających specyfikę branży, przeprowadzenie szkolenia, bogaty pakiet materiałów szkoleniowych, imienne certyfikaty ukończenia szkolenia.





Przykładowy program szkolenia:



Cel szkolenia:

Zgłębienie wiedzy dotyczącej skutecznej obecności firmy w Internecie oraz działań z nią związanych.



 Planowanie, profilowanie i pomiar efektywności kampanii e-marketingowych

 Wykorzystanie social media w działaniach marketingowych (media społecznościowe)

 Poznanie zasad prowadzenia skutecznych kampanii emailingowych.

 Nauka podstawowych zasad optymalizacji treści witryn pod kątem wyszukiwarki

 Zapoznanie się z prawnymi kwestiami Internetu





Moduły Szkoleniowe:



PRAWO I INTERNET

 Wprowadzenie do kwestii prawnie związanych z Internetem

 Prawo własności intelektualnej

 Prawo autorskie, znaki towarowe i patenty

 Regulamin stron internetowych

 Polityka cookies oraz polityka prywatności

 Rejestracja GOIDO



PRODUKT, ANALIZA RYNKU I MONITORING INTERNETU

 Sprzedawany produkt i jego dystrybucja

 Określenie swojego klienta: B2B, B2C, C2C

 Trendy sprzedaży i zainteresowanie tematyką

 Google AdPlaner, porównywarki cen, kluczowe zastosowania narzędzi monitoringu Internetu



MARKETING INTERNETOWY ORAZ PROMOCJA PRODUKTU ON-LINE

 Cele marketingu internetowego

 Strategie marketingowe

 Korzyści z internetowej działalności marketingowej

 Banery reklamowe, tagi i wyszukiwarki

 Ocena skuteczności reklamy



SOCIAL MEDIA

 Historia Social Media

 Social Media w biznesie

 Komunikacja w mediach społecznościowych: blogi, społeczności kontentowe oraz serwisy społecznościowe

 Cele i kryteria wyboru platform społecznościowych

 Weryfikowanie efektywności działań



ZARZĄDZANIE FACEBOOK MARKETINGIEM

 Korzyści z udziału w sieciach społecznościowych

 Określenie formy obecności oraz strategia działania na Facebooku

 Popularne aplikacje facebookowe, budowanie społeczności i gromadzenie fanów

 Analiza Facebooka i monitoring postępów

 Uwarunkowania organizacji oraz integracja taktyki z całością kampanii



CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)

 System zarządzania relacjami z Klientami

 Koncepcje, narzędzia oraz metodyka obsługi Klienta

 Plan działania dla usług elektronicznych

 Konsument online oraz elementy zmiany kultury pracy

 Praktyki budowania zaangażowania influence’rów

 Obsługa Klienta w Social Media







Powyższe moduły szkolenia są przykładowe.

Program szkolenia zostanie dopasowany do Państwa potrzeb oraz będzie uwzględniać specyfikę branży.

Dla Klientów realizujących szkolenia cykliczne dodatkowy rabat, uzależniony od wielkości całego projektu. W celu opracowania indywidualnej oferty wraz z programem szkolenia prosimy o przesłanie zapytania do Działu Szkoleń: szkolenia@perspecta.pl podając preferowaną tematykę szkolenia oraz ilość osób. Konsultanci dopasują ofertę do Państwa potrzeb


Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Marketing internetowy i social media Szkolenie Zamknięte
Organizator: PERSPECTA


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |