Jak skutecznie realizować strategie komunikacyjne i internetowe w Internecie oraz serwisach społęcznościowych.
Jak korzystać z narzędzi do prowadzenia i zarządzania kampaniami komunikacyjnymi.
Program
Serwisy społecznościowe – charakterystyka
Rola liderów opinii w sieci
Serwisy Video i telewizja na życzenie
Prowadzenie działań marketingowych w obszarze Social Media – case study
Social Media – a programy motywacyjne i lojalnościowe
Integracja z serwisem społecznościowym – co to jest otwarte API
Planowanie działań typu Net PR, dobór wykonawców i kanałów komunikacji, poszukiwanie liderów opinii, tworzenie scenariuszy komunikacyjnych, kryzys w komunikacji
Marketing zintegrowany ( 360 stopni). Social Media jako element mixu marketingowego
Ocena efektywności: modele i narzędzia umożliwiające mierzenia efektywności
Zdobyta wiedza
Pozwala skutecznie posługiwać się narzędziami internetowymi wspierającymi działania z zakresu PR i marketingu. Uczestnicy potrafią skutecznie planować i realizować kampanie
Otrzymane certyfikaty
Dyplom, materiały szkoleniowe
Oferta skierowana do:
Wyższa kadra kierownicza
Średnia kadra kierownicza
Niższa kadra kierownicza
Specjalista
Pracownik
W ramach oferty uczestnik otrzymuje:
Certyfikat ukończenia
Materiały dydaktyczne
Wyżywienie / serwis kawowy
Nocleg
Dyplom ukończenia
Zaświadczenie ukończenia
Konsultacje poszkoleniowe
Lunch
Serwis kawowy
Ćwiczenia
Trenerzy prowadzący
Specjaliści Xevin-Consulting
UWAGA
Możliwe jest dostosowanie terminu i miejsca do potrzeb klientów indywidualnych
Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie:
2011-04-11
- Zakończenie: 2011-04-11
Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2011-05-18 - Zakończenie: 2011-05-18
Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2011-06-06 - Zakończenie: 2011-06-06
Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.
UWAGA
Ceny podawane są na indywidualne zapytania klienta
Katalog szkoleń
Publikuj szkolenia BEZPŁATNIE
O nas
Regulamin serwisu
Polityka prywatności