Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: CONCEPT LABS

Przejdź do formularza kontaktowego

Marketing Management. Strategie, narzędzia, współpraca działów.


Marketing to proces poznawania i zdobywania rynku. Na marketingowy sukces wpływa nie tylko praca samego działu marketingu, ale też innych komórek firmy. Zmieniające się realia rynkowe powodują, iż podejścia marketingowego oczekuje się od pracowników innych działów. W trakcie interaktywnych warsztatów uczestnicy zdobędą najważniejsze umiejętności i tajniki wiedzy w dziedzinie marketingu. Znajomość narzędzi i mechanizmów rządzących światem marketingu ułatwi im zrozumienie roli marketingu w strategii firmy i ułatwi współpracę z marketerami.

Program

Dzień 1
Symulacyjna gra strategiczna „MARKETING MANAGEMENT“
W pierwszym dniu szkolenia uczestnicy biorą udział w interaktywnej grze MARKETING MANAGEMENT. Aktywna forma gry pozwala uczestnikom lepiej zrozumieć funkcjonowanie całej firmy i udziału w jej sukcesie poszczególnych działów, szczególnie marketingu. Na podstawie wyników gry uczestnicy poznają najważniejsze narzędzia strategiczne i taktyczne marketingu. Warsztaty są ilustrowane praktycznymi narzędziami w Excelu, które mogą być wykorzystane w codziennej pracy.

Dzień 2 - Podstawowe analizy i narzędzia marketingowe

1. Znaczenie marketingu dla funkcjonowania firmy
2. Analizy marketingowe jako podstawa działań firmy
3. Rola marketingu w budowaniu strategii firmy
4. Narzędzia marketingu taktycznego
5. Rola marketingu w różnych sektorach

Zdobyta wiedza

Cele szkolenia:
• uświadomienie uczestnikom roli marketingu w firmie – jego powiązania z innymi komórkami/działami,
• zapoznanie uczestników z najważniejszymi narzędziami i analizami marketingowymi,
• przybliżenie uczestnikom najważniejszych instrumentów marketingowych i czynników wpływających na budowanie przewagi konkurencyjnej,
• rozwój umiejętności w zakresie opracowywania analiz strategicznych i strategii, przydatnych w kontekście strategii całej firmy,
• zapoznanie uczestników z gotowymi narzędziami do analiz i planów marketingowych do wykorzystania w codziennej pracy,
• uświadomienie uczestnikom znaczenia optymalizacji współpracy marketingu z innymi działami.

Otrzymane certyfikaty

Uczestnictwa w warsztatach

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Michał Dziekoński


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2009-06-04 - Zakończenie: 2009-06-05



Rozpoczęcie: 2009-05-19 - Zakończenie: 0000-00-00



Rozpoczęcie: 2009-05-19 - Zakończenie: 0000-00-00

Cena: 2650 (PLN) (zwolnione z VAT)

UWAGA

Cena szkolenia zamkniętego - do uzgodnienia

CONCEPT LABS

CONCEPT LABS

» Przejdź do wizytówki firmy
» Lista szkoleń


Telefon do organizatora   (22) 628 80 32
Faks do organizatora   (22) 628 80 32 fax



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Marketing Management. Strategie, narzędzia, współpraca działów.
Organizator: CONCEPT LABS


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |