Dostarczenie lub pogłębienie wiedzy oraz zdobycie umiejętności z zakresu profesjonalnej sprzedaży. Program obejmuje merytoryczny warsztat profesjonalnej sprzedaży.
Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, uczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne stosowane w handlu, wyćwiczą zachowania asertywne oraz opanują techniki automotywacyjne stosowane przez sprzedawców.
Program
Asertywność w kontaktach biznesowych i umiejętność przekazywania informacji zwrotnej
Presja i manipulacja w negocjacjach – asertywne odwoływanie się do zasad firmy, postawa asertywna
Kiedy i jak w procesie sprzedaży poprzez zachowania asertywne wspomagać własną skuteczność sprzedażową?
Informacja zwrotna – doskonalenie umiejętności
Jak uzyskać informację zwrotną od Klienta – standard proszenia o informację zwrotną?
Jak poszukiwać i jak prosić o informację zwrotną dotyczącą skuteczności własnych działań sprzedażowych?
Zastosowanie różnych taktyk w sytuacjach negocjacyjnych
Opracowanie i analiza możliwych scenariuszy
Ustępstwa w negocjacjach
Manipulacje – rozpoznawanie i przeciwdziałanie
Impas i metody jego przełamywania
Sytuacje negocjacyjne
Negocjacje w praktyce - zastosowanie odpowiednich taktyk w sytuacjach negocjacyjnych
Gry negocjacyjne – (proponowane zagadnienia):
negocjacje 1 vs 1
negocjacje zespołowe
symulacje na rzeczywistych sytuacjach handlowych - videofeedback
Motywacja handlowca
Motywowanie do pracy z Klientem.
Porażka jako nowe wyzwanie.
Znaczenie profesjonalnej obsługi trudnego Klienta.
Korzyści z dobrej obsługi Klienta dla firmy, dla Klienta oraz dla sprzedawcy.
Skuteczne metody na trudnych Klientów.
Klient niezadowolony z obsługi.
Klient rozgniewany i wrogo nastawiony.
Klient zgłaszający reklamację.
Klient, który chce dużo, a płaci mało.
Klient, który dużo obiecuje, a nic nie kupuje.
Klient, który wzbudza poczucie winy i manipuluje.
Klient, który grozi i straszy.
Jak poprawić własną motywację a w konsekwencji - efektywność pracy?
Sposoby utrzymywania i przejmowania Klientów (jak „walczyć” z konkurencją)
Zdobyta wiedza
Szkolenie ma charakter warsztatowy, wykorzystujący aktywne metody angażujące wszystkich uczestników. 75% programu szkoleniowego to stosowane ćwiczenia umiejętności w danym zakresie tematycznym.
Spotkania prowadzone są metodą warsztatową z wykorzystaniem:
symulacji sytuacyjnej,
case studies,
pracy indywidualnej i w podgrupach,
wideotreningu,
elementów coachingu,
metody kuli śnieżnej,
dyskusji moderowanej i innych.
Podczas szkolenia uczestnicy uczą się i pracują na sytuacjach z własnego życia, z jakimi mają do czynienia w codziennej pracy zawodowej.
Otrzymywane przez uczestników materiały szkoleniowe przygotowywane są ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji zawodowych opisywanych przez uczestników szkolenia. Zawierają opisy technik do indywidualnego zastosowania, gruntowne analizy sytuacji, przykłady praktyczne i gotowe rozwiązania do zastosowania w codziennej pracy.
Otrzymane certyfikaty
certyfikat ukończenia szkolenia
Oferta skierowana do:
Wyższa kadra kierownicza
Średnia kadra kierownicza
Niższa kadra kierownicza
Specjalista
Pracownik
W ramach oferty uczestnik otrzymuje:
Certyfikat ukończenia
Materiały dydaktyczne
Wyżywienie / serwis kawowy
Nocleg
Dyplom ukończenia
Zaświadczenie ukończenia
Konsultacje poszkoleniowe
Lunch
Serwis kawowy
Ćwiczenia
Trenerzy prowadzący
Katarzyna Czernia
UWAGA
Ośrodek dydaktyczny KC Centrum Rozwoju
Miejsce: Gliwice
Rozpoczęcie:
2011-02-19
- Zakończenie: 2011-02-19
CENA standardowa:
450 PLN
+ 0% VAT = 450 PLN
CENA ze ZNIŻKĄ:
415 PLN + 0% VAT = 415 PLN
UWAGA
Klienci, którzy zakupią szkolenie do 11.02. otrzymają atrakcyjny rabat. SKORZYSTAJ JUŻ DZIŚ!!!
Katalog szkoleń
Publikuj szkolenia BEZPŁATNIE
O nas
Regulamin serwisu
Polityka prywatności