Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  

MARKETING, PUBLIC RELATIONS i REKLAMA w INTERNECIE


Rynek reklamy internetowej rozwija się mimo kryzysu. W tym roku jego wartość w Polsce zbliży się do 2 mld złotych. Weź udział w szkoleniu i zostań czarnym koniem reklamy online. Dowiedz się, jak najlepiej wydać pieniądze w sieci, by promować firmę, serwisy, e-sklep, czy inny projekt.



Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jaki jest typowy polski internauta i jakie ma przyzwyczajenia, co pozwoli lepiej dopasować formę i treść przekazów reklamowych. Zgłębią tajniki reklamy graficznej oraz kontekstowej. Poznają ich rodzaje i modele rozliczeń. Zdobędą również wiedzę na temat mailingu oraz reklamy w wyszukiwarkach i mediach społecznościowych. Ponadto nauczą się tworzyć skuteczną strategię promocyjną oraz atrakcyjne treści reklamowe, w tym także artykuły sponsorowane.

Program

Zakres tematyczny szkolenia



1. Internet jako nośnik reklamy na tle innych mediów



- rozwoju i perspektywy reklamy internetowej w Polsce;

- różnice między reklamą tradycyjną a internetową.



2. Profil polskich e-konsumentów



- kim jest typowy polski internauta;

- popularne nawyki użytkowników sieci.



3. Reklama typu display



- formaty reklam graficznych;

- modele rozliczeń kampanii;

- skuteczność reklamy graficznej;

- sieć reklamowa, czy kampania indywidualna?



4. Reklama kontekstowa



- formaty i rodzaje;

- modele rozliczeń;

- zalety i wady reklamy kontekstowej.

- oferta reklamy kontekstowej w Polsce;



5. Mailing, czyli reklama prosto do skrzynki



- wady i zalety;

- planowanie i tworzenie kampanii;

- pozyskiwanie bazy adresowej;

- netykieta.



6. Artykuły sponsorowane w sieci



- jak pisać, aby przykuć uwagę internautów;

- redagowanie treści przyjaznych wyszukiwarkom.



7. Reklama w wyszukiwarkach



- naturalne czynniki wpływające na pozycję w wyszukiwarkach;

- linki i boksy sponsorowane (kampanie AdWords).



8. Promocja w serwisach społecznościowych:



- reklama na Facebooku;

- współpraca z blogerami;

- marketing wirusowy.



9. Budowanie strategii reklamowej



- dobór targetu i narzędzi;

- tworzenie atrakcyjnych treści reklamowych;

- planowanie kampanii i ocena jej skuteczności.

- trendy w reklamie internetowej (wideo, urządzenia mobilne).

10.Strona internetowa jako podstawowe narzędzie e-marketingu:



- dobór atrakcyjnej domeny;

- tworzenie specyfikacji technicznej dla wykonawcy serwisu;

- projektowanie układu strony (usability, eyetracking);

- zasady redagowania atrakcyjnej treści;

- zarządzanie kontentem na stronie;

- rozwój serwisu w oparciu o analizę statystyk.



11. Promocja przez reklamę internetową:



- trendy i perspektywy rozwoju reklamy internetowej w Polsce;

- profil polskich e-konsumentów;

- rodzaje i formy e-reklamy (display, kontekst, mailing, geolokalizacja);

- modele rozliczeń kampanii;

- budowa skutecznej strategii reklamowej.





12. Mailing jako forma kontaktu z otoczeniem:



- newslettery - informacje dla użytkowników;

- presslettery – sposób na dotarcie do mediów;

- tworzenie bazy adresatów i netykieta.



13. Podstawowe zasady pozycjonowania i promocji w wyszukiwarkach (SEO/SEM)



- co wpływa na naszą pozycję w wyszukiwarce;

- jak się wyróżnić na tle innych wyników;

- marketing w wyszukiwarkach (linki i boksy sponsorowane).



14. Kreowanie wizerunku w serwisach społecznościowych:



- fanpage na Facebooku;

- profil firmowy na Google+;

- mikroblogi (Twitter, Blip);

- współpraca z blogerami;



15. Marketing wirusowy i szeptany w sieci



- virale na YouTube;

- kampanie wirusowe na Facebooku;

- fora dyskusyjne;

- marketing wirusowy a polskie prawo

Zdobyta wiedza

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jaki jest typowy polski internauta i jakie ma przyzwyczajenia, co pozwoli lepiej dopasować formę i treść przekazów reklamowych. Zgłębią tajniki reklamy graficznej oraz kontekstowej. Poznają ich rodzaje i modele rozliczeń. Zdobędą również wiedzę na temat mailingu oraz reklamy w wyszukiwarkach i mediach społecznościowych. Ponadto nauczą się tworzyć skuteczną strategię promocyjną oraz atrakcyjne treści reklamowe, w tym także artykuły sponsorowane.



Celem szkolenia jest przedstawienie internetu jako taniego i niezwykle skutecznego kanału pozwalającego promować instytucje, firmy, usługi, produkty, projekty, wydarzenia kulturalne i imprezy, a nawet pojedyncze osoby.



WOMM, SEM, social media, kontekst, display, mailing, viral. Nic z tego nie rozumiesz? Nie szkodzi, jedno szkolenie wystarczy, by zrozumieć. W ciągu dwóch dni dowiesz się, jak wykorzystać te i inne narzędzia do promocji i budowania marki w internecie.




Otrzymane certyfikaty

Szkolenie dwudniowe (16 godzin). Obejmuje część teoretyczną oraz tzw. case studies. Jest także czas na dyskusję oraz pytania i odpowiedzi, w tym brainstorming, ćwiczenia, mini wykład, duzo praktycznych przykładów.



TAK-imienne dla każdego uczestnika szkolenia !!!



Szkolenie: 2 dni -otwarte !!!



Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Przemysław Pruchniewicz



Z wykształcenia politolog i dziennikarz. Z mediami i branżą internetową związany od niemal 15 lat. Pracował dla redakcji regionalnych i ogólnopolskich. Doskonale zna specyfikę dzienników, tygodników, magazynów i portali. Wprowadzał na rynek kilka portali oraz nadzorował prace nad wieloma serwisami internetowymi.



Był dziennikarzem w „Gazecie Poznańskiej”, „Przeglądzie”, „Ozonie” oraz internetowej redakcji „Polityki”. Obecnie jest współpracownikiem portalu „Onet.pl”, szefem portalu „Panoramy Leszczyńskiej”, szefem portalu „Fundusze Europejskie” oraz właścicielem Agencji Dziennikarskiej NewsNet, która specjalizuje się w tworzeniu i promowaniu serwisów w sieci.



Nominowany do tegorocznej Nagrody Dziennikarskiej Parlamentu Europejskiego w kategorii Internet.

UWAGA

INNE TERMINY:

11-12.02.2012-POZNAN



1. CENA SZKOLENIA: zawiera w przyopadku: ZAKOPANEGO, SZCZYRKU, WISŁY ---koszt śniadania, przerw kawowych, obiadu, kolacji, noclegu,koszt sali szkoleniowej, koszt mater. dydaktycznych, koszt trenera, koszt certyfikatu.



2.CENA SZKOLENIA w KRAKOWIE, ŁODZI, TORUNIU, WARSZAWIE, POZNANIU, WROCŁAWIU, RZESZOWIE :zawiera koszty i świadczenia jak w pkt. 1 za wyjątkiem koztu noclegu i kolacji !!!



PROMOCJA: !!!

10% RABATU 2 OS.

15% RABATU-3 OS.

20% RABATU - 4 I WIĘCEJ OSÓB



WARUNEK: wpłata za szkolenie i dokonanie rezerwacji szkolenia wraz z przesłaniem FORMULARZA ZAMÓWIENIA na adres :biuro@pbmc.pl w formie skan w terminie do 10 dni przed dniem org. danego szkolenia w terminach jak podano wyżej !!!


Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

UWAGA

10% -2 osoby

3 osoby-15%

4 i więcej osób: 20% rabatu

WARUNEK: dokonanie  rezerwacji szkolenia i przesłanie FORMULARZA ZAMÓWIENIA w formie skan na adres: biuro@pbmc.pl w formei skan wraz dokonaniem zapłaty za szkolenie w terminie na min. 10 dni przed jego organizacją-terminy jak podano w inf. o szkoleniu !!!


 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: MARKETING, PUBLIC RELATIONS i REKLAMA w INTERNECIE
Organizator: Pro-Business Management Consulting Krzysztof Maraszek


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |