Rynek reklamy internetowej rozwija się mimo kryzysu. W tym roku jego wartość w Polsce zbliży się do 2 mld złotych. Weź udział w szkoleniu i zostań czarnym koniem reklamy online. Dowiedz się, jak najlepiej wydać pieniądze w sieci, by promować firmę, serwisy, e-sklep, czy inny projekt.
Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jaki jest typowy polski internauta i jakie ma przyzwyczajenia, co pozwoli lepiej dopasować formę i treść przekazów reklamowych. Zgłębią tajniki reklamy graficznej oraz kontekstowej. Poznają ich rodzaje i modele rozliczeń. Zdobędą również wiedzę na temat mailingu oraz reklamy w wyszukiwarkach i mediach społecznościowych. Ponadto nauczą się tworzyć skuteczną strategię promocyjną oraz atrakcyjne treści reklamowe, w tym także artykuły sponsorowane.
Program
Zakres tematyczny szkolenia
1. Internet jako nośnik reklamy na tle innych mediów
- rozwoju i perspektywy reklamy internetowej w Polsce;
- różnice między reklamą tradycyjną a internetową.
2. Profil polskich e-konsumentów
- kim jest typowy polski internauta;
- popularne nawyki użytkowników sieci.
3. Reklama typu display
- formaty reklam graficznych;
- modele rozliczeń kampanii;
- skuteczność reklamy graficznej;
- sieć reklamowa, czy kampania indywidualna?
4. Reklama kontekstowa
- formaty i rodzaje;
- modele rozliczeń;
- zalety i wady reklamy kontekstowej.
- oferta reklamy kontekstowej w Polsce;
5. Mailing, czyli reklama prosto do skrzynki
- wady i zalety;
- planowanie i tworzenie kampanii;
- pozyskiwanie bazy adresowej;
- netykieta.
6. Artykuły sponsorowane w sieci
- jak pisać, aby przykuć uwagę internautów;
- redagowanie treści przyjaznych wyszukiwarkom.
7. Reklama w wyszukiwarkach
- naturalne czynniki wpływające na pozycję w wyszukiwarkach;
- linki i boksy sponsorowane (kampanie AdWords).
8. Promocja w serwisach społecznościowych:
- reklama na Facebooku;
- współpraca z blogerami;
- marketing wirusowy.
9. Budowanie strategii reklamowej
- dobór targetu i narzędzi;
- tworzenie atrakcyjnych treści reklamowych;
- planowanie kampanii i ocena jej skuteczności.
- trendy w reklamie internetowej (wideo, urządzenia mobilne).
10.Strona internetowa jako podstawowe narzędzie e-marketingu:
- dobór atrakcyjnej domeny;
- tworzenie specyfikacji technicznej dla wykonawcy serwisu;
- projektowanie układu strony (usability, eyetracking);
- zasady redagowania atrakcyjnej treści;
- zarządzanie kontentem na stronie;
- rozwój serwisu w oparciu o analizę statystyk.
11. Promocja przez reklamę internetową:
- trendy i perspektywy rozwoju reklamy internetowej w Polsce;
- profil polskich e-konsumentów;
- rodzaje i formy e-reklamy (display, kontekst, mailing, geolokalizacja);
- modele rozliczeń kampanii;
- budowa skutecznej strategii reklamowej.
12. Mailing jako forma kontaktu z otoczeniem:
- newslettery - informacje dla użytkowników;
- presslettery – sposób na dotarcie do mediów;
- tworzenie bazy adresatów i netykieta.
13. Podstawowe zasady pozycjonowania i promocji w wyszukiwarkach (SEO/SEM)
- co wpływa na naszą pozycję w wyszukiwarce;
- jak się wyróżnić na tle innych wyników;
- marketing w wyszukiwarkach (linki i boksy sponsorowane).
14. Kreowanie wizerunku w serwisach społecznościowych:
- fanpage na Facebooku;
- profil firmowy na Google+;
- mikroblogi (Twitter, Blip);
- współpraca z blogerami;
15. Marketing wirusowy i szeptany w sieci
- virale na YouTube;
- kampanie wirusowe na Facebooku;
- fora dyskusyjne;
- marketing wirusowy a polskie prawo
Zdobyta wiedza
Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jaki jest typowy polski internauta i jakie ma przyzwyczajenia, co pozwoli lepiej dopasować formę i treść przekazów reklamowych. Zgłębią tajniki reklamy graficznej oraz kontekstowej. Poznają ich rodzaje i modele rozliczeń. Zdobędą również wiedzę na temat mailingu oraz reklamy w wyszukiwarkach i mediach społecznościowych. Ponadto nauczą się tworzyć skuteczną strategię promocyjną oraz atrakcyjne treści reklamowe, w tym także artykuły sponsorowane.
Celem szkolenia jest przedstawienie internetu jako taniego i niezwykle skutecznego kanału pozwalającego promować instytucje, firmy, usługi, produkty, projekty, wydarzenia kulturalne i imprezy, a nawet pojedyncze osoby.
WOMM, SEM, social media, kontekst, display, mailing, viral. Nic z tego nie rozumiesz? Nie szkodzi, jedno szkolenie wystarczy, by zrozumieć. W ciągu dwóch dni dowiesz się, jak wykorzystać te i inne narzędzia do promocji i budowania marki w internecie.
Otrzymane certyfikaty
Szkolenie dwudniowe (16 godzin). Obejmuje część teoretyczną oraz tzw. case studies. Jest także czas na dyskusję oraz pytania i odpowiedzi, w tym brainstorming, ćwiczenia, mini wykład, duzo praktycznych przykładów.
TAK-imienne dla każdego uczestnika szkolenia !!!
Szkolenie: 2 dni -otwarte !!!
Oferta skierowana do:
Wyższa kadra kierownicza
Średnia kadra kierownicza
Niższa kadra kierownicza
Specjalista
Pracownik
W ramach oferty uczestnik otrzymuje:
Certyfikat ukończenia
Materiały dydaktyczne
Wyżywienie / serwis kawowy
Nocleg
Dyplom ukończenia
Zaświadczenie ukończenia
Konsultacje poszkoleniowe
Lunch
Serwis kawowy
Ćwiczenia
Trenerzy prowadzący
Przemysław Pruchniewicz
Z wykształcenia politolog i dziennikarz. Z mediami i branżą internetową związany od niemal 15 lat. Pracował dla redakcji regionalnych i ogólnopolskich. Doskonale zna specyfikę dzienników, tygodników, magazynów i portali. Wprowadzał na rynek kilka portali oraz nadzorował prace nad wieloma serwisami internetowymi.
Był dziennikarzem w „Gazecie Poznańskiej”, „Przeglądzie”, „Ozonie” oraz internetowej redakcji „Polityki”. Obecnie jest współpracownikiem portalu „Onet.pl”, szefem portalu „Panoramy Leszczyńskiej”, szefem portalu „Fundusze Europejskie” oraz właścicielem Agencji Dziennikarskiej NewsNet, która specjalizuje się w tworzeniu i promowaniu serwisów w sieci.
Nominowany do tegorocznej Nagrody Dziennikarskiej Parlamentu Europejskiego w kategorii Internet.
UWAGA
INNE TERMINY:
11-12.02.2012-POZNAN
1. CENA SZKOLENIA: zawiera w przyopadku: ZAKOPANEGO, SZCZYRKU, WISŁY ---koszt śniadania, przerw kawowych, obiadu, kolacji, noclegu,koszt sali szkoleniowej, koszt mater. dydaktycznych, koszt trenera, koszt certyfikatu.
2.CENA SZKOLENIA w KRAKOWIE, ŁODZI, TORUNIU, WARSZAWIE, POZNANIU, WROCŁAWIU, RZESZOWIE :zawiera koszty i świadczenia jak w pkt. 1 za wyjątkiem koztu noclegu i kolacji !!!
PROMOCJA: !!!
10% RABATU 2 OS.
15% RABATU-3 OS.
20% RABATU - 4 I WIĘCEJ OSÓB
WARUNEK: wpłata za szkolenie i dokonanie rezerwacji szkolenia wraz z przesłaniem FORMULARZA ZAMÓWIENIA na adres :biuro@pbmc.pl w formie skan w terminie do 10 dni przed dniem org. danego szkolenia w terminach jak podano wyżej !!!
Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.
Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.
UWAGA
10% -2 osoby
3 osoby-15%
4 i więcej osób: 20% rabatu
WARUNEK: dokonanie rezerwacji szkolenia i przesłanie FORMULARZA ZAMÓWIENIA w formie skan na adres: biuro@pbmc.pl w formei skan wraz dokonaniem zapłaty za szkolenie w terminie na min. 10 dni przed jego organizacją-terminy jak podano w inf. o szkoleniu !!!
Katalog szkoleń
Publikuj szkolenia BEZPŁATNIE
O nas
Regulamin serwisu
Polityka prywatności