Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: EDU-SKILLS SZKOLENIA

Przejdź do formularza kontaktowego

MARKETING MIĘDZYNARODOWY I STRATEGIE DZIAŁANIA NA RYNKACH MIĘDZYNARODOWYCH


Podstawowym celem szkolenia jest wprowadzenie pojęć i wiedzy związanych z planowaniem, doborem i realizacją koncepcji działań marketingowych na rynkach zagranicznych.

Omówione zostaną podstawowe różnice pomiędzy działaniami marketingowymi stosowanymi na rynku krajowym oraz rynkach zagranicznych, cechy specyficzne marketingu międzynarodowego.

Słuchacze zapoznają się ze sposobami pozyskiwania informacji o rynkach zagranicznych i przedsiębiorstwach działających na wybranych rynkach, oceny ich wiarygodności.

Zakres tematyczny opiera się na przedstawieniu rodzajów i specyfiki strategii działań na rynkach międzynarodowych, jako elementu strategii przedsiębiorstwa oraz związanych z tym strategii marketingowej.

Wyeksponowane zostaną metody wejścia na nowe rynki zagraniczne oraz przedstawione będą korzyści i wady związane z zastosowaniem poszczególnych strategii.



Szkolenie jest przeznaczone dla handlowców, pracowników firm obsługujących transakcje międzynarodowe.

Program

1. Wprowadzenie

- Strategie na rynkach międzynarodowych i ich znaczenie dla firmy

- Eksport jako strategia poszerzenia rynku

- Strategie krótko i średnioterminowe

- Uwarunkowania decyzji o rozpoczęciu działalności gospodarczej za granicą.

2. Wybór rynków zagranicznych, metody badania rynku, ustalanie źródeł i zdobycie niezbędnych informacji

- Postawienie międzynarodowych celów marketingowych

- Przyjęcie programu i harmonogramu działań

- Relacje w zakresie - sprzedaż krajowa i eksportowa

- Koszty wejścia na rynek zagraniczny

- Analiza branżowa rynku zagranicznego.

- Badanie typu desk i field research.

- Marketing strategiczny i operacyjny

- Cykl marketingowy

- Pozyskanie informacji o firmach zagranicznych i ich ocena.

3. Analiza otoczenia danego kraju-metoda PEST

- Środowisko polityczne

- Środowisko ekonomiczne

- Środowisko społeczno-kulturowe

- Środowisko technologiczne.

4. Ocena pozycji konkurencyjnej na wybranym rynku zagranicznym

- Konkurencyjne bariery wejścia na rynek

- Koszty adaptacji produktów i działań promocyjnych

- Zasady oceny potencjalnego popytu na produkty w eksporcie

- Prognoza sprzedaży w stosunku do konkurencji,

- Coroczne analizy efektów i kosztów sprzedaży eksportowej.

5. Strategie działalności na rynkach zagranicznych. Wybór właściwej strategii wejścia na rynek zagraniczny oraz formy handlu międzynarodowego.

- Eksport | Eksport bezpośredni / Eksport pośredni

- Import | Import bezpośredni / Import pośredni

- Handel tranzytowy

- Obrót uszlachetniający i reparacyjny

- Obrót licencjami i know-how

- Franchising

- Leasing

- Transakcje wiązane, kompensacyjne, barterowe

- Konsorcja eksportowe

- Formy handlu na rynkach zorganizowanych: targi, giełdy, aukcje, przetargi.

6. Rodzaje strategii marketingowych w handlu zagranicznym

- Ze względu na pozycję rynkową i atrakcyjność rynku

- Ze względu na metodę zdobywania rynku

- W zależności od zajmowanej pozycji rynkowej.

7. Czynniki decydujące o sukcesie firmy na rynkach zagranicznych oraz korzyści płynące z działalności eksportowej.

8. Pytania. Odpowiedzi. Dyskusja.

Otrzymane certyfikaty

imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Ekspert ds. handlu zagranicznego, doradca, wykładowca na studiach Handel Zagraniczny w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie (www.wspa.pl).

Doktorant Wydziału Politologii UMCS, Zakład Stosunków Międzynarodowych. Przedsiębiorca prowadzący działalność w sferze handlu zagranicznego. Praktyk z wieloletnim doświadczeniem.

UWAGA

Przyjazd uczestników szkolenia odbywa się w dzień poprzedzający szkolenie



Miejsce: Zakopane
Rozpoczęcie: 2012-10-22 - Zakończenie: 2012-10-24

Cena: 1810 (PLN) + 23% VAT = 2226.3 PLN

UWAGA

Cena zawiera:

– zakwaterowanie w pokoju 2 osobowym o wysokim standardzie

– pełne wyżywienie – od kolacji w dniu poprzedzającym szkolenie do obiadu ostatniego dnia szkolenia

– udział w zajęciach

– zestaw materiałów szkoleniowych

– przerwy kawowe

– udział w imprezach regionalnych

– imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia



Rezerwacja pokoju 1osobowego za dodatkową opłatą 130 zł/doba+VAT

Pobyt osoby towarzyszącej jest możliwy po wcześniejszym uzgodnieniu z Organizatorem.




 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: MARKETING MIĘDZYNARODOWY I STRATEGIE DZIAŁANIA NA RYNKACH MIĘDZYNARODOWYCH
Organizator: EDU-SKILLS SZKOLENIA


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |