Newsletter - otrzymuj oferty na e-mail. Podaj adres e-mail
Zapisz się » Wypisz się »
Jak zbudować silną markę pracodawcy, aby obecni i potencjalni pracownicy dostrzegli atrakcyjne środowisko dla rozwoju swojej kariery właśnie w Twojej firmie? Zbuduj markę pracodawcy wykorzystując najnowsze trendy i siłę nowych mediów. Nie popełniaj więcej grzechów komunikacji rekrutacyjnej. Na naszym szkoleniu dowiesz się jak efektywnie inspirować współpracę między działami PR a HR w zakresie budowania wizerunku pracodawcy.
Szkolenie ma charakter praktyczny.
W trakcie szkolenia uczestnicy dowiedzą się:
Co ma wpływ na dobrą strategię employer branding
Jak zdefiniować skuteczne EVP
Dlaczego marka pracodawcy wymaga zintegrowanej komunikacji
Czym jest komunikacja rekrutacyjna i jak się zmienia
O czym warto pamiętać budując serwis poświęcony karierze
Czego unikać w komunikacji rekrutacyjnej
Jak „wychować” ambasadorów własnej marki
Do kogo adresowane jest szkolenie:
HR menadżerowie
Osoby odpowiedzialne za prowadzenie komunikacji wewnętrznej w firmach i instytucjach państwowych
Pracownicy działów komunikacji PR i HR
Czas trwania:
8 godzin szkoleniowych
Poziom kursu:
Średnio zaawansowany
Wymagany zakres wiedzy:
Ogólna wiedza na temat komunikacji
Metody prowadzenia zajęć:
Szkolenia praktyczne są najbardziej efektywną formą przyswajania wiedzy. Pracując na konkretnych przykładach, kursanci o wiele szybciej przyswajają i zapamiętują wiedzę.
Na szkoleniu poznają Państwo wiele praktycznych wskazówek i case'ów, prezentowanych przez agencję EURO RSCG Sensors, która jest zdobywcą wielu nagród i wyróżnień branżowych.
Organizatorzy:
Euro RSCG Sensors to renomowana firma doradztwa komunikacyjnego i public relations, zajmująca czołową pozycję wśród polskich agencji PR. Dostarcza klientom innowacyjne rozwiązania biznesowe w obszarach brand public relations, komunikacji korporacyjnej i finansowej, relacji inwestorskich, zarządzania kryzysem, komunikacji wewnętrznej i employer branding, a także social media relations. Należy do międzynarodowej sieci Euro RSCG Worldwide PR oraz Związku Firm Public Relations.
PRoto.pl jest polskim portalem tematycznym dla środowiska public relations. Informuje o nowościach w branży, dostarcza praktycznych wskazówek oraz prezentuje różnorodne osiągnięcia naukowe z dziedziny public relations w Polsce i na świecie. Współpracujemy na stałe z osobami, które tworzyły branżę PR w Polsce. PRoto.pl informuje o nowościach z dziedziny social media, posiada także popularne profile na Facebooku i Twitterze.
„Ludzie w centrum uwagi czyli o praktycznych aspektach employer branding” to kompleksowe szkolenie z zakresu budowania silnej marki pracodawcy.
Część 1: Pozyskać, utrzymać, przywiązać – czyli o co chodzi w employer branding.
Część 2: Pierwsze wrażenie robi się tylko raz czyli o komunikacji rekrutacyjnej.
Część 3: Komunikacja wewnętrzna i CSR czyli jak wychowywać sobie ambasadorów własnej marki.
Część 4: Wykorzystaj siłę społeczności czyli employer branding i social media.
W trakcie szkolenia uczestnicy dowiedzą się:
Co ma wpływ na dobrą strategię employer branding
Jak zdefiniować skuteczne EVP
Dlaczego marka pracodawcy wymaga zintegrowanej komunikacji
Czym jest komunikacja rekrutacyjna i jak się zmienia
O czym warto pamiętać budując serwis poświęcony karierze
Czego unikać w komunikacji rekrutacyjnej
Jak „wychować” ambasadorów własnej marki
Magdalena Majek, Associate Director
Ekspert z blisko dziesięcioletnim doświadczeniem w komunikacji korporacyjnej. W Euro RSCG Sensors kieruje działem prowadzącym projekty z zakresu zarządzania reputacją, CSR oraz employer branding. Autorka licznych strategii i programów komunikacyjnych dla firm z sektora finansowego, transportowego, energetycznego i FMCG. Prowadziła szkolenia z zakresu komunikacji korporacyjnej m.in. we współpracy z Institute for International Research oraz Francuską Izbą Przemysłowo-Handlową, a także dla Klientów Agencji. Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.
Maciej Makuszewski, Senior Account Manager
5 lat doświadczenia w Public Relations i mediach. W Euro RSCG Sensors prowadzi projekty z zakresu komunikacji wewnętrznej. Doradza też klientom agencji przy projektach internetowych, związanych głównie z mediami społecznościowymi. Często bierze udział w konferencjach i warsztatach na temat wykorzystania mediów społecznościowych w komunikacji firm. Prowadził prelekcje na temat social media podczas: PR Forum 2009, konferencji "Mikrobloging w instytucjach finansowych" (spotkanie organizowane przez fundację InternetPR), czy barcampu "Taka konferencja rze muwie WOMM". Absolwent katedry Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Katalog szkoleń
Publikuj szkolenia BEZPŁATNIE
O nas
Regulamin serwisu
Polityka prywatności