Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: K2 Training

Przejdź do formularza kontaktowego

Lepsze porozumienie i relacje z ludźmi zależą od ciebie – warsztat asertywnej komunikacji


Wiele konfliktów, trudnych sytuacji i nieporozumień wyrasta z tak małych ziaren, jakimi są błędy w komunikacji. Podlewane są często przez niewłaściwe interpretowanie czyichś wypowiedzi, nawożone przez nieumiejętność jasnego stawiania granic, dbania o własne interesy, czy egzekwowania własnych praw.

Jeśli chcesz uporządkować w swoim życiu relacje z innymi tak, abyś czuł(a) się zrozumiany/-a i szanowany/-a – zapraszamy do udziału w tym szkoleniu.

Program

Daj mi właściwe słowo i odpowiedni akcent, a poruszę świat.

Józef Conrad-Korzeniowski




Cele:
  • Poznanie podstawowych zasad komunikacji asertywnej

  • Zrozumienie jakie mechanizmy wpływają na budowanie pozytywnych relacji z innymi ludźmi

  • Zwiększenie własnych umiejętności w zakresie słuchania

  • Nauka skutecznego odmawiania bez wyrzutów sumienia

  • Zrozumienie, czym jest asertywność i jak dążyć do wykształcenia takiej postawy

  • Stworzenie planu rozwoju umiejętności asertywnej komunikacji


Adresaci:

Szkolenie kierowane jest do wszystkich osób, które chcą w sposób asertywny komunikować się ze swoim otoczeniem. Jeśli chcesz wzmocnić umiejętności budowania zdrowych relacji z innymi ludźmi opartych na szacunku, wzajemnym zrozumieniu i respektowaniu osobistych praw, to ten warsztat jest odpowiedni dla Ciebie.




Program:
  • Od czego zależy efektywna komunikacja interpersonalna?
    • Co wpływa na skuteczność komunikacji
    • Zakłócenia w procesie komunikacyjnym
  • Zasady dobej komunikacji. Elementy wpływające na jakość porozumienia.

    • Nawiązywanie pozytywnego kontaktu z rozmówcą

    • Podstawowe zasady tworzenia prawidłowych komunikatów

    • Jak dbać o to, aby inni chcieli się dzielić z nami informacjami – zasady aktywnego słuchania

  • Jak pytać, aby docierać do pożądanych informacji?
  • Mówienie wprost o swoich potrzebach i uczuciach

    • Dlaczego odsłanianie się jest tak ważne w budowaniu relacji?

  • Osobiste prawa jako kodeks komunikacji asertywnej
  • Asertywne wyrażanie opinii czyli jak prezentować własne zdanie bez urażania innych
  • Asertywna prośba – kiedy i o co można prosić
  • W jakim celu krytykujemy innych?

    • Przekazywanie informacji zwrotnej motywującej, a nie odbierającej chęci działania
  • Wyrażanie złości bez agresji, czyli jak zyskać szacunek rozmówcy

    • Poznanie techniki FUO (Fakty – Uczucia – Oczekiwania) oraz pozytywnych konsekwencji jej używania
  • Zapobieganie i rozwiązywanie konfliktów

    • Źródła konfliktów – o tym, jak małe nieporozumienia błyskawicznie rosną w oczach

    • Przeciwdziałanie konfliktom

    • Style rozwiązywania konfliktów

    • Dochodzenie do porozumienia

  • Droga na K2 – stworzenie planu wprowadzenia zdobytej wiedzy i umiejętności w życie.


Metodologia do programu szkolenia:

Dbając o efektywność prowadzonych przez nas szkoleń, organizując szkolenia otwarte zapewniamy Uczestnikom kilkuetapowy proces rozwojowy.


Cena szkolenia obejmuje:
  • Przygotowanie Uczestników do szkolenia: badanie potrzeb, wzbudzanie zaangażowania i motywacji

  • Przeprowadzenie 2-dniowego szkolenia przez parę doświadczonych trenerów

  • Materiały szkoleniowe

  • Certyfikaty

  • Pełny catering – obiady i przerwy kawowe

  • Wsparcie poszkoleniowe: 3-miesięczne konsultacje, zadania wdrożeniowe, spotkania online


Informacje organizacyjne:

Szkolenie trwa 2 dni (16 godzin szkoleniowych). Odbywa się w godzinach:

1 dzień: 10:00 – 17:00

2 dzień: 9:00 – 16:00.

Szkolenie realizowane jest w centrum Warszawy. Dokładny adres zostanie podany bezpośrednio Uczestnikom szkolenia.

Zdobyta wiedza

Uczestnicy po szkoleniu będą potrafili:
  • Tworzyć komunikaty budujące w odbiorcy szacunek i wolę współpracy

  • Odróżnić zachowanie asertywne od agresywnego czy uległego

  • Zastosować techniki asertywności w kontakcie z innymi ludźmi

  • Budować relacje z innymi ludźmi oparte na szacunku i właściwej komunikacji

  • Budować zaufanie współrozmówcy dzięki sztuce aktywnego słuchania i właściwego zadawania pytań

  • Regulować relacje z innymi dzięki znajomości praw asertywności i dzięki wyćwiczeniu stosowania asertywnych komunikatów


Otrzymane certyfikaty

Imienny certyfikat K2 Training poświadczający udział w szkoleniu

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Katarzyna Mirkiewicz

Katarzyna Kaźmierczak


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2012-08-27 - Zakończenie: 2012-08-28

CENA standardowa:
1200 PLN + 23% VAT = 1476 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
600 PLN + 23% VAT = 738 PLN

UWAGA

Wykorzystaj LATO do ROZWOJU!


Zapisz się na szkolenie:

  • Bądź na czasie, czyli o efektywnej organizacji i planowaniu swojego czasu.

  • Lepsze porozumienie i relacje z ludźmi zależą od ciebie – warsztat asertywnej komunikacji.
lub
  • Kreatywne rozwiązywanie problemów jako kluczowa kompetencja w biznesie XXI wieku.

w podanych terminach, a otrzymasz 50% RABATU!
Ostatnia aktualizacja oferty 2012-06-08 20:15:10

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Lepsze porozumienie i relacje z ludźmi zależą od ciebie – warsztat asertywnej komunikacji
Organizator: K2 Training


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |