Wiele konfliktów, trudnych sytuacji i nieporozumień wyrasta z tak małych ziaren, jakimi są błędy w komunikacji. Podlewane są często przez niewłaściwe interpretowanie czyichś wypowiedzi, nawożone przez nieumiejętność jasnego stawiania granic, dbania o własne interesy, czy egzekwowania własnych praw.
Jeśli chcesz uporządkować w swoim życiu relacje z innymi tak, abyś czuł(a) się zrozumiany/-a i szanowany/-a – zapraszamy do udziału w tym szkoleniu.
Program
Daj mi właściwe słowo i odpowiedni akcent, a poruszę świat.
Józef Conrad-Korzeniowski
Cele:
-
Poznanie podstawowych zasad komunikacji asertywnej
-
Zrozumienie jakie mechanizmy wpływają na budowanie pozytywnych relacji z innymi ludźmi
-
Zwiększenie własnych umiejętności w zakresie słuchania
-
Nauka skutecznego odmawiania bez wyrzutów sumienia
-
Zrozumienie, czym jest asertywność i jak dążyć do wykształcenia takiej postawy
-
Stworzenie planu rozwoju umiejętności asertywnej komunikacji
Adresaci:
Szkolenie kierowane jest do wszystkich osób, które chcą w sposób asertywny komunikować się ze swoim otoczeniem. Jeśli chcesz wzmocnić umiejętności budowania zdrowych relacji z innymi ludźmi opartych na szacunku, wzajemnym zrozumieniu i respektowaniu osobistych praw, to ten warsztat jest odpowiedni dla Ciebie.
Program:
-
Od czego zależy efektywna komunikacja interpersonalna?
-
Co wpływa na skuteczność komunikacji
-
Zakłócenia w procesie komunikacyjnym
-
Zasady dobej komunikacji. Elementy wpływające na jakość porozumienia.
-
Nawiązywanie pozytywnego kontaktu z rozmówcą
-
Podstawowe zasady tworzenia prawidłowych komunikatów
-
Jak dbać o to, aby inni chcieli się dzielić z nami informacjami – zasady aktywnego słuchania
-
Jak pytać, aby docierać do pożądanych informacji?
-
Mówienie wprost o swoich potrzebach i uczuciach
-
Dlaczego odsłanianie się jest tak ważne w budowaniu relacji?
-
Osobiste prawa jako kodeks komunikacji asertywnej
-
Asertywne wyrażanie opinii czyli jak prezentować własne zdanie bez urażania innych
-
Asertywna prośba – kiedy i o co można prosić
-
W jakim celu krytykujemy innych?
-
Przekazywanie informacji zwrotnej motywującej, a nie odbierającej chęci działania
-
Wyrażanie złości bez agresji, czyli jak zyskać szacunek rozmówcy
-
Poznanie techniki FUO (Fakty – Uczucia – Oczekiwania) oraz pozytywnych konsekwencji jej używania
-
Zapobieganie i rozwiązywanie konfliktów
-
Źródła konfliktów – o tym, jak małe nieporozumienia błyskawicznie rosną w oczach
-
Przeciwdziałanie konfliktom
-
Style rozwiązywania konfliktów
-
Dochodzenie do porozumienia
-
Droga na K2 – stworzenie planu wprowadzenia zdobytej wiedzy i umiejętności w życie.
Metodologia do programu szkolenia:
Dbając o efektywność prowadzonych przez nas szkoleń, organizując szkolenia otwarte zapewniamy Uczestnikom
kilkuetapowy proces rozwojowy.
Cena szkolenia obejmuje:
-
Przygotowanie Uczestników do szkolenia: badanie potrzeb, wzbudzanie zaangażowania i motywacji
-
Przeprowadzenie 2-dniowego szkolenia przez parę doświadczonych trenerów
-
Materiały szkoleniowe
-
Certyfikaty
-
Pełny catering – obiady i przerwy kawowe
-
Wsparcie poszkoleniowe: 3-miesięczne konsultacje, zadania wdrożeniowe, spotkania online
Informacje organizacyjne:
Szkolenie trwa 2 dni (16 godzin szkoleniowych). Odbywa się w godzinach:
1 dzień: 10:00 – 17:00
2 dzień: 9:00 – 16:00.
Szkolenie realizowane jest w
centrum Warszawy. Dokładny adres zostanie podany bezpośrednio Uczestnikom szkolenia.
Zdobyta wiedza
Uczestnicy po szkoleniu będą potrafili:
-
Tworzyć komunikaty budujące w odbiorcy szacunek i wolę współpracy
-
Odróżnić zachowanie asertywne od agresywnego czy uległego
-
Zastosować techniki asertywności w kontakcie z innymi ludźmi
-
Budować relacje z innymi ludźmi oparte na szacunku i właściwej komunikacji
-
Budować zaufanie współrozmówcy dzięki sztuce aktywnego słuchania i właściwego zadawania pytań
-
Regulować relacje z innymi dzięki znajomości praw asertywności i dzięki wyćwiczeniu stosowania asertywnych komunikatów
Otrzymane certyfikaty
Imienny certyfikat K2 Training poświadczający udział w szkoleniu
Oferta skierowana do:

Wyższa kadra kierownicza
Średnia kadra kierownicza
Niższa kadra kierownicza
Specjalista
Pracownik
W ramach oferty uczestnik otrzymuje:
Certyfikat ukończenia
Materiały dydaktyczne
Wyżywienie / serwis kawowy

Nocleg

Dyplom ukończenia

Zaświadczenie ukończenia
Konsultacje poszkoleniowe

Lunch

Serwis kawowy
Ćwiczenia
Trenerzy prowadzący
Katarzyna Mirkiewicz
Katarzyna Kaźmierczak
CENA standardowa:
1200 PLN
+ 23% VAT = 1476 PLN
CENA ze ZNIŻKĄ:
600 PLN + 23% VAT = 738 PLN
UWAGA
Wykorzystaj LATO do ROZWOJU!
Zapisz się na szkolenie:
-
Bądź na czasie, czyli o efektywnej organizacji i planowaniu swojego czasu.
-
Lepsze porozumienie i relacje z ludźmi zależą od ciebie – warsztat asertywnej komunikacji.
lub
-
Kreatywne rozwiązywanie problemów jako kluczowa kompetencja w biznesie XXI wieku.
w podanych terminach, a otrzymasz
50% RABATU!
Katalog szkoleń