Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Language Enhancement for Telephone Speaking


Select Training Solutions powstał w 2002 roku w Krakowie. Od początku naszej aktywności na rynku, realizujmy efektywne, profilowane do potrzeb klienta szkolenia językowe dla firm działających w małopolskim środowisku biznesowym.
Obecnie, 10 lat później, wciąż rozwijamy się i zmieniamy razem z odbiorcami naszych produktów, dostarczając innowacyjnych, odpowiednio dobranych a przede wszystkim efektywnych rozwiązań dla biznesu.
Nasza pozycja partnera w biznesie dla wielu naszych klientów, pozwoliła nam uzyskać wgląd w ich codzienną pracę i wyzwania. Ta wiedza zaowocowała rozszerzeniem profilu naszej działalności tak by móc spełniać aktualne potrzeby rynku. Obecnie w naszej ofercie znajdują się nie tylko szkolenia językowe ale również szeroka gama szkoleń miękkich realizowanych w językach obcych.
Przez ostatnie 10 lat Select współpracował z największymi przedsiębiorstwami działającymi na terenie Krakowa, wspomagając je w wielu projektach o międzynarodowym zasięgu. To właśnie ta bliska współpraca już w fazie projektowania szkoleń i stały nadzór nad ich realizacją powodują, że Select Training Solutions niezmiennie pozostaje istotnym i skutecznym partnerem w doskonaleniu jakości pracy.
W Select Training Solutions każde szkolenie przygotowywane jest indywidualnie, w oparciu o zdefiniowane potrzeby danego klienta.

Program

LETS-Language Enhancement for Telephone Speaking

Jest to szkolenie przewidziane dla nowych pracowników w organizacji, których rola w znacznej mierze opiera się na kontakcie telefonicznym w realizowanych projektach międzynarodowych. Proponowane przez nas warsztaty uczą jak przez telefon rozmawiać efektywnie z klientami i partnerami w biznesie. Szkolenie obejmuje następujące moduły tematyczne: definiowanie i omawianie problemu, skuteczne prowadzenie rozmowy, radzenie sobie z tzw. klientem trudnym, podstawy NLP oraz efektywne podsumowanie rozmowy.

Warsztaty w dużej części skupiają się wokół symulacji rozmów telefonicznych, z wykorzystaniem zagadnień z rzeczywistego środowiska pracy uczestników, z którymi na codzień mają do czynienia. W efekcie, szkolenie skraca czas przeprowadzanych rozmów telefonicznych i jednocześnie zwiększa ich efektywność. Zapewnia tym samym większą satysfakcję klientów ze względu na obsługę wyższej jakości. 

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia


Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Ostatnia aktualizacja oferty 2012-11-28 18:18:24

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Language Enhancement for Telephone Speaking
Organizator: Select Training Solutions


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |