Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: MASTERS CENTRUM SZKOLENIA BIZNESU A&A POLAŃSKA SP.J.

Przejdź do formularza kontaktowego

LOGISTYKA ZAOPATRZENIA I ZAKUPY W PRZEDSIĘBIORSTWIE



Cel szkolenia

Określenie zakupów w logistyce przedsiębiorstwa, kalkulacja logistycznego kosztu całkowitego
Poznanie nowoczesnych rozwiązań w zakresie organizacji działu zakupów
Poznanie kryteriów konsolidacji i dekonsolidacjii zakupów
Poznanie nowoczesnych metod redukcji kosztów zakupów
Identyfikacja bezpośrednich i pośrednich czynników wpływających na decyzję o zakupie
Przedstawienie zasad konstrukcji łańcuchów dostaw
Zwrócenie uwagi na koszty powstające w łańcuchu dostaw
Zapoznanie się z technikami oceny i kwalifikacji dostawców
Sposobów radzenia sobie z monopolem po stronie dostawcy
Przedstawienie zachodnioeuropejskich rozwiązań w zakresie zaopatrzenia
Poznanie metod kalkulacji cen przez dostawców
Przedstawienie metod kalkulacji kosztów logistyki oraz identyfikacja konfliktów kosztowych w przedsiębiorstwie

Przedstawienie narzędzi wspomagających zarządzanie zakupami
Poznanie sposobu optymalizacji składowania
Przedstawienie metod wspomagających zarządzanie transportem i wybór przewoźnika
Zajęcia ilustrowane będą przykładami z praktyki gospodarczej firm polskich i zagranicznych.

Program

1. Rola zakupów w nowoczesnym przedsiębiorstwie i logistyce

Logistyka a zakupy
Kalkulacja logistycznego kosztu całkowitego jako kryterium decyzyjne w zakupach
Miejsce zakupów w strukturze organizacyjnej firmy
Wpływ pozostałych sfer funkcjonowania przedsiębiorstwa na zakupy
Organizacja działu zakupów
Kryteria konsolidacji i dekonsolidacji zakupów
Koszty zakupu
Zasady sterowania łańcuchem dostaw

2. Polityka współpracy z dostawcą

Zasady konstrukcji długofalowej polityki zakupów
Umowa dostawy, umowy ramowe

3. Organizacja procesu zakupu

Źródła informacji na potrzeby zakupu
System informacji na potrzeby zakupu, wykorzystanie Internetu w zakupie
E procurment
Fazy procesu zakupu
Dokumenty wpierające proces zakupów
Prognozowanie zapotrzebowania
Audyt i ocena dostawców
Konstrukcja umowy z dostawcą
Kontrola realizacji umów dostawy

4. Zasady negocjacji cen z dostawcą

Ceny oparte o klasyczne rodzaje kalkulacji - koszty +
Alternatywne sposoby kalkulacji cen: Total Cost of Ownership, Metoda naśladownictwa, Metoda zwrotu,
Negocjacje obniżek cen
Negocjacje podwyżek cen

5. Organizacja dostaw materiałów

Rola zapasów materiałowych w przedsiębiorstwie
Konflikty logistyczne
Klasyfikacja funkcjonalna zapasów
Klasyfikacja i redukcja zapasów metodą ABC
Organizacja magazynów
Analiza wielowymiarowa materiałów
Wycena zapasów i koszty utrzymania zapasów
Metody kontroli zapasów
Określenie optymalnej partii zamówienia - EOQ

6. Minimalizacja ryzyka związanego z zakupem

Źródła ryzyka związanego z zakupami
Ryzyko związane z dostawcą
Metody uniezależnienia się od dostawcy, dostawcy alternatywni
Zasady postępowania z dużymi dostawcami lub monopolistami

7. Transport na potrzeby zakupów

Kryteria wyboru środka transportu; wybór transportu swój - obcy
Kryteria wyboru i oceny dotychczasowego przewoźnika
Szacowanie kosztu transportu
Konsolidacja w transporcie


Otrzymane certyfikaty

certyfikat ukończenia szkolenia

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Doktor zarządzania - ekspert w dziedzinie nowoczesnych metod zarządzania produkcją, organizacji i sterowania procesami logistycznymi w przedsiębiorstwie. Pracownik Katedry Logistyki Akademii Ekonomicznej oraz kierownik studiów i jednocześnie wykładowca na studiach podyplomowych Zarządzania Projektem Europejskim. Od 2000r. Ekspert w Górnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego oraz Podlaskiej Agencji Rozwoju Regionalnego. Autor wielu artykułów, 5 książek i współautor poradników z zakresu optymalizacji procesów logistycznych, produkcji, redukcji kosztów logistycznych oraz zarządzania projektami. Odbywał staże w brytyjskich przedsiębiorstwach w ramach programu TEMPUS. Doświadczony wykładowca, od kilkunastu lat prowadzi wysoko oceniane szkolenia dla pracowników przedsiębiorstw i przedstawicieli jednostek samorządowych oraz zajmuje się doradztwem. Projektuje i wdraża projekty z zakresu optymalizacji procesów logistycznych, produkcyjnych, administracyjnych, zwiększania produktywności i wydajności pracowników i maszyn itp.

UWAGA



Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem





Miejsce: Pulawska 86, Hotel Król Kazimierz ****, Kazimierz Dolny
Rozpoczęcie: 2013-06-10 - Zakończenie: 2013-06-12

CENA standardowa:
2200 PLN + 23% VAT = 2706 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
1950 PLN + 23% VAT = 2398.5 PLN

UWAGA

CENA PROMOCYJNA!

Przy zgłoszeniu uczestnictwa w terminie do 24 maja 2013r.:
Koszt uczestnictwa w pok. 2 osobowym: 1950,00zł netto
2398,50 brutto

Przy zgłoszeniu uczestnictwa po 25 maja 2013r.:
Koszt uczestnictwa w pok. 2 osobowym: 2200,00zł netto
2706,00 brutto


Cena obejmuje:

Pobyt: od 9.06.2013 r. (kolacja) do 12.06.2013 r.(śniadanie)

zakwaterowanie w pokojach 2-os. z pełnym wyżywieniem (wszystkie posiłki w formie stołu szwedzkiego)
do pok. 1-os. dopłata 360,00 zł + VAT (ograniczona ilość)
materiały szkoleniowe
certyfikat ukończenia szkolenia
imprezę integracyjną
bezpłatne korzystanie z hotelowego basenu, sauny i jacuzzi
w hotelu możliwość skorzystanie we własnym zakresie z pakietu SPA



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: LOGISTYKA ZAOPATRZENIA I ZAKUPY W PRZEDSIĘBIORSTWIE
Organizator: MASTERS CENTRUM SZKOLENIA BIZNESU A&A POLAŃSKA SP.J.


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |