Newsletter - otrzymuj oferty na e-mail. Podaj adres e-mail
Zapisz się » Wypisz się »
Poznaj procesy komunikacji ze swoimi partnerami biznesowymiNa szkolenie zapraszamy osoby z województwa Małopolskiego:
• zatrudnione na podstawie na umowę o pracę
• u przedsiębiorcy prowadzącego swoją działalność na terenie woj. małopolskiego
• związane z działaniami sprzedażowymi, bądź
• osoby samozatrudnione
Rejestracja na stronie http://www.ebiznes.ocd.pl/szkolenia/otwarte/hrtec
• Podstawowe mechanizmy skutecznej komunikacji interpersonalnej
Aspekt treściowy oraz relacyjny w komunikowaniu się
Prezentacja ”techniki lejka komunikacyjnego”
Bariery, ograniczenia oraz błędy w komunikacji werbalnej
• Moje preferencje komunikacyjne
Rodzaje oraz techniki zadawania pytań - jak lepiej komunikować
Parafraza, klaryfikacja – do czego służą i jak je efektywnie wykorzystać
• Komunikacja jako czynnik jakości i trwałości relacji
Strategie najczęściej przyjmowane w komunikacji
7 zasad dobrej komunikacji
Rozpoznanie indywidualnych stylów komunikowania się
Analiza predyspozycji osobistych
• Komunikacja pozawerbalna w biznesie
Odbiór przekazu – sygnały komunikacyjne w mowie ciała
Dystraktory w komunikacji pozawerbalnej
Technika dopasowania
• Mechanizmy psychologiczne w komunikacji
Zasady proksemiki w komunikacji biznesowej
Skuteczne metody komunikacji
Uczestnicy szkoleń
• zdobywają odpowiednią wiedzę do budowania pozytywnych relacji z klientem
• udoskonalają swoje umiejętności w wywieraniu wpływu na swoich partnerów biznesowych
• optymalizują swoje działania wobec klientów czyniąc ten proces bardziej skutecznym
• mają okazję wymiany doświadczeń i wiedzy nie tylko z trenerem ale również
z pozostałymi uczestnikami szkolenia
Certyfikat ukończenia szkolenia
Monika Jastrzębska
Specjalizacjakomunikacja, autoprezentacjaDoświadczenieJej pasja to praca z ludźmi, której wiodącym mottem jest inspirowanie, wspieranie i pomaganie im w osiąganiu rezultatów w zgodzie z ich osobistym potencjałem. W trakcie zajęć tworzy przestrzeń sprzyjającą odkrywaniu naturalnych zdolności osób, z którymi pracuje. Certyfikowany trener biznesu, doradca personalny, specjalista w zakresie miękkich umiejętności managerskich. Absolwentka psychologii oraz pedagogiki Uniwersytetu Jagiellońskiego, posiada bogate praktyczne doświadczenie zawodowe oraz ugruntowaną wiedzę teoretyczną. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Specjalizuje się min. w szkoleniach z zakresu komunikacji, zarządzania czasem, budowania zespołu, sprzedaży, profesjonalnej obsługi klienta, negocjacji handlowych, autoprezentacji oraz technik skutecznej rekrutacji i selekcji pracowników.
Hotel Atrium
31-149 Kraków, ul. Krzywa 7
Cena szkolenia:
Cena netto za uczestnictwo w jednym szkoleniu wynosi dla:
Pracowników mikro firm – 91,28 zł;
Pracowników małych firm – 91,28 zł;
Pracowników średnich firm – 136,93zł;
Pracowników dużych firm – 182,57 zł
Katalog szkoleń
Publikuj szkolenia BEZPŁATNIE
O nas
Regulamin serwisu
Polityka prywatności