Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: GRUPA ODiTK

Przejdź do formularza kontaktowego

Komunikacja interpersonalna w praktyce - trening asertywności


Dzięki temu szkoleniu:



  • Nauczysz się stosować techniki asertywne zapobiegając powstawaniu sytuacji konfliktowych.


  • Dowiesz się jak skutecznie odmawiać i renegocjować ustalenia, w taki sposób by utrzymać dobre relacje.


  • Będziesz potrafił udzielać konstruktywnych informacji zwrotnych dbając o ich wartość i użyteczność.


  • Poznasz zasady jasnego i otwartego prezentowania swoich opinii, próśb i potrzeb poprawiając komfort pracy oraz relacje ze współpracownikami


CZYM WYRÓŻNIA SIĘ TO SZKOLENIE?



ZMIANA POSTAW URUCHAMIA ZMIANĘ W OBSZARZE UMIEJĘTNOŚCI



Podczas szkolenia pokazujemy korzyści i straty z przyjęcia określonych zachowań np. agresji, uległości, manipulacji czy właśnie asertywności i stojących za tym postaw. Uświadamiamy, że za wybór jesteśmy odpowiedzialni my sami. Bo... "Jeśli nie wyznaczymy swoich granic, inni z konieczności wyznaczą je za nas, a wówczas przestaniemy być sobą."



ASERTYWNOŚĆ NIE JEST PANACEUM NA WSZYSTKO



Wbrew obiegowym opiniom zachowania asertywne nie są najskuteczniejszymi jakie warto przyjąć w relacjach społecznych i nie zawsze są szansą na osiągnięcie sukcesu. Niemniej jednak gwarantują zachowanie poczucia godności i przerwanie destrukcyjnych relacji, a są to wartości, o które warto zadbać we współczesnym świecie.



TRENING CZYNI MISTRZA



Podobno w życiu wszystkiego można się nauczyć. Tak też jest z zachowaniami asertywnymi. Od pierwszej godziny szkolenia konstruujemy poszczególne ćwiczenia i zadania w taki sposób, aby uczestnicy jak najwięcej trenowali asertywne algorytmy zachowań.



INTELIGENCJA EMOCJONALNA JEST CZYMŚ INNYM NIŻ INTELIGENCJA ROZUMIANA JAKO SPRAWNOŚĆ PROCESÓW POZNAWCZYCH



Te dwa obszary mogą, ale nie muszą iść ze sobą w parze. Ważna jest tu nie tylko samoświadomość i samokontrola emocjonalna, ale poznanie i stosowanie w praktyce prostych "recept" warunkujących utrzymanie bardzo dobrych relacji. A o to szczególnie dbamy podczas tego szkolenia.

Program

PROGRAM:



Praktyczna wiedza o asertywności



  • Kiedy mamy do czynienia z asertywnością?


  • Jak odróżnić zachowania asertywne od innego typu zachowań?


  • Czy asertywność jest panaceum na relacje zawodowe?


  • Korzyści z zachowań asertywnych: osobiste/społeczne/organizacyjne.


Umiejętność stawiania granic oraz obrony własnych praw w kontaktach zawodowych



  • Jak odmówić i zachować poprawne relacje?


  • Asertywna procedura w sytuacji odmawiania.


  • Komunikowanie niepomyślnych wiadomości.


Uniwersalny schemat informacji zwrotnej - możliwości i korzyści



  • Jak komunikować swoje oczekiwania i egzekwować ich wykonanie?


  • Jak egzekwować zadania od osób, których pracę monitorujemy, bądź których szkolimy, nie posiadając nad nimi władzy formalnej?


Wybrane techniki asertywne, jako narzędzia komunikacyjne przydatne w sytuacji konfliktowej



  • Docieranie do interesów osób uwikłanych w konflikt.


  • Techniki ukierunkowywania rozmowy na poszukiwanie rozwiązań, a nie na problem.


  • Umiejętność doboru argumentacji.


  • Jak radzić sobie z presją i manipulacją?


Formuły asertywnego zachowania w sytuacji przyjmowania oceny innych, w tym obwiniania/ krytyki.

Umiejętność proszenia

Inteligencja emocjonalna - dlaczego „inteligentni” bywają „nieinteligentni emocjonalnie”?




Droga inteligencji emocjonalnej



  • samoświadomość,


  • samokontrola,


  • świadomość społeczna,


  • zarządzanie relacjami.


Samokontrola w sytuacjach biznesowych:



  • Jak radzić sobie z emocjami własnymi i innych?


  • Dlaczego warto formułować komunikaty na poziomie merytorycznym, a nie emocjonalnym?


Sterowanie emocjami obydwu stron.



  • Co robić z gniewem i złością?


  • Kontrolowanie zewnętrznych oznak stresu.


  • Jak dystansować się do zdarzeń, na które nie mamy wpływu?


Podsumowanie dokonane przez uczestników i trenera. Wyznaczenie obszarów do pracy



KONTAKT DO KOORDYNATORA:



Beata Kopka

tel. 58 326 24 30

email: bkopka@oditk.pl



*** ZOBACZ PEŁNĄ OFERTĘ >>>

Otrzymane certyfikaty

TAK

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Izabela Derewicz-Czupryniak



Jako trenera wyróżnia ją integracyjne podejście i elastyczność w pracy. Klienci najbardziej cenią ją za umiejętność zarządzania procesem grupowym, relacyjność i efektywność prowadzonych szkoleń. Prywatnie lubi aktywność fizyczną taką jak długie eskapady górskie.

Trener biznesu z 15-letnim doświadczeniem, zrealizowała ok. 1500 dni szkoleniowych. Z wykształcenia psycholog, licencjonowany Trener Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Coach z certyfikatem International Coaching Community, nauczyciel dyplomowany MENiS, absolwentka podyplomowych studiów z doradztwa zawodowego.

Posiada doświadczenie zawodowe w zarządzaniu projektami szkoleniowymi oraz firmą rodzinną. Przygotowuje i realizuje projekty szkoleniowe, prowadzi sesje coachingowe dla biznesu i klientów indywidualnych. Pracowała w projektach wdrażających standardy w branży bankowej, ubezpieczeniowej oraz w programach trenerskich.

Specjalizuje się w tematach związanych z przygotowaniem i prowadzeniem Train the Trainer oraz autorskich treningów interpersonalnych dla organizacji.


Miejsce: Trójmiasto
Rozpoczęcie: 2014-11-24 - Zakończenie: 2014-11-25

Cena: 1190 (PLN) + 23% VAT = 1463.7 PLN

UWAGA

*** Powołaj się na trainingpalnet.pl i skorzystaj z atrakcyjnego RABATU ***

Szczegółowie informacje pod nr: 58 326 24 30

Zapraszam, Beata Kopka




 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Komunikacja interpersonalna w praktyce - trening asertywności
Organizator: GRUPA ODiTK


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |