Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: eduFuturo

Przejdź do formularza kontaktowego

Komunikacja IT-biznes


Celem szkolenia jest zdobycie podstawowej wiedzy na temat komunikacji w organizacji oraz poznanie praktycznych aspektów jej wykorzystania na styku IT i Biznesu. Uczestnicy szkolenia zostaną zapoznani ze znaczeniem komunikacji dla jakości procesów i efektywności współpracy.



Program szkolenia składa się z dwóch zasadniczych części – podstaw komunikacji w organizacji i omówienia rozwiązań komunikacyjnych w obszarach: rozwoju (projekty), utrzymania, wsparcia użytkowników oraz bezpieczeństwa. W części pierwszej dostarczona zostanie podstawowa wiedza teoretyczna niezbędna dla zrozumienia procesów komunikowania się w organizacji. W części drugiej omówione i przedyskutowane zostaną najważniejsze modele i najlepsze praktyki stosowane w poszczególnych obszarach.



Szkolenie ma charakter wprowadzający i przygotowuje uczestników do udziału w warsztatach oraz treningach z konkretnych technik komunikacyjnych. Nie należy spodziewać się, że dostarczy ono gotowych rozwiązań organizacyjnych, a na pewno nie zastąpi dobrego coacha, pozwoli jednak zrozumieć istotę zagadnienia i nauczy, gdzie i jakie rozwiązanie stosować.

Program

1. Podstawy komunikacji

Informacja i proces komunikowania się

Podstawowy model komunikacji

Komunikacja w organizacji

Znaczenie komunikacji

2. Specyfika komunikacji IT-Biznes

Zrozumienie Biznesu przez IT

Zrozumienie IT przez Biznes

Wiedza o organizacji

Standardy komunikacji

Dzielenie się wiedzą

3. Organizacyjne aspekty komunikacji

Kultura organizacyjna

Struktura organizacyjna

Komunikacja formalna i interpersonalna

Zarządzanie komunikacją

4. Psychospołeczne aspekty komunikacji

Model rozumienia informacji

Różne konteksty IT i Biznesu

Autorytet i wiarygodność w komunikacji

Style komunikowania

Znaczenie medium

5. Zarządzanie komunikacją w projektach

Komunikacja w metodykach projektowych

Procesy zarządzania komunikacją w projekcie

Metody wymiany informacji

Współpraca w projekcie

6. Zarządzanie komunikacją w utrzymaniu

Ewolucja w podejściu ITIL do relacji IT-Biznes

Komunikacja w modelu usługowym IT

Proces zarządzania relacjami biznesowymi

Integracja IT i Biznesu

7. Komunikacja we wsparciu użytkowników

Jeden punkt kontaktu dla użytkowników

Rozwiązania organizacyjne i techniczne

Jakość obsługi użytkownika

Działania PR

8. Komunikacja w obszarze bezpieczeństwa

Bezpieczeństwo informacji

Komunikacja w procesie zarządzania bezpieczeństwem

Informacja w sytuacji kryzysowej

9. Podsumowanie szkolenia

Otrzymane certyfikaty

Cetyfikat ukończenia szkolenia

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Krzysztof Tomkiewicz



Magister elektroniki po wydziale automatyki, doktor nauk technicznych w dyscyplinie mechanika, zawodowy oficer, który w swojej pierwszej pracy dzielił czas między logistykę, technikę i szkolenie. Ma kilkuletnie doświadczenie naukowe i dydaktyczne - w pracy naukowej zajmował się między innymi teorią niezawodności, diagnostyką techniczną oraz komputerowym wspomaganiem projektowania, wytwarzania i eksploatacji. Nadal gościnnie wykłada na Politechnice Warszawskiej zarządzanie usługami IT. Doradzał firmom szkoleniowym i doradczym w zakresie rozwoju produktów, marketingu i analizach rynkowych. Członek HDI-Poland, itSMF Polska, PSTP i ProCAX. Autor kilkudziesięciu publikacji naukowych. Współpracując z wydawnictwem IDG Poland organizował konferencje koncentrujące się na wykorzystaniu systemów informatycznych w zarządzaniu, odpowiadając przede wszystkim za ich program merytoryczny. Od wielu lat aktywnie promuje wykorzystanie nowoczesnych metod zarządzania i wykorzystania narzędzi informatycznych w przemyśle, usługach i administracji. Dostrzegając znaczenie czynników ludzkich w organizacji należy do propagatorów koncepcji i metod zwracających uwagę na postawy, zachowania i kulturę organizacyjną (m.in. SAMM™, ABC of ICT™, Hogan Assessment System™, DIGMA™, Model 5P™).

UWAGA

Szkolenie jest dwudniowe i w sumie trwa 16 godzin, z czego zajęcia bezpośrednio z trenerem 13 godzin (w trakcie każdego dnia przewidziana jest godzinna przerwa na obiad i dwie 15 minutowe przerwy kawowe). Zagadnienia są prezentowane teoretycznie, omawiane na przykładach i dyskutowane z uczestnikami szkolenia.



Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2012-05-29 - Zakończenie: 2012-05-30

Cena: 1690 (PLN) + 23% VAT = 2078.7 PLN



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Komunikacja IT-biznes
Organizator: eduFuturo


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |