O komunikacji trzeba wiedzieć przede wszystkim, że nie da się nie komunikować. Komunikujemy za pomocą słów, tonu głosu, mimiki, przestrzeni między rozmówcami i za pomocą gestów. Ważne, by nasza komunikacja przynosiła oczekiwane rezultaty, a to zależy od tego jak przekazujemy informacje.
Ten warsztat jest przeznaczony dla osób, które chcą poznać skuteczne sposoby komunikowania się z innymi w sytuacjach, które do tej pory wydawały się trudne, a nawet beznadziejne. Jest dla każdego, kto chce by ludzie go słuchali, bo tego chcą, a nie muszą.
• Jeśli na pytanie – „czy możesz powiedzieć, która godzina?” słyszysz odpowiedź - “TAK”
• Jeśli po zadaniu pytania nie słyszysz odpowiedzi.
• Jeśli więcej mówisz niż słuchasz.
• Jeśli mówisz komuś jakie jest jego zadanie, a rozmówca pyta: „ - Dlaczego mnie nie lubisz?”
to ten warsztat jest dla Ciebie!
Program
Korzystamy z najnowszych i sprawdzonych odkryć jakie psychologia, socjologia i marketing zbadały i opisały w ostatnich 20 latach wykorzystując:
• Przekazywanie informacji spójnie i z szacunkiem do siebie i siebie nawzajem
• doświadczanie, że skuteczność nie jest wynikiem kompromisu z etyką, ale jest wynikiem spójności i wiary w swoje możliwości i w możliwości innych ludzi
• pracę z Modelem Von Thuna i Poziomami logicznymi Roberta Diltsa,
• WSK oraz ukryte strategie, czyli metaprogramy,
• określanie ram w komunikacji
Zdobyta wiedza
Nasze szkolenie uczy komunikować się w zespole z perspektywy rezultatów, jakie zamierzamy osiągnąć. Uczymy wrażliwości na siebie i innych, poprzez dopasowanie się do wzorców komunikowania się drugiej osoby. Dajemy konkretne narzędzia do wykorzystania od zaraz. Pokazujemy jak szukać porozumienia a nie szukać winnych. Jest to możliwe dzięki umiejętności budowania kontaktu na wielu poziomach równocześnie.
Wyjaśniamy jak umiejętnie słuchać i sterować rozmową, aby zaangażować rozmówcę i móc skutecznie wyrazić swoje poglądy. Jak udzielać informacji zwrotnych tak, by motywowały do zmiany zachowań. Pokażemy Ci jak wyłapywać i pokonywać pułapki komunikacyjne /generalizacje, ukryte założenia, czytanie w myślach, utożsamianie osoby z działaniem/. Jak komunikować się zgodnie ze swoimi intencjami , nie tłumacząc się, nie strasząc i nie rozkazując.
Otrzymane certyfikaty
Certyfikat ukończenia szkolenia w ACT.
Trenerzy prowadzący
Poznaj prowadzących zajęcia:
http://www.act.edu.pl/szkolenia-biznesowe.php?idNode=26
Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.
Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.
Katalog szkoleń
Publikuj szkolenia BEZPŁATNIE
O nas
Regulamin serwisu
Polityka prywatności