Newsletter - otrzymuj oferty na e-mail. Podaj adres e-mail
Zapisz się » Wypisz się »
Kobiety w Polsce są coraz lepiej wykształcone, zajmują eksponowane stanowiska, mają coraz więcej pieniędzy na własnych kontach i coraz więcej decyzyjności. Są wymagającymi i świadomymi konsumentami i chętnie przyznają się, że mają wpływ na większość decyzji zakupowych. Rynek budzi się zaskoczony... Bo nie wszystkie wspaniałe idee stworzone z myślą o kobietach sprawdzają się i przynoszą zyski! PR-owcy dziwią się, bo czasami mówiąc do kobiet, mówią do nikogo…
Może do kobiet trzeba komunikować inaczej?... Tylko jak?
Zdając sobie sprawę, że w ogóle istnieją, a potem - jak działają kody komunikacyjne kobiet, można efektywniej definiować grupy docelowe, opracowywać kluczowe przekazy i realizować strategie z zakresu komunikacji – na większą i na mniejszą skalę. Trenerzy podzielą się z uczestnikami szkolenia wiedzą właśnie z tego zakresu, zaproszą do dyskusji i do pracy w grupach nad przekazem „skierowanym do kobiet”.
W trakcie warsztatów uczestnicy dowiedzą się:
Jak formułować atrakcyjne i przekonujące komunikaty do kobiet korzystając z kobiecych kodów komunikacji
Co dla kobiet jest naprawdę ważne i jak to wpływa na ich decyzje (nie tylko zakupowe)
Jaki potencjał nabywczy tkwi w kobietach
Jak wypromować produkt skierowany do kobiet
Do kogo adresowane są warsztaty:
Osoby zarządzające marketingiem, R&D i komunikacją w firmach i instytucjach
Osoby odpowiadające za kształtowanie pozycji rynkowej firmy
Pracowników działów komunikacji, PR i biur prasowych firm
Brand managerów
Sympatyków komunikacji
Czas trwania:
8 godzin szkoleniowych
Poziom kursu:
Średnio zaawansowany
Wymagany zakres wiedzy:
Ogólna wiedza na temat komunikacji
Metody prowadzenia zajęć:
Praktyczne szkolenia z warsztatami są najbardziej efektywna formą przyswajania wiedzy. Pracując na konkretnych przykładach kursanci o wiele szybciej przyswajają i zapamiętują wiedzę.
Na szkoleniu poznacie Państwo wiele praktycznych wskazówek i case'ów, prezentowanych przez Garden of Words, pierwszą w Polsce agencję komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet.
Organizatorzy:
PRoto.pl jest polskim portalem tematycznym dla środowiska public relations. Informuje o nowościach w branży, dostarcza praktycznych wskazówek oraz prezentuje różnorodne osiągnięcia naukowe z dziedziny public relations w Polsce i na świecie. Współpracujemy na stałe z osobami, które tworzyły branżę PR w Polsce. PRoto.pl informuje o nowościach z dziedziny social media, posiada także popularne profile na Facebooku i Twitterze.
Garden of Words to pierwsza w Polsce i jedna z pierwszych na świecie agencji specjalizujących się w komunikacji marketingowej i działaniach PR-owych skierowanych do kobiet. Dzięki naszej wiedzy i doświadczeniu z zakresu marketingu profilowanego płciowo, umiemy ten potencjał wykorzystać. Zajmujemy się przygotowaniem strategii komunikacyjnych oraz całościową realizacją projektów skierowanych do kobiet. Prowadzimy też szkolenia przygotowujące do profesjonalnego i skutecznego komunikowania się z klientkami. Unikalna wiedza ekspercka oraz doświadczenie naszych ekspertów gwarantują powodzenie nawet najbardziej nietypowych i nowatorskich działań adresowanych do kobiet.
„Kobiece kody komunikacji - po co i jak?” to kompleksowe szkolenie z zakresu efektywnej komunikacji skierowanej do kobiet.
Część I. Kobiety jako najsilniejsza grupa konsumentów i decydentów – potencjał female economy.
● kobiety w kontekście zachowań konsumenckich
● pieniądze w spódnicy – ile i na co wydają kobiety
● wyniki najnowszych badań marketingowych
● charakterystyka rynku kobiecego
● płeć psychologiczna/kulturowa versus płeć biologiczna i jak się to ma do komunikacji
● a co na to PR?
Część II. Kobiece kody komunikacji – jak dotrzeć do współczesnych kobiet.
● jak i o czym myślą kobiety
● co przyciąga kobiecą uwagę
● jak kobiety zbierają, przetwarzają informacje i jak odbierają komunikaty
● zrozumieć kobiece potrzeby i zachowania konsumenckie
● budowanie skutecznego i wiarygodnego komunikatu
● dostosowanie komunikacji, produktów i metod dystrybucji do kobiecych potrzeb
Część III. Część warsztatowa: „męski” produkt dla kobiet vs. „kobiecy” produkt dla mężczyzn.
● cele i strategia komunikacji (grupy docelowe, key messages etc.)
● kanały i narzędzia komunikacji
● podsumowanie warsztatów
Część IV. Podsumowanie.
W trakcie warsztatów uczestnicy dowiedzą się:
Jak formułować atrakcyjne i przekonujące komunikaty do kobiet korzystając z kobiecych kodów komunikacji
Co dla kobiet jest naprawdę ważne i jak to wpływa na ich decyzje (nie tylko zakupowe)
Jaki potencjał nabywczy tkwi w kobietach
Jak wypromować produkt skierowany do kobiet
Katarzyna Pawlikowska-Poleszak
Parter założyciel pierwszej w Polsce i jednej z pierwszych na świecie agencji komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet - Garden Of Words. Doświadczony ekspert w tworzeniu kompleksowych strategii działań komunikacyjnych dla różnych branż, w budowaniu relacji z mediami i kompleksowym zarządzaniu komunikacją.
Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego. Wiedzę z zakresu marketingu i komunikacji zdobywała m.in. we Francji, Holandii i USA. Opracowywała i nadzorowała projekty dla branży kosmetycznej, motoryzacyjnej i farmaceutycznej oraz sektora mody i suplementów diety. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie zarządzania działaniami marketingowymi. Laureatka najważniejszego wyróżnienia Nu Skin Enterprises za PR na świecie oraz finalistka I edycji Konkursu Bizneswoman Roku, organizowanego przez Radio PIN.
Monika Bębnowska
Jest ekspertem w dziedzinie PR korporacyjnego, komunikacji wewnętrznej, zarządzania komunikacją w sytuacjach kryzysowych, zarządzania zmianą i kontaktów z mediami. Ukończyła Katolicki Uniwersytet Lubelski, była stypendystką Księstwa Liechtenstein oraz Fundacji Konrada Adenauera. Posiada ponad 15 lat doświadczenia zawodowego, w tym 8 lat w branży PR. Na początku kariery zawodowej związana była z mediami i pracowała w wydawnictwie Printernet, wydającym miesięczniki „Print & Publishing” i „Packaging Polska”.
W agencji Garden of Words odpowiedzialna jest za opracowanie i realizację strategii komunikacji dla firm z branży FMCG, finansowej, urody i medialnej. Tworzy i wspólnie z zespołem realizuje strategie CSR dla międzynarodowych korporacji. Specjalizuje się także w tematach społecznych – przygotowuje i realizuje strategie dla kampanii edukacyjnych i informacyjnych, adresowanych do różnych grup społecznych. Była odpowiedzialna m.in. za komunikację medialną dla kampanii „Brałeś” Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada” na zlecenie Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii. Prowadzi szkolenia z zakresu media relations, budżetowania projektów PR, zarządzania kryzysem, komunikacji wewnętrznej oraz sesje strategiczne dla klientów w obliczu czekających ich zmian.
Katalog szkoleń
Publikuj szkolenia BEZPŁATNIE
O nas
Regulamin serwisu
Polityka prywatności