Szkolenia nastawione wyłącznie na niezbędną właścicielom mikrofirm wiedzę i umiejętności.
Jak zaistnieć na rynku i zapewnić firmie wzrost - praktyczne aspekty marketingu i zarządzania w małym przedsiębiorstwie.
Część I: Od pomysłu na biznes do wejścia na rynek.
Część II: Jak zbudować trwałe relacje z klientami i skutecznie zarządzać wzrostem przedsiębiorstwa.
Zapraszamy mikroprzedsiębiorców:
- którzy mają wrażenie, że ich firmy przestały się rozwijać, ale nie wiedzą dlaczego i jak można to zmienić,
- którzy chcą zwiększyć zyski z działalności i szukają skutecznych rozwiązań,
- którzy niedawno założyli firmy i chcą zdobyć wiedzę potrzebną do prawidłowego nimi zarządzania,
a także osoby które dopiero planują dołączyć do grona mikroprzedsiębiorców.
Koszt udziału w jednej części szkolenia wynosi 190 zł.
W celu otrzymania szczegółowego programu i informacji organizacyjnych, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny (12 359 62 20).
WAŻNE!
Szkolimy małe grupy – maksymalnie 5 osób, aby zapewnić czas na omówienie problemów firm wszystkich Uczestników.
Nastawiamy się na rozwiązywanie prawdziwych problemów, a nie zbędne teoretyzowanie.
Bo prawdziwym celem jest to, żeby sytuacja Twojej firmy zmieniła się na lepsze :).
Program
Część I. Od pomysłu na biznes do wejścia na rynek.
W tej części odpowiemy na pytania:
-
Jaki pomysł na biznes jest dobry?
-
Jak mikroprzedsiębiorca może przeprowadzić analizę rynku, ofert konkurencji, potencjalnego popytu?
-
Czym Twoja firma może wyróżnić się na tle konkurencji?
-
Jak i po co sporządzić budżet przedsięwzięcia?
-
Czy mała firma potrzebuje misji, wizji, celów? Jak je sformułować?
-
Czym się kierować przy wyborze nazwy? Jak opracować logo i inne elementy systemu identyfikacji wizualnej?
-
Czy biuro jest Ci potrzebne? Jako wizytówka, czy dodatek?
-
Jak zbudować ofertę produktów / usług?
-
Jak skalkulować ceny i stworzyć politykę rabatową?
-
Co powinno się znaleźć na stronie internetowej Twojej firmy? Czy wygląd i konstrukcja strony zależy od rynku, branży, grupy docelowej?
-
Jakich materiałów sprzedażowych potrzebuje Twoja firma?
-
Czy istnieją skuteczne metody promocji będące w finansowym zasięgu małej firmy? Jakie?
-
W odniesieniu do reklamy w Internecie omówimy:
-
Jak tanio reklamować się w Internecie?
-
Jak pozycjonować się samemu, ewentualnie jak wybrać firmę pozycjonerską?
-
Jak prowadzić samemu kampanie AdWords lub wybrać agencję, która zrobi to efektywnie?
-
Jak mierzyć odwiedzalność strony na podstawie Google Analytics?
-
Które z narzędzi promocji są odpowiednie dla Twojej firmy?
-
Jak mierzyć skuteczność promocji?
-
Jakie metody zdobywania klientów możesz stosować?
Część II. Jak zbudować trwałe relacje z klientami i skutecznie zarządzać wzrostem przedsiębiorstwa.
W tej części odpowiemy na pytania:
-
Jak sprawić, by klienci zostali?
-
Jakie są najważniejsze – kluczowe dla wizerunku firmy - zasady funkcjonowania biura / punktu sprzedaży?
-
Czy to możliwe, żeby dobrze obsłużona reklamacja przysporzyła firmie wiernego klienta?
-
Jak ustalić standardy obsługi reklamacji w firmie?
-
Jak badać opinię klientów na temat Twojej firmy, poziomu obsługi, produktów itp.?
-
Jak wykorzystywać wyniki badań opinii klientów?
-
Jakie są przyczyny kryzysu motywacji u mikroprzedsiębiorców?
-
Jak walczyć z brakiem motywacji?
-
Co robić, gdy sam nie umiesz znaleźć rozwiązania? Czy są sprawdzone metody kreowania nowych koncepcji? Jakie?
-
Co stanowi o przewadze małych przedsiębiorstw nad dużymi? Jak to wykorzystać?
-
W jaki sposób trafnie określić kierunek rozwoju przedsiębiorstwa?
-
Jak ocenić, że przyszedł czas na zatrudnienie pracownika?
Zdobyta wiedza
Umiejętność takiego zarządzania małą firmą, aby zapewnić jej stały wzrost.
Otrzymane certyfikaty
Certyfikat udziału w szkoleniu.
Oferta skierowana do:
Wyższa kadra kierownicza
Średnia kadra kierownicza
Niższa kadra kierownicza
Specjalista
Pracownik
W ramach oferty uczestnik otrzymuje:
Certyfikat ukończenia
Materiały dydaktyczne
Wyżywienie / serwis kawowy
Nocleg
Dyplom ukończenia
Zaświadczenie ukończenia
Konsultacje poszkoleniowe
Lunch
Serwis kawowy
Ćwiczenia
Trenerzy prowadzący
Katarzyna Zalass: Pracuję jako doradca MŚP w zakresie rozwoju firm. Ukończyłam Zarządzanie Biznesem w Wyższej Szkole Zarządzania w Krakowie. Mam 6-letnie doświadczenie zawodowe w pracy w działach marketingu dużych przedsiębiorstw, a od 4 lat prowadzę własną firmę, dzięki czemu poznałam różne aspekty zarządzania i szereg problemów, z którymi zmagają się mikroprzedsiębiorcy.
Pamiętam, że pracując na etacie, gdzie odpowiedzialność była rozmyta w sposób charakterystyczny dla większych firm, myślałam, iż prowadzenie biznesu jest łatwe. Teraz wiem, że nie jest. Wiem też, jaka jest specyfika funkcjonowania mikroprzedsiębiorstw i jak radzić sobie z typowymi dla "mikrusów" wyzwaniami.
Lubię dzielić się wiedzą i doświadczeniem. Prowadzę szkolenia i piszę artykuły do portalu skierowanego do właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Staram się przekonywać ludzi, że współistnienie na jednym rynku z korporacjami jest możliwe i że bycie przedsiębiorcą przynosi ogromną satysfakcję (choć nie jest najprostsza droga). Jestem skoncentrowana na działaniu. Doceniam teorię, ale w czasie szkoleń skupiam się na jej praktycznym wykorzystaniu.
Biuro coworkingowe, którego jestem współwłaścicielką jest owocem moich pasji – daje możliwość rozwijania innowacyjnego przedsięwzięcia, codziennego kontaktu z właścicielami małych firm i wykonawcami wolnych zawodów, dzielenia się doświadczeniami i bieżącego poznawania najistotniejszych dla nich zagadnień biznesowych.
UWAGA
Więcej terminów znajdziesz na http://www.StudioSzkolen.pl.
Miejsce: Kraków, J. Lea 10a/7
Rozpoczęcie:
2010-08-18
- Zakończenie: 2010-08-18
Miejsce: Kraków, J. Lea 10a/7
Rozpoczęcie: 2010-08-19 - Zakończenie: 2010-08-19
Miejsce: Kraków, J. Lea 10a/7
Rozpoczęcie: 2010-09-11 - Zakończenie: 2010-09-11
CENA standardowa:
290 PLN
+ 0% VAT = 290 PLN
CENA ze ZNIŻKĄ:
190 PLN + 0% VAT = 190 PLN
UWAGA
Promocyjna cena szkolenia wynosi 190 złotych za każdą część i obowiązuje do końca sierpnia 2010. Standardowa cena szkolenia wynosi 290 złotych.
Katalog szkoleń
Publikuj szkolenia BEZPŁATNIE
O nas
Regulamin serwisu
Polityka prywatności