...Jeśli dwie osoby robią wspólne interesy lub wchodzą w jakiekolwiek inne, wzajemne oddziaływanie, istnieje duże prawdopodobieństwo, że wniosą do tych relacji zasadniczo różniące się punkty widzenia. Będą prezentować odmienne wartości i określać różne cele. Jeśli nawet, przez niezwykły splot okoliczności, ich wartości i cele będą zgodne, mogą wciąż nie zgadzać się co do wyboru najlepszej metody osiągnięcia wspólnych zamierzeń. Wszystkie te różnice reprezentują obszary uzasadnionego i naturalnego konfliktu, który musi zostać rozstrzygnięty, jeśli obie strony chcą osiągnąć obopólną satysfakcję. Negocjacje są procesem, który łączy te różne punkty widzenia.
Program
To, na co zasługujemy, a to co otrzymujemy w relacjach biznesowych lub społecznych, może być rozstrzygnięte tylko w drodze wzajemnych ustępstw.
Osoby nie przygotowane lub mniej doświadczone, mogą otrzymać znacznie mniej, niż im się należy. To, co możemy zrobić, to dowiedzieć się, czy potrafimy negocjować,
a potem ćwiczyć to, czego się nauczymy. Tylko w pełni świadomi własnych umiejętności możemy oczekiwać, że osiągniemy to, na co zasługujemy...
W czasie trzydniowych zajęć uczestnicy szkolenia poznają m.in.:
– Zasady negocjacji, dzięki którym osiągamy swój cel – czyli generalne wskazówki dotyczące sztuki ustępstw, mówienia i słuchania oraz poszukiwania lepszego rozwiązania dla obu stron
– Teorię góry lodowej – czyli co jest kluczem do osiągnięcia porozumienia
– Cechy dobrego negocjatora – po pierwsze i najważniejsze; czy potrafimy współpracować z ludźmi z własnej organizacji ?
Osoby uczestniczące w szkoleniu nauczą się także m.in.:
– Jak tworzyć strategie obrony swojej ceny (m.in. Strategię wartości dodanej )
– Jak radzić sobie z groźbami i zastraszaniem w negocjacjach
(m.in. Podejście deal )
– Jak zdobyć i utrzymać inicjatywę w negocjacjach – czyli wskazówki i techniki kontroli przebiegu negocjacji win – win
– Jak przełamywać impas w negocjacjach – czyli technika stopniowania oraz potęga przerwy w negocjacjach.
Napisz do nas i zapytaj o program szczegółowy.
Oferta skierowana do:
Wyższa kadra kierownicza
Średnia kadra kierownicza
Niższa kadra kierownicza
Specjalista
Pracownik
Katalog szkoleń
Publikuj szkolenia BEZPŁATNIE
O nas
Regulamin serwisu
Polityka prywatności