Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Polskie Towarzystwo Ekonomiczne

Przejdź do formularza kontaktowego

Jak być asertywnym w biznesie


Data:    29.02.216



Godziny szkolenia: 9.00 – 17.00



Cena: 428 PLN (cena zawiera podatek VAT)



Cel szkolenia:



Dostarczenie niezbędnej wiedzy oraz rozwój konkretnych umiejętności, pozwalających:



– tworzyć postawę pozbawioną uległości, agresji



i manipulacji w relacjach z podwładnymi/ przełożonymi/współpracownikami/klientami/kontrahentami



Wiedza i umiejętności jakie zdobędą uczestnicy po szkoleniu:



Zdobycie wiedzy i umiejętności/techniki, narzędzi/ jak wyrażać siebie, własne zdanie i opinie w sposób stanowczy, łagodny a jednocześnie pozbawiony lęku

Zdobycie wiedzy i umiejętności/techniki, narzędzia/ w zakresie:

– praktycznych sposobów asertywnego odmawiania



– stawiania granic psychologicznych w kontaktach zawodowych z ludźmi, którzy zbyt szybko się spoufalają, krzyczą, lekceważą, nie konstruktywnie krytykują, manipulują, wymuszają, ironizują, zachowują się uszczypliwie, złośliwie itp./



– sposobów radzenia sobie z trudnymi rozmowami/rozmówcami/ t.j. partnerami biznesowymi, klientami, przełożonymi, podwładnymi (zgodnie z własną indywidualną definicją)



– asertywnej reakcji na postawę roszczeniową, poniżającą, lekceważącą w kontaktach biznesowych



– asertywnego wyrażania swojego zdania /prośby o zmianę warunków współpracy/podwyżkę, zmniejszoną liczbę godzin pracy itp./



Zdiagnozowanie własnych indywidualnych silnych i słabszych obszarów w kontaktach biznesowych w zakresie postawy asertywnej

Stworzenie osobistego planu rozwoju postawy asertywnej w kontaktach zawodowych



Szkolenie jest w szczególności dedykowane osobom, które:



  • Nie wiedzą w jaki sposób radzić sobie z trudnymi rozmowami/rozmówcami/ t.j. partnerami biznesowymi, klientami, przełożonymi, podwładnymi (zgodnie z własną indywidualną definicją)


  • Nie potrafią odmawiać, kosztem swojego czasu, energii i dobrego samopoczucia i chcą poznać praktyczne sposoby asertywnego odmawiania-> chcą poznać praktyczne narzędzia i techniki, pozwalające asertywnie reagować na postawę roszczeniową, poniżającą, lekceważącą w kontaktach biznesowych


  • Chcą nauczyć się stawiać praktyczne granice psych.w kontaktach zawodowych z ludźmi, którzy zbyt szybko się spoufalają, krzyczą, lekceważą, nie konstruktywnie krytykują, manipulują, wymuszają, ironizują, zachowują się uszczypliwie, złośliwie itp./


  • Nie potrafią zakończyć mało dochodowej współpracy


  • Boją się wyrazić swoje zdanie, poprosić o zmianę warunków współpracy/podwyżka, zmniejszona liczba godzin pracy itp./


  • Chcą zdiagnozować własne indywidualne silne i słabsze obszary w kontaktach biznesowych


  • Chcą stworzyć osobisty plan rozwoju postawy asertywnej w kontaktach zawodowych




Program





  1. Budowanie postawy asertywnej:świadomość praw osobistych,


  2. postawa asertywna a wewnętrzny głos „dorosłego, dziecka i rodzica”-elementy analizy transakcyjnej.


  3. stworzenie indywidualnej mapy asertywności


  4. Konstruktywne zachowania asertywne – narzędzia i techniki:






asertywne odmawianie / kiedy nie warto odmawiać



/asertywne prośby i polecenia



asertywna reakcja na krytykę (słuszną i niesłuszną),



konfrontacja przekonań oraz obrona własnych praw w sytuacjach zawodowych



reakcja na krytykę wyrażoną wprost i „aluzyjną”



asertywne strategie w radzeniu sobie z oceną



obrona własnych granic



obrona przed atakiem werbalnym, agresją



  • wyrażanie negatywnych uczuć i zakłopotania


  • radzenie sobie z niesłusznym oskarżeniem ze strony klienta, współpracownika, przełożonego?


  • Podsumowanie całości szkolenia:


  • przegląd zagadnień ćwiczonych w trakcie szkolenia,


  • technika „most w przyszłość” – jak mogę wykorzystać nowe umiejętności w swojej codziennej pracy zawodowej i życiu?


  • metoda kaizen po szkoleniu – jaki pierwszy i jeden najmniejszy krok zrobię w życiu zawodowym i/lub prywatnym, aby poprawić swoją asertywną komunikację?


  • Wyznaczenie planów i celów pracy indywidualnej po szkoleniu.



Zdobyta wiedza

Zdobycie wiedzy i umiejętności/techniki, narzędzi/ jak wyrażać siebie, własne zdanie i opinie w sposób stanowczy, łagodny a jednocześnie pozbawiony lęku



Zdobycie wiedzy i umiejętności/techniki, narzędzia/ w zakresie:

– praktycznych sposobów asertywnego odmawiania



– stawiania granic psychologicznych w kontaktach zawodowych z ludźmi, którzy zbyt szybko się spoufalają, krzyczą, lekceważą, nie konstruktywnie krytykują, manipulują, wymuszają, ironizują, zachowują się uszczypliwie, złośliwie itp./



– sposobów radzenia sobie z trudnymi rozmowami/rozmówcami/ t.j. partnerami biznesowymi, klientami, przełożonymi, podwładnymi (zgodnie z własną indywidualną definicją)



– asertywnej reakcji na postawę roszczeniową, poniżającą, lekceważącą w kontaktach biznesowych



– asertywnego wyrażania swojego zdania /prośby o zmianę warunków współpracy/podwyżkę, zmniejszoną liczbę godzin pracy itp./



Zdiagnozowanie własnych indywidualnych silnych i słabszych obszarów w kontaktach biznesowych w zakresie postawy asertywnej



Stworzenie osobistego planu rozwoju postawy asertywnej w kontaktach zawodowych

Otrzymane certyfikaty

Uczestnicy warsztatów otrzymają ceryfikat ukończenia zajęć

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Małgorzata Dwornikiewicz – Opalińska



pedagog resocjalizacyjny, trener efektywnej, asertywnej komunikacji i radzenia sobie z

prokrastynacją. Prowadzi szkolenia dla kobiet z zakresu:efektywnej komunikacji, work- life balance, motywacji wewnętrznej, zakładania własnej działalności gospodarczej, odkrywania pasji, zarządzania sobą i swoją energią w czasie. Jest finalistką prestiżowego, ogólnopolskiego konkursu na najbardziej innowacyjny biznes kobiecy Darboven Idee Grant. W latach 2007-2008 inicjatorka, twórczyni oraz trenerka Biznesowego Klubu Kobiet; cele – integracja środowiska biznesowego kobiet, podnoszenie kompetencji miękkich wykorzystywanych w biznesie, networking. Współpracowała z Naczelną Izbą Lekarską, prowadząc szkolenia z zakresu: efektywnej,asertywnej komunikacji z pacjentem, poprawy asertywności w

kontakcie z pacjentem i współpracownikami, rozwiązywania konfliktów i podstaw technik negocjacji, radzeniu sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym. Autorka książki „Ja i cele. Aby chciało mi się tak jak mi się nie chce” oraz licznych artykułów.


Miejsce: Warszawa, ul. Nowy Świat 49
Rozpoczęcie: 2016-02-29 - Zakończenie: 2016-02-29

Cena: 348 (PLN) + 23% VAT = 428.04 PLN

UWAGA

Cena  428 PLN (zawiera podatek VAT) i  obejmuje:



szkolenie

materiały szkoleniowe w wersji papierowej

serwis kawowy

certyfikat ukończenia szkolenia

zeszyt ćwiczeń do samodzielnej pracy po szkoleniu

dostęp do zamkniętej, wirtualnej grupy wsparcia dla osób pracujących nad eliminacją zwlekania.

Szkolenie według autorskiego programu to efekt połączenia najnowszej wiedzy naukowej na temat prokrastynacji i sposobów radzenia sobie z odwlekaniem z osobistym doświadczeniem trenerki.


 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Jak być asertywnym w biznesie
Organizator: Polskie Towarzystwo Ekonomiczne


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |