Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: DOM WIEDZY Sp. z o.o.

Przejdź do formularza kontaktowego

INTENSYWNY TRENING MENEDŻERSKI – psychologia wpływu i doskonalenie umiejętności interpers


Szanowni Państwo,

zapraszamy do uczestnictwa w warsztatach ukierunkowanych na podwyższenie umiejętności dotyczących psychologicznych aspektów kierowania ludźmi i przygotowanie jego uczestników do rozwiązywania konkretnych, realnych problemów występujących w pracy menedżera.

Zarówno badania, jak i praktyka wskazują, że kompetencje zawodowe menedżera nie ograniczają się do wykształcenia, wiedzy branżowej i doświadczenia zawodowego, ale uzupełnione muszą być o umiejętności psychologiczne.

Szkolenie, które jest treningiem umiejętności psychospołecznych skutecznego menedżera. W trakcie zajęć wykorzystywane są następujące metody pracy: ćwiczenia dotyczące poszczególnych zagadnień szkolenia, studia przypadków, gry symulacyjne, praca w podzespołach, sesje informacji zwrotnych, konsultacje indywidualne.

Korzyści dla uczestników zajęć to m. in.:
• większa świadomość własnych atutów i deficytów w pełnieniu roli menedżera,
• poznanie efektywnych sposobów komunikacji interpersonalnej,
• łatwiejsze dopasowanie własnego stylu pracy do typu osobowości i temperamentu współpracowników,
• lepsze przygotowanie do radzenia sobie z presją i próbami manipulacji,
• mniejsze koszty emocjonalne w relacjach z tzw. „trudnym współpracownikiem”.

Program

W programie:

1. Skuteczne porozumiewanie się.
• Język ciała - znaczenie przekazu niewerbalnego.
• Jak mówić aby inni zrozumieli - odpowiedzialność nadawcy komunikatu.
• Jak zrozumieć innych - odpowiedzialność odbiorcy komunikatu.
• Uprzedzenia i stereotypy jako źródło nieporozumień i konfliktów.


2. Inteligencja emocjonalna w relacjach w relacjach zawodowych.
• Rodzaje i typy emocji.
• Empatia - jak „wejść w skórę drugiej strony”.
• Samoświadomość – wgląd we własne emocje, realistyczna samoocena.
• Ekspresja emocji - komunikacja niewerbalna m. in.: gesty, mimika, ton głosu, itp.
• Emocjonalność wypowiedzi - kształtowanie wiarygodności przekazu.

3. Zachowania asertywne w relacjach zawodowych.
• Asertywna konfrontacja poglądów.
• Krytyka i agresja werbalna - sposoby radzenia sobie z nimi.
• Wpływ emocji na komunikację interpersonalną.

4. Wywieranie wpływu.
• Psychologiczne mechanizmy wywierania wpływu.
 Efekt aureoli.
 Zaangażowanie i konsekwencja.
 Autorytet.
 Rewanż.
 Niedostępność.
• Przejrzystość argumentów - zasady formułowania przekonywującej argumentacji.
• Metody perswazji.

5. Radzenie sobie z „trudnymi współpracownikami”.
• Zarzuty - skuteczne sposoby ich odpierania.
• Agresja werbalna - właściwe reakcje na agresywne wypowiedzi.
• „Błędne koło” - dynamika konfliktów interpersonalnych.
• Presja, naciski i manipulacje - jak rozpoznawać i reagować.

6. Ćwiczenie umiejętności w zakresie:
• efektywnego komunikowania się w relacjach zawodowych,
• przekonywującego wyrażania własnych opinii i ocen,
• rozpoznawania stanów emocjonalnych współpracowników,
• asertywnego przyjmowania i formułowania informacji zwrotnych.
• skutecznego radzenia sobie z agresja werbalną,
• rozpoznawania i nie ulegania presji psychologicznej i manipulacjom.


Zostań współautorem szkolenia !
Zachęcamy do przesłania pytań i propozycji szczegółowych zagadnień, jakie Twoim zdaniem powinny być omówione w ramach tematów realizowanych na prezentowanym powyżej szkoleniu.

Wszystkie nadesłane pytania i sugestie programowe zostaną uwzględnione w trakcie zajęć lub konsultacji indywidualnych po szkoleniu.



Harmonogram:

Dzień pierwszy
13.00 – 14.30 Przyjazd uczestników, lunch, zakwaterowanie
14.30 – 18.30 Szkolenie
Od 19.30 Kolacja

Dzień drugi
09.00 – 14.00 Szkolenie
14.00 – 15.00 Lunch
15.00 – 20.00 Czas wolny (wejście do Parku wodnego Tropikana, dodatkowe zabiegi pielęgnacyjne)
20.00 Kolacja

Dzień trzeci
9.00 – 12.00 Szkolenie
12.00 – 13.00 Lunch i wyjazd uczestników

Informacje o hotelu
Wspaniale położony na stoku Bukowej / 713 m n p m / w północnej części miasta na prawym brzegu Wisły. Hotel Gołębiewski w Wiśle dysponuje 564 pokojami jedno i dwuosobowymi o najwyższym standardzie w tym 15 luksusowymi apartamentami.
Około 500 pokoi posiada balkony z przepięknym widokiem na góry Beskidu Śląskiego.
W kompleksie hotelowym znajdują się: Restauracja Zielona ok. 330 miejsc, Restauracja Czerwona ok. 350 miejsc, Klub Nocny ok. 440 miejsc, Restauracja Staropolska dla ok. 200 osób, Sala Bankietowa dla ok. 120 osób oraz kawiarnia Patio a także Klub dla Dzieci.
Kręgielnia, siłownia, oraz ciąg handlowo-usługowy ze sklepami, gabinetami fryzjerskim i kosmetycznym.
Hotel posiada wielopoziomowy parking strzeżony dla około 300 samochodów.

Oferta wypoczynkowo-rekreacyjna
Zapraszamy do najnowocześniejszego Parku Wodnego TROPIKANA, kompleksu basenów różnej wielkości i głębokości. W jego skład wchodzą : basen sportowy, baseny rekreacyjne / pięć torów o łącznej długości 500 m /, fala wodna, basen ze zjeżdżalnią do beczki wodnej, basen dla dzieci oraz brodzik z atrakcjami dla najmłodszych, basen zewnętrzny dla dzieci i dorosłych. Ponadto Park Wodny zaprasza do korzystania z saun (parowe, suche, aromatyzowane) oraz jacuzzi, a w letnie i słoneczne dni zapraszamy na duży taras z widokiem na góry.
więcej informacji o hotelu na stronie www.golebiewski.pl

Usytuowanie hotelu zapewnia dogodny dojazd:

Polskie Koleje Państwowe (PKP) dowiozą Państwa do Katowic (na przykład z Warszawy), następnie należy przesiąść się bądź to w pociąg (PKP) relacji Katowice – Wisła Uzdrowisko, bądź autobus (PKS) relacji Katowice – Wisła Uzdrowisko.
W przypadku jakichkolwiek trudności prosimy o kontakt – wskażemy dogodne rozwiązanie.


Cena z zakwaterowaniem: 2.150 PLN

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia, zakwaterowanie w pokojach 2-osobowych, pełne wyżywienie, korzystanie z Parku Wodnego TROPIKANA.

Istnieje możliwość zakwaterowania w pokoju 1-osobowym za dopłatą 300 PLN.

UWAGA: w ramach szkolenia uczestnicy otrzymują bon na kwotę 120 PLN do wykorzystania w INSTYTUCIE KOSMETYCZNYM I ODNOWY BIOLOGICZNEJ GOŁĘBIEWSKA SPA.

więcej informacji i zgłoszenia na naszej stronie

www.dom-wiedzy.pl

oraz pod numerami telefonu: 0-22 / 403 50 95 lub 403 50 96




Otrzymane certyfikaty

certyfikat ukończenia

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

DARIUSZ CZERANOWSKI - psycholog, trener biznesu, posiada rekomendację I i II stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu psychologii zarządzania, komunikacji interpersonalnej i programów wsparcia sprzedaży.
Posiada pisemne rekomendacje m.in. takich firm jak: Alcatel Polska, Bayer Cropscience, Bertelsmann Media, Ceramika Paradyż, Commercial Union Polska, Elektrociepłownie Warszawskie, Empik, Geant Polska, Gellwe, Glaxosmithkline Pharmaceuticals, Hexeline, JZO Sp. z o.o., Mazowiecka Spółka Gazownictwa, Michelin Polska, Neckermann Polska, Philips Lighting Poland, PKO BP, Tesco Polska, Unicolor, Vattenfall, Zremb


Miejsce: WISŁA, Hotel GOŁĘBIEWSKI
Rozpoczęcie: 2009-08-26 - Zakończenie: 2009-08-28

Cena: 2150 (PLN) (zwolnione z VAT)

UWAGA

uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia, zakwaterowanie w pokojach 2-osobowych, pełne wyżywienie, korzystanie z Parku Wodnego TROPIKANA.


 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: INTENSYWNY TRENING MENEDŻERSKI – psychologia wpływu i doskonalenie umiejętności interpers
Organizator: DOM WIEDZY Sp. z o.o.


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |