Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Ośrodek Szkoleń i Informacji EFFECT

Przejdź do formularza kontaktowego

HIGH SALES RESULTS - SPRZEDAŻ DOSKONAŁA


Trening dla zaawansowanych sprzedawców.



„Robienie rzeczy wciąż tak samo i oczekiwanie lepszych rezultatów

jest formą szaleństwa.

Jeżeli chcesz nowych rezultatów w sprzedawaniu, wprowadzaj nowe rzeczy”




Jeśli zajmujesz się sprzedażą to 7 filarów sprzedaży jest Twoją nadrzędną wartością w pracy z Klientami.



Do kluczowych obszarów dla sprzedaży należą:

1. poszukiwanie klientów,

2. nawiązanie relacji,

3. identyfikacja potrzeb,

4. zaprezentowanie rozwiązań,

5. rozpraszanie wątpliwości,

6. zamknięcie transakcji,

7. ponowna sprzedaż tym samym klientom i uzyskanie od nich rekomendacji.



Jeśli chcesz należeć do grupy obejmującej 20% najlepszych sprzedawców w Twojej branży, Twoje umiejętności w każdym z tych obszarów muszą osiągnąć poziom powyżej 7-miu w skali 1-10.



Podczas treningu pokażemy Ci jak osiągnąć najwyższy pułap kompetencji i zostać liderem sprzedaży wśród najlepszych.



Trening został stworzony w oparciu o doświadczenia osób, które uzyskiwały i nadal uzyskują najwyższe wyniki sprzedaży w organizacjach na rynku polskim i europejskim.



Trening ma dodatkowo charakter coachingu, w związku z czym liczebność grupy jest ograniczona do maksymalnie 14 osób.



CEL:

Podniesienie skuteczności w sprzedaży produktów / bądź usług.



KORZYŚCI:

• zwiększenie skuteczności prowadzenia i realizowania postawionych celów sprzedażowych,

• doskonałe radzenie sobie w trudnych sytuacjach sprzedażowych i z trudnymi klientami,

• kreowanie profesjonalnego i wiarygodnego wizerunku własnej osoby i reprezentowanej firmy,

• koncentracja na dochodowych klientach,

• równowaga w rozwoju zawodowym i osobistym.

Program

Program szkolenia:



I. Sprzedaż inteligentna. Strategiczne i taktyczne podejście do sprzedaży.



1. Pozycja wyjściowa w sprzedaży.

2. Źródła informacji o klientach i sposoby docierania do klientów.

3. Niekonwencjonalne metody pozyskiwania klientów.

4. Wiedza o kliencie – uzyskiwanie przewagi „na wejściu”.

5. Określenie decydentów – zbiór informacji „o”.

6. Zakłócenia w procesie sprzedaży. System znaków ostrzegawczych.



II. Zawód - sprzedawca. Jak biec szybciej, niż konkurencja?

Kompetencje najlepszych sprzedawców świata. Autodiagnoza własnego stylu.



1. Poziomy neurologiczne Diltsa w pracy handlowca.

2. Motywacyjne DNA dobrego handlowca.

3. Elastyczne podejście.

4. Odporność na stres.

5. Obszar sprzedaży i obszar klienta.

6. Twój umysł – Twoja siła.



III. Wartości PLUS w sprzedaży: budowanie relacji i efekt WOW Chrissa Duffiego.



1. Trzy rodzaje sprzedaży: transakcyjna, konsultacyjna i strategiczna.

2. Oczekiwania klienta co do oferowanej wartości.

3. Uszy von Thun’a w budowaniu relacji z Klientem.

4. Efekt WOW. Energia w sprzedaży.



IV. Profesjonalna prezentacja handlowa w rozmowie z klientem. Otwarcie drzwi.



1. Analiza sytuacji sprzedażowej

Cel do realizacji – kluczowe osoby – najistotniejsze potrzeby.

2. Struktura prezentacji handlowej

Korzyści produktu/usługi – przyciąganie uwagi – łączniki – zorientowana na rezultaty formuła zakończenia – pomoce wizualne wzmacniające przekaz.

3. Prowadzenie profesjonalnych prezentacji handlowych. Trening live z kamerą – nagrania indywidualnych prezentacji w formie płyty dla uczestników treningu.



V. Zwycięskie taktyki w sprzedaży. Mistrzowska sprzedaż.



1. Osiem podstawowych taktyk najlepszych sprzedawców.

Nigdy nie bój się pytać o lepsze warunki.

Jeśli usłyszysz nie, spróbuj przynajmniej jeszcze raz.

Nie zgrywaj dr Housa.

Nie popisuj się.

Nie bądź nadgorliwy.

Nigdy nie poddawaj się presji przeciwnika.

Jeśli przeciwnik prosi cię o ustępstwo – zawsze proś o coś w zamian.

Zawsze miej BATNĘ.

2. Kontrtaktyki w spotkaniu z twardym przeciwnikiem – jak zwycięsko przetrwać na starcie?

„nie zwracam uwagi”, „symulowana niechęć”, „bierny obserwator”, „cisza”, „czekanie na zachętę”, „wywiad”, „brak czasu”, „porównania z konkurencją”, „interesuje mnie tylko….cena”.

3. Strategie i kontrstrategie manipulacyjne – Win-Win.

• taktyki stosowane w wojnie psychologicznej: tworzenie stresującej sytuacji, ataki personalne, taktykę cykliczną, stosowanie gróźb

• taktyki stosowane w wojnie pozycyjnej: polaryzację i eskalację żądań, technikę „sztywnego partnera”, technikę „tak albo nie”, technikę odmowy zakupu

• działania ingracjacyjne: prawienie komplementów, pochwały pod własnym adresem, lekką samokrytykę, konformistyczne aprobowanie

• chwyty erystyczne: uogólnienie, blokowanie, odwoływanie się do autorytetów lub interesu własnego, atak personalny

• triki handlowe: „noga w drzwiach”, „zaszeregowanie”, „zamknięcie drzwi przed nosem”, „niska piłka”, „poczucie winy”, „liczenie się z każdym groszem”, „kreacja scenariusza”.



VI. Klient na całe życie.



1. Jak przyciągać klientów i budować ich lojalność?

2. Jak sprawiać aby byli zadowoleni z Twoich usług?

3. Co robić, aby sami wracali i przyprowadzali swoich znajomych?

4. Jak pozycjonować się w oczach klienta jako jego najlepszy wybór?

5. Sprzedaż – najlepszy zawód świata.

Zdobyta wiedza

Zajęcia prowadzone są w formie warsztatowej Knowledge Pills. Metody wyszczególnione:

dyskusja moderowana,

symulacje,

odgrywanie ról,

case study,

buzz,

handout,

pokazy audiowizualne,

testy,

ćwiczenia coachingowe,

techniki NLP.

Otrzymane certyfikaty

Certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych 

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Psycholog ze specjalnością psychologia biznesu. Należy do czołówki trenerów w Polsce, certyfikowany trener TTT University of Wales.

Od 1994 roku prowadzi treningi i warsztaty z elementami coachingu dla handlowców w zakresie zaawansowanych technik sprzedaży, w tym o ekstremalnym poziomie trudności, dla kupców w obszarze negocjacji oraz kadry kierowniczej w obszarze zarządzania i rozwoju osobistego. Jakość szkoleń potwierdzają uczestnicy – najwyższe oceny i zwiększenie sprawności i skuteczności w pracy.

Prowadzi niezależne projekty coachingowe dla handlowców i kupców.



Łącznie przeprowadziła dla kadry zarządzającej i menedżerskiej około kilkuset projektów, w tym dla największych instytucji sektora bankowego m.in. BRE Bank SA, NBP, Kredyt Bank SA, PKO BP, PKO SA, organizacji rynkowych m. in. PGE SA, Polkomtel SA, Magna Polska, Star Foods Ltd., Netia SA, Air Products Polska Sp. z o.o.

Pełniła funkcję merytorycznego lidera projektu w zakresie zarządzania zespołem i rozwoju menedżerskiego, który obejmował ponad 5 tysięcy osób – kadry zarządzającej i kierowniczej.

Od 1998 roku zajmuje się projektami z zakresu Assessment Centre i Development Centre obejmującymi ocenę i rozwój kadry kierowniczej i zarządzającej w organizacjach. Obecnie jest trenerem, coachem i konsultantem.

Prowadzi niezależne projekty coachingowe dla kadry menedżerskiej opierające się na ideach socjo-kognitywistycznych (rozwój osobisty, samo-świadomość, motivation management) i konsultacyjne (komunikacja wewnętrzna w firmie).

Prowadziła projekty w obszarze HR dla kadry takich organizacji m.in. jak: PKO BP SA, Kredyt Bank SA, BRE Bank SA, CJ International, MPiPS, Formes sp. z o.o., PCP sp. z o.o., EC Zabrze SA, PKO BP SA we współpracy z Ernst&Young. Projekty z AC/DC prowadziła m.in. dla: PRInż Holding SA, Totalizator Sportowy, SOS Wioski Dziecięce, Huta Buczek SA, Kredyt Bank SA.

W ramach współpracy realizuje złożone sesje AC / DC dla kilku wiodących firm konsultingowych na stanowiska menedżerskie, handlowe i wysokospecjalistyczne.

UWAGA

27-28 października 2011r. - PARK HOTEL DIAMENT***

Katowice, ul. Wita Stwosza 37

www.hotelediament.pl



PARK HOTEL DIAMENT*** - położony jest przy autostradzie A4 Kraków – Wrocław a jednocześnie zaledwie 700 m od centrum Katowic, pomiędzy malowniczą Doliną Trzech Stawów i Parkiem im. T. Kościuszki. Lokalizacja hotelu umożliwia łatwy dojazd z kierunków Warszawa, Wrocław, Kraków oraz wszystkich strategicznych miejsc w Aglomeracji Śląskiej.



Zajęcia rozpoczynają się 27.10.2011r. o godzinie 9:00 a 28.10.2011r. kończą o godz. 15.30.



Miejsce: Katowice, Wita Stwosza 37
Rozpoczęcie: 2011-10-27 - Zakończenie: 2011-10-28

Cena: 950 (PLN) + 0% VAT = 950 PLN

UWAGA

Cena szkolenia obejmuje: udział w szkoleniu (14 godzin intensywnych warsztatów), materiały szkoleniowe i pomocnicze, konsultacje indywidualne z trenerem, certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych, serwis kawowy oraz lunch. Parking hotelowy płatny dodatkowo.


 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: HIGH SALES RESULTS - SPRZEDAŻ DOSKONAŁA
Organizator: Ośrodek Szkoleń i Informacji EFFECT


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |