Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: 4jobs STUDIO

Przejdź do formularza kontaktowego

HEADS in BEDS English for the Hotel Industry




Heads in Beds - English for the Hotel Industry



Warsztaty dla branży hotelarskiej w obszarze specjalistycznego języka angielskiego.



Program „Heads in Beds” powstał w oparciu o podręczniki wiodących wydawnictw językowych (Oxford University Press, Cambridge University Press, Express Publishing), a także w oparciu o literaturę tematu oraz materiały autentyczne. Aktywności w formule warsztatowej zostały przygotowane w taki sposób, by w jak najefektywniejszy sposób została odświeżona wiedza językowa uczestników warsztatu oraz w łatwo przyswajalny sposób przekazany mógł zostać język funkcjonalny, niezbędny do komunikacji w środowisku zawodowym, jakim jest branża hotelarska.



CEL SZKOLENIA



Celem szkolenia jest poprawa poziomu komunikacji pracowników branży hotelarskiej poprzez aktywne wykorzystanie języka zawodowego.

W trakcie szkolenia uczestnicy będą rozwijać swoje umiejętności związane z komunikowaniem się w języku angielskim w procesie obsługi klienta, tj. gościa hotelowego z zagranicy. Uczestnicy szkolenia zostaną zapoznani ze zwrotami językowymi niezbędnymi podczas wypełniania obowiązków służbowych (np. zakwaterowanie gościa w hotelu, udzielenie informacji na temat dostępnych udogodnień hotelowych, przyjęcie reklamacji, itp.). Uczestnicy szkolenia zostaną zapoznani z językiem funkcjonalnym, tj. charakterystycznym dla typowych sytuacji zawodowych. Uczestnicy przećwiczą również praktyczne zastosowanie wybranych wyrażeń funkcjonalnych w formie różnorodnych aktywności językowych.

W wyniku szkolenia, uczestnicy zwiększą pewność siebie w sytuacjach zawodowych wymagających użycia języka angielskiego, dzięki czemu zostanie podniesiony poziom obsługi klienta zagranicznego w hotelu.



FORMA SZKOLENIA



Szkolenie językowe prowadzone w formule otwartej w oparciu o język funkcjonalny, w formie ćwiczeń praktycznych.

Warsztat przygotowany w oparciu o metodę partycypacyjną, wykorzystującą różnorodne techniki aktywnego uczenia, idealnie dopasowaną do specyfiki nauczania osób dorosłych. Podejście to zapewnia interakcję przekazywanych treści z doświadczeniem zawodowym i życiowym uczestników warsztatu. Łączy teorię z praktyką, dzięki czemu utrzymywana jest wysoka efektywność i skuteczność procesu doskonalenia językowego osób dorosłych. Stosowane metody pracy angażują uczestników warsztatu, uwzględniają podstawowe style uczenia się (pragmatyk, aktywista, teoretyk, kontemplator), dzięki czemu uczestnicy nie pozostają biernymi obserwatorami, a stają się „aktorami” w zaaranżowanych przez trenera sytuacjach. Czynnie uczestniczą oni w działaniu i czerpią z sytuacji, które mają dla nich znaczenie w kontekście zawodowym. Trener pełni rolę partnera w ww. procesie nauczania.

Wykorzystywane metody pracy: mini wykłady, ćwiczenia leksykalne w formie pracy grupowej, indywidualnej, w parach, burze mózgów, mini studium przypadku oraz gry i zabawy leksykalne.





ADRESACI SZKOLENIA



Program szkolenia rekomendowany jest pracownikom podstawowych komórek organizacyjnych w hotelu tj. pracownikom recepcji, służby pięter, a także pracownikom gastronomii, którym niezbędna jest komunikacja w języku angielskim w procesie bezpośredniej obsługi klienta zagranicznego.



POZIOM ZAAWANSOWANIA



Od uczestników szkolenia wymagana jest znajomość języka angielskiego na poziomie minimum podstawowym plus (A2+), zalecany średniozaawansowany (B1). Celem weryfikacji zaawansowania językowego, organizator szkolenia rekomenduje pisemny test lub indywidualną rozmowę kwalifikacyjną z trenerem prowadzącym.



LICZBA GODZIN SZKOLENIA 6 godzin zegarowych (do 7h z przerwami)



TERMIN SZKOLENIA 5 GRUDNIA 2016



MIEJSCE SZKOLENIA Hotel LOGOS, Zakopane



HARMONOGRAM SZKOLENIA godz. 9 00 – 16 00



KOSZT SZKOLENIA 360 zł / osoba

Koszt szkolenia obejmuje przerwę kawową, lunch oraz materiały szkoleniowe.

Program

RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA



1. Hotel Standards

Standardy hoteli

2. Hotel Facilities

Udogodnienia hotelowe

3. Hotel Services

Usługi hotelowe

4. Hotel Personnel

Personel hotelowy

5. Focus on Front Desk

Recepcja – komunikacja w procesie obsługi klienta zagranicznego

(powitanie, pożegnanie, zakwaterowanie, wymeldowanie, dokumenty, rozliczenia, udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów)

6. Focus on Room Service

Obsługa hotelowa – komunikacja w procesie obsługi klienta zagranicznego


Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący



Autorem Programu Szkoleniowego „Heads in Beds” pod marką 4jobs STUDIO jest mgr Anna Korzekwa – trener języka angielskiego w biznesie z wieloletnim doświadczeniem. Absolwentka Podyplomowych Studiów Menedżerskich SGH opartych na strukturze MBA, a także Studiów Podyplomowych Szkoły Zarządzania Uniwersytetu Śląskiego na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Ukończyła Śląską Szkołę Trenerów Biznesu branży IT.



Dzięki doświadczeniu w pracy w środowisku międzynarodowym, zarówno na stanowiskach specjalistycznych, jak i menedżerskich, specjalizuje się w szkoleniach Business English w formule 'in-company'.



Miejsce: Zakopane, ul. Grunwaldzka 10
Rozpoczęcie: 2016-12-05 - Zakończenie: 2016-12-05

Cena: 360 (PLN) + 23% VAT = 442.8 PLN

Ostatnia aktualizacja oferty 2016-10-19 09:57:43

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: HEADS in BEDS English for the Hotel Industry
Organizator: 4jobs STUDIO


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |