Heads in Beds - English for the Hotel Industry
Warsztaty dla branży hotelarskiej w obszarze specjalistycznego języka angielskiego.
Program „Heads in Beds” powstał w oparciu o podręczniki wiodących wydawnictw językowych (Oxford University Press, Cambridge University Press, Express Publishing), a także w oparciu o literaturę tematu oraz materiały autentyczne. Aktywności w formule warsztatowej zostały przygotowane w taki sposób, by w jak najefektywniejszy sposób została odświeżona wiedza językowa uczestników warsztatu oraz w łatwo przyswajalny sposób przekazany mógł zostać język funkcjonalny, niezbędny do komunikacji w środowisku zawodowym, jakim jest branża hotelarska.
CEL SZKOLENIA
Celem szkolenia jest poprawa poziomu komunikacji pracowników branży hotelarskiej poprzez aktywne wykorzystanie języka zawodowego.
W trakcie szkolenia uczestnicy będą rozwijać swoje umiejętności związane z komunikowaniem się w języku angielskim w procesie obsługi klienta, tj. gościa hotelowego z zagranicy. Uczestnicy szkolenia zostaną zapoznani ze zwrotami językowymi niezbędnymi podczas wypełniania obowiązków służbowych (np. zakwaterowanie gościa w hotelu, udzielenie informacji na temat dostępnych udogodnień hotelowych, przyjęcie reklamacji, itp.). Uczestnicy szkolenia zostaną zapoznani z językiem funkcjonalnym, tj. charakterystycznym dla typowych sytuacji zawodowych. Uczestnicy przećwiczą również praktyczne zastosowanie wybranych wyrażeń funkcjonalnych w formie różnorodnych aktywności językowych.
W wyniku szkolenia, uczestnicy zwiększą pewność siebie w sytuacjach zawodowych wymagających użycia języka angielskiego, dzięki czemu zostanie podniesiony poziom obsługi klienta zagranicznego w hotelu.
FORMA SZKOLENIA
Szkolenie językowe prowadzone w formule otwartej w oparciu o język funkcjonalny, w formie ćwiczeń praktycznych.
Warsztat przygotowany w oparciu o metodę partycypacyjną, wykorzystującą różnorodne techniki aktywnego uczenia, idealnie dopasowaną do specyfiki nauczania osób dorosłych. Podejście to zapewnia interakcję przekazywanych treści z doświadczeniem zawodowym i życiowym uczestników warsztatu. Łączy teorię z praktyką, dzięki czemu utrzymywana jest wysoka efektywność i skuteczność procesu doskonalenia językowego osób dorosłych. Stosowane metody pracy angażują uczestników warsztatu, uwzględniają podstawowe style uczenia się (pragmatyk, aktywista, teoretyk, kontemplator), dzięki czemu uczestnicy nie pozostają biernymi obserwatorami, a stają się „aktorami” w zaaranżowanych przez trenera sytuacjach. Czynnie uczestniczą oni w działaniu i czerpią z sytuacji, które mają dla nich znaczenie w kontekście zawodowym. Trener pełni rolę partnera w ww. procesie nauczania.
Wykorzystywane metody pracy: mini wykłady, ćwiczenia leksykalne w formie pracy grupowej, indywidualnej, w parach, burze mózgów, mini studium przypadku oraz gry i zabawy leksykalne.
ADRESACI SZKOLENIA
Program szkolenia rekomendowany jest pracownikom podstawowych komórek organizacyjnych w hotelu tj. pracownikom recepcji, służby pięter, a także pracownikom gastronomii, którym niezbędna jest komunikacja w języku angielskim w procesie bezpośredniej obsługi klienta zagranicznego.
POZIOM ZAAWANSOWANIA
Od uczestników szkolenia wymagana jest znajomość języka angielskiego na poziomie minimum podstawowym plus (A2+), zalecany średniozaawansowany (B1). Celem weryfikacji zaawansowania językowego, organizator szkolenia rekomenduje pisemny test lub indywidualną rozmowę kwalifikacyjną z trenerem prowadzącym.
LICZBA GODZIN SZKOLENIA 6 godzin zegarowych (do 7h z przerwami)
TERMIN SZKOLENIA 5 GRUDNIA 2016
MIEJSCE SZKOLENIA Hotel LOGOS, Zakopane
HARMONOGRAM SZKOLENIA godz. 9 00 – 16 00
KOSZT SZKOLENIA 360 zł / osoba
Koszt szkolenia obejmuje przerwę kawową, lunch oraz materiały szkoleniowe.
Program
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA
1. Hotel Standards
Standardy hoteli
2. Hotel Facilities
Udogodnienia hotelowe
3. Hotel Services
Usługi hotelowe
4. Hotel Personnel
Personel hotelowy
5. Focus on Front Desk
Recepcja – komunikacja w procesie obsługi klienta zagranicznego
(powitanie, pożegnanie, zakwaterowanie, wymeldowanie, dokumenty, rozliczenia, udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów)
6. Focus on Room Service
Obsługa hotelowa – komunikacja w procesie obsługi klienta zagranicznego
Oferta skierowana do:

Wyższa kadra kierownicza

Średnia kadra kierownicza
Niższa kadra kierownicza
Specjalista
Pracownik
W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

Certyfikat ukończenia
Materiały dydaktyczne

Wyżywienie / serwis kawowy

Nocleg
Dyplom ukończenia

Zaświadczenie ukończenia

Konsultacje poszkoleniowe
Lunch
Serwis kawowy

Ćwiczenia
Trenerzy prowadzący
Autorem Programu Szkoleniowego „Heads in Beds” pod marką 4jobs STUDIO jest mgr Anna Korzekwa – trener języka angielskiego w biznesie z wieloletnim doświadczeniem. Absolwentka Podyplomowych Studiów Menedżerskich SGH opartych na strukturze MBA, a także Studiów Podyplomowych Szkoły Zarządzania Uniwersytetu Śląskiego na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Ukończyła Śląską Szkołę Trenerów Biznesu branży IT.
Dzięki doświadczeniu w pracy w środowisku międzynarodowym, zarówno na stanowiskach specjalistycznych, jak i menedżerskich, specjalizuje się w szkoleniach Business English w formule 'in-company'.
Katalog szkoleń